Samsung SM951 (NVMe M.2 SSD 512 GB)

Permalänk
Medlem

Samsung SM951 (NVMe M.2 SSD 512 GB)

Säljer en av de snabbaste SSDerna som finns därute. HP Z Turbo Drive även kallad SM951 - NVMe läser med en hastighet av 2150 MB/s och skriver 1500 MB/s.

Den är helt ny och oanvänd. Kvitto finns.

Se till att ert moderkort stödjer PCIe M.2-minnen bara.

Tänkte mig budgivning som börjar på 1500 kr.

Budgivningen slutar måndag 17/4 kl 21.00.

Skriv i tråden eller PMa mig. Jag uppdaterar tråden med det bud som är högst just nu så att ni har koll.

Jag finns i Örebro. Kan skicka minnet men använder då gärna Blocketpaketet så att både säljare och köpare känner sig trygga. Kostar några extra kronor men det är det värt tycker jag. Fraktpriset tillkommer på budet om ni vill ha det skickat. Helst Swish eller Paypal som betalningsmetod.

Blir det för dåliga bud eller skambud kanske jag drar tillbaka budgivningen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

LianLi Lancool II Mesh, AMD Ryzen7 5800x3d, Asus Rog Strix B550-F Gaming, HyperX Predator DDR4 3200MHz 2x16GB , Asus TUF Gaming RTX4090, Be Quiet Dark Rock Pro 4, Dell G3223Q, Varjo Aero

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@nima01: Tips!

Om du skriver Samsung SM951 så kanske den blir lättare att sälja. Betydligt lättare att förstå vad Samsung SM951 är än vad en HP Z Turbo Drive är något.

Bra disk, visste inte att HP köpte in Samsungs men det är ju inte förvånande. Lycka till med försäljningen!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

@nima01: Tips!

Om du skriver Samsung SM951 så kanske den blir lättare att sälja. Betydligt lättare att förstå vad Samsung SM951 är än vad en HP Z Turbo Drive är något.

Bra disk, visste inte att HP köpte in Samsungs men det är ju inte förvånande. Lycka till med försäljningen!

Tack för tipset!

Visa signatur

LianLi Lancool II Mesh, AMD Ryzen7 5800x3d, Asus Rog Strix B550-F Gaming, HyperX Predator DDR4 3200MHz 2x16GB , Asus TUF Gaming RTX4090, Be Quiet Dark Rock Pro 4, Dell G3223Q, Varjo Aero

Permalänk
Medlem

Hej! Börjar budgivningen på 1000kr å hämtar i Öret

Permalänk
Medlem

1100+frakt

Permalänk
Medlem

1200kr hämtas

Permalänk
Medlem

Om budet inte accepterades lägger jag 1300+frakt

Permalänk
Medlem

fruxoz hade det högsta budet på 1200 kr och fanns i Örebro så det blir bra.

Visa signatur

LianLi Lancool II Mesh, AMD Ryzen7 5800x3d, Asus Rog Strix B550-F Gaming, HyperX Predator DDR4 3200MHz 2x16GB , Asus TUF Gaming RTX4090, Be Quiet Dark Rock Pro 4, Dell G3223Q, Varjo Aero

Permalänk
Medlem

Hej. är den såld?

Visa signatur

ok