Råd om Webhallen som gäller min skärm

Permalänk

Råd om Webhallen som gäller min skärm

Hejsan!

Har beställt denna skärm: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/240807-a...

När jag bestäldde fanns det 2st i posorderlagret men när jag väl hade genomfört köpet så fick jag det vanliga mailet man brukar få från webhallen. I den så stod detta:

"Din order innehåller produkter som inte finns i lager.
Ordern skickas när samtliga produkter har inkommit till vårt lager."

AOC G2460PF 24" / 1ms / HDMI,DVI-D,VGA / 144 Hz / Freesync - [DT] 1 st à 2690 kr - ""Ej i lager""

Är nu lite förvirrad då skärmen fanns i postorderlagret men nu står det det att den inte finns + att i "Beställningar finns en gul ruta bredvid den vilket antagligen betyder "Ej i lager" eller "Beställningsvara".

Uppskattar hjälp om detta då jag vill försöka få skärmen innan jullovet är slut

Ha det bra!

Permalänk
Medlem

Du får avbeställa den och beställa en ny någon annanstans där den finns i lager helt enkelt.

Visa signatur

ASUS Z170-K | ASUS Strix 960 OC 4GB | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz | Core i5-6600K @4,2Ghz| Corsair 650W | Fractal Design Define S | BenQ XL2411 144hz | Intel 600p M.2 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabrielhult:

Hejsan!

Har beställt denna skärm: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/240807-a...

När jag bestäldde fanns det 2st i posorderlagret men när jag väl hade genomfört köpet så fick jag det vanliga mailet man brukar få från webhallen. I den så stod detta:

AOC G2460PF 24" / 1ms / HDMI,DVI-D,VGA / 144 Hz / Freesync - [DT] 1 st à 2690 kr - ""Ej i lager""

Är nu lite förvirrad då skärmen fanns i postorderlagret men nu står det det att den inte finns + att i "Beställningar finns en gul ruta bredvid den vilket antagligen betyder "Ej i lager" eller "Beställningsvara".

Ha det bra!

Men varför skickar du detta till Sweclockers forum och inte direkt till Webbhallen som lär har alla möjligheter att ge dig ett korrekt svar än bara gissningar härifrån?

Permalänk
Skrivet av Triton242:

Men varför skickar du detta till Sweclockers forum och inte direkt till Webbhallen som lär har alla möjligheter att ge dig ett korrekt svar än bara gissningar härifrån?

Gjorde det för att deras kundtjänst är stängt tom imorn eftersom det är jultider.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Märkt samma sak med ett par hörlurar som jag beställde 17 dec. Hoppas det inte tar en massa tid.

Visa signatur

Jag är värdelös på att stava.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad -> Konsumenträtt*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av gabrielhult:

Hejsan!

Ha det bra!

Om jag inte minns helt fel så skickar de från butiker som har den i lager om det är slut på postorder, alternativt skickar från butiken till postorder som sedan skickar till dig. Eftersom den fortfarande finns kvar i några butiker lär du få den skickad till dig snart.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se