Black Friday 2016 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

Synd bara att de är så jävla fula.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av edvint:

Detta är lätt de bästa erbjudandet från årets black friday.

Ett spel som är ungefär en månad gammalt och detta är även specialutgåvan med ett sk. seasonpass som kommer ge dig lite fler dlc framöver. Så man köper ett nytt spel med framtida innehållsuppdateringar för endast 160kr.

Hatten av till Gamersrepublik!

"Cannot buy this product, return to your motherland"

Permalänk
Medlem

Är det någon som har hittat något bra pris på ett modulärt 750w gold nätagg?

hade varit perfekt med evga supernova g2 eller ett corsair rm750x men verkar inte hitta just någon med rabatt.

Visa signatur

FD Arc R2 |Asus Prime X370-PRO| AMD Ryzen 7 3700x -> NH-D15 | Palit GTX 1080TI Jetstream|G.skill Ripjaws 16GB 3400MHz| Evga G3 750W | Samsung 970 evo 500GB, Crucial MX100 256GB | Asus Xonar Essence STX| Fostex TH-x00 PH| Acer x34p |

Permalänk
Medlem

Snålt med erbjudanden på diskar/lagring.
Håller med det en hel del andra skrivit, rätt dålig BF i år :/

Visa signatur

Game: i7 6700K, 32Gb DDR4, EVGA GeForce GTX 1080 Ti 11GB SC2 Hybrid Gaming
HTPC: Ryzen 5 5600X, 16Gb DDR4, GTX 1050 Ti 4GB
NAS1: Ryzen 5 4600G , 16Gb DDR4, 284TB
NAS2: A10-7860K, 16Gb DDR3, 408TB
Router (pfSense): i3 9100, 16Gb DDR4

Permalänk

GTX 1080 under 6000kr !

Visa signatur

CPU: i5 4670k @ 4,3 GHz | CPU-kylare: Noctua NH-U12P SE2 | GPU: GTX1080
RAM: Corsair 16GB (2x8GB) LP | SSD: Samsung 840 250GB, OCZ Trion TR100 480GB | HDD: 2X WD Caviar Green 2TB
Moderkort: ASUS Z87I-Pro | Nätagg: be quiet! Pure Power L8 630W | Chassi: Fractal Design Nano S

Permalänk

@jolu5893: Tack!! dom blir det

Permalänk

@nisseposse: Denna kanske? Ingen erfarenhet av den själv.
http://cdon.se/black_friday/dator/acer_i5/

Permalänk
Medlem

Fan, hade sjukt tur. Jag följde 1060 6GB strix på dustin igår men det tog ju slut långt innan 00.00, nu när jag kom till jobbet fanns det ett kvar, så det tog jag (2499kr)!

Vad tror ni, kommer det vara mycket folk på inet i på Kungsgatan nu på morgon/lunch?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av onezerotwo:

Ja, men är det faktura som kommer hem om några dagar eller betalar jag beloppet omgående?

Det kan jag dessvärre inte svara på. Jag är dock också intresserad av det här.

Någon som vet om det är möjligt att idag bli kund hos Tele2 (genom att flytta över sitt gamla nummer t.ex) och sedan ta del av dealen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca11mero:

Det kan jag dessvärre inte svara på. Jag är dock också intresserad av det här.

Någon som vet om det är möjligt att idag bli kund hos Tele2 (genom att flytta över sitt gamla nummer t.ex) och sedan ta del av dealen?

De diskuterade detta i en annan tråd. Man kan köpa mobilen med ett abonnemang sedan säga upp abonnemanget dagen efter. Vips du får mobilen för 22xx:- utan abonnemang..

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jeddan:

Måste tipsa om elgigantens Comhem erbjudande för er som kanske vill bli nya kunder. Både bredband och TV.

http://www.elgiganten.se/cms/com-hem/bestall-tivo-com-hem/

Får bara "Inga träffar på det postnumret..." vad jag än skriver in. Någon annan med samma problem? @Elgiganten

Permalänk
Medlem

Ingen som har stött på en IPS skärm med bra erbjudande?

