Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Stationär dator CS:GO och DOTA 2 7000kr

Permalänk
Medlem

Stationär dator CS:GO och DOTA 2 7000kr

Tjenare!

Har bestämt mig för att köpa ny dator. Det ska gå att spela CS:GO och Dota 2 i hög upplösning utan lagg, gärna 60 fps+. OS ska ingå.

Budget ca 7000 kr.

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av spinal21:

Tjenare!

Har bestämt mig för att köpa ny dator. Det ska gå att spela CS:GO och Dota 2 i hög upplösning utan lagg, gärna 60 fps+. OS ska ingå.

Budget ca 7000 kr.

mvh

I cs ska du helst ligga lite mer än 60fps
Men för 7000 ska det inte vara några problem alls!

Btw, ska den vara färdigbyggd eller bygger du själv?

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zipparn:

ios är ju inte med i paketet

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av spokiii:

ios är ju inte med i paketet

Menar du iOS? Eller menar du Operativsystem/OS?
Det tänkte jag att TS kan fixa själv utan problem. TS tjänar mer på att lägga pengarna på sin hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zipparn:

Menar du iOS? Eller menar du Operativsystem/OS?
Det tänkte jag att TS kan fixa själv utan problem. TS tjänar mer på att lägga pengarna på sin hårdvara.

Menar OS! Windows

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av spokiii:

I cs ska du helst ligga lite mer än 60fps
Men för 7000 ska det inte vara några problem alls!

Btw, ska den vara färdigbyggd eller bygger du själv?

Bygger själv

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har endast haft intel cpu senaste 10+ åren. Läst mycket om AMD på sistone. Lever Ryzen upp till hypen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av spinal21:

Jag har endast haft intel cpu senaste 10+ åren. Läst mycket om AMD på sistone. Lever Ryzen upp till hypen?

Operativsystem får man välja och ordna själv. Lägg dina pengar på hårdvaran i första hand.
Angående valet av CPU så handlar det inte om vad vi haft tidigare. Det vi frågar oss är; vilket är det bästa köpet i prisklassen just nu? Ryzen 1400 är ett fantastiskt val i sin prisklass. Du borde också komma till den slutsatsen efter att ha läst om Ryzen 1400.