Permalänk
Medlem

Helt nya Sennheiser HD 598 Cs

Tjena!

Tänkte se om någon vill köpa ett par sprillans nya Sennheiser HD 598 Cs som jag impulsköpte på Black Friday och nu inser att jag inte riktigt behöver. Kartongen är oöppnad och kvitto finns självklart.

Modellen är bror till den uppskattade och väl beprövade HD 598, dock är HD 598 Cs slutna lurar vilket gör att de lämpar sig betydligt bättre för dig som vill lyssna på musik utan att störa andra då de läcker väldigt lite ljud jämfört med den öppna varianten. Det följer med två utbytbara sladdar varav en kortare som har mikrofon och svarsknapp.

Smidigast är om vi kan mötas upp för affär i centrala Göteborg och lurarna betalas via Swish!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad betalde du för dem på BF bara så man får ett hum. De finns inte med på prisjakt så det är svårt att veta hur de kostat i Sverige.
Jag är intresserad av dem men är i Göteborg först vid jul. Kan kanske få någon i familjen att lösa något då de bor i Göteborg.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Betalade strax över 1000 kr och tänkte se om någon är intresserad att ta lurarna istället för att jag returnerar dem till Tyskland. Just HD 598 Cs verkar vara en Amazon-exklusiv produkt precis som HD 598 SE. Det känns bättre om någon kan ha nytta av lurarna till ett vettigt pris än att jag skickar tillbaka hela kalaset.

Här kan ni läsa mer om lurarna: https://www.amazon.de/Sennheiser-HD-598Cs-geschlossener-Kopfh...

Permalänk
Medlem
Skrivet av megamats:

Betalade strax över 1000 kr och tänkte se om någon är intresserad att ta lurarna istället för att jag returnerar dem till Tyskland. Just HD 598 Cs verkar vara en Amazon-exklusiv produkt precis som HD 598 SE. Det känns bättre om någon kan ha nytta av lurarna till ett vettigt pris än att jag skickar tillbaka hela kalaset.

Här kan ni läsa mer om lurarna: https://www.amazon.de/Sennheiser-HD-598Cs-geschlossener-Kopfh...

Jag har tittat på dem men då de inte fanns i sverige så blev jag lite förvånad att du hittade dem på black friday. Men nu hänger jag med.
Jag ska kolla med farsan så slipper du skicka.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk

Jag buder 800 kr på dem annars Bor dock i Skara så det behövs nog skickas om du inte har vägarna förbi.

Mvh

Visa signatur

MSI Z97 - G45 / Asus R9 390 8gb / i5-4670K @ 4.5Ghz
Ljud: JBL 305p MkII, B&o H6, B&o H3 ANC/ Fiio Q1

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att skicka dem så säg till.

Permalänk
Medlem

1000:- bjudet skickas!

Permalänk
Medlem

Tänkte bara meddela att lurarna är paxade av infigo. Ifall affären går åt skogen så meddelar jag den som står näst på tur via PM.