Permalänk
Medlem

För er som är ute efter ett spejsat gamer tangentbord skulle jag rekommendera denna Logitec G910 Orion Spark: https://www.inet.se/produkt/8501555/logitech-g910-orion-spect...

Bra erbjudande, jag köpte det i förra årets BF rea och gillar det skarpt!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leimone:

Ingen som har stött på en IPS skärm med bra erbjudande?

Jo en del titta igenom listan på botten http://www.sweclockers.com/blackfriday2016

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Någon rekommendation på de budgetskärmar som finns ute? Sitter redan på en 144hz main skärm och ytterligare en budgetskärm, skulle dock behöva en jag kunde tilta för att läsa dokument och dylikt.

Gärna runt 1000+ någon hundring.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edvint:

Detta är lätt de bästa erbjudandet från årets black friday.

Ett spel som är ungefär en månad gammalt och detta är även specialutgåvan med ett sk. seasonpass som kommer ge dig lite fler dlc framöver. Så man köper ett nytt spel med framtida innehållsuppdateringar för endast 160kr.

Hatten av till Gamersrepublik!

Försökte köpa ett par gånger, men varje gång kraschade sidan när jag gick till kassan. Sedan blev man tvungen att lämna på dagis och nu är det 15% av istället för 80% som tidigare.

Permalänk
Medlem

Ängående Honor 8

Från konversation med Tele2 support.

Tjenare! Är sugen på en Honor 8. Jag är ingen befintlig kund just nu. Visst stämmer det att jag kan köpa den med abonnemang nu och säga upp abonnemanget när jag får hem telefonen och bara betala 2245kr för mobilen?
Mikael Gustavsson
Exakt det stämmer mycket bra att du kan beställa telefonen med ett nytt abonnemang och sedan kan du avsluta abonnemanget när du vill eftersom vi inte har någon bindningstid på våra abonnemang.
Simon
Priset på själva telefonen stannar ändå på 2245kr?
Mikael Gustavsson
Exakt och du kommer då att få en faktura för telefonen och abonnemanget kan du ångra med öppet köp på 30 dagar så du behöver då inte betala något för abonnemanget.

Permalänk
Medlem

Älskar alla som klankar ner.
Exakt detta jag skrivit i varenda BF-hype-tråd senaste veckorna.
BF är mest som vilken annan rea som helst. Det rinns inte marginaler att ge dom typ 50% rabatter som folk vill ha...

Själv har jag en BF-lista på prisjakt, 28 produkter. Två (2!) utav dom har sänkts i pris....

Permalänk

Vilket 1060 6gb kort ska jag köpa på rean till en i7 och asus z1070 pro? Väldigt tacksam för hjälp för fattar inte riktigt skillnaderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiley:

Jo en del titta igenom listan på botten http://www.sweclockers.com/blackfriday2016

Tänkte med g-sync

Permalänk
Medlem

Sökes:

Alla som kan länka till Tele2's Honor8 erbjudande i denna tråd. De 250 som redan har gjort det är inte tillräckligt!

Permalänk
Inaktiv

Blev lite besviken över produkterna under black friday flaggan nu under morgonen. Väldigt lite intressant, och köpte bara en ny musmatta då den optiska musen hackar lite på den nuvarande.

Black friday känns mest som ett PR jippo att det finns till. Varorna med rabatt hade ju kunnat vara lite mer varierande.

Permalänk
Medlem

Någon som har någon aning om det finns DDR4 minnen på 3000mhz nedsatta?
Letar 16GB under 800:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaffeMedKotlett:

Black friday känns mest som ett PR jippo att det finns till. Varorna med rabatt hade ju kunnat vara lite mer varierande.

Klart det är ett pr jippio, det är ju ingen global välgörenhetsgala för elektronikkåta konsumenter

Permalänk
Medlem

Tips på vettiga ultrabook runt 7k? Bästa jag har hittat är http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/249340-a... .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leimone:

Tänkte med g-sync

http://cdon.se/hemelektronik/acer-predator-xb270hud-27-g-sync...

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Produkt: Marabou Twist
Länk: http://www.matsmart.se/marabou-twist-0
Prisjakt:
Pris: 5kr

Permalänk

@Gröna Lådan: "under 6000" hahaha hjärntvättad