Permalänk
Medlem

Samsung UE55KS7005

Hej!

Då jag är fullt nöjd med min Full HD så går jag i tankarna om att sälja min ny inköpta Samsung UE55KS7005. Tänker att vi startar budgivningen på 4000 kr. Kan hämtas men även lämnas i Skåne och närliggande län. Annars kan den givetvis skickas då den är lagd i sin original kartong efter lite testande. Givetvis så ingår allt som ingick vid köp och den är köpt på Webbhallen. Har ni några frågor är det bara att fråga och fler bilder kan fixas även om det innebär att jag kommer behöva packa upp skärmen igen.

Här är en länk till skärmen https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3620117

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns det kvitto ? Har den några döda pixlar ? Har du någon aning vad frakten skulle gå på ?

Permalänk
Medlem

@izzeww:

Kvitto finns klart! Inga döda pixlar som ny! Kan ta reda på det men skulle gissa på ca 600 kr med bussgods

Permalänk
Medlem

En mycket bra TV, äger en själv.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem

Javisst.
Jag bjuder 4000:- och hämtar upp den själv efter att (personligen ha granskat den)..

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3

Permalänk
Medlem

Bjuder 4500kr (kan hämta)

Permalänk
Medlem

Lägger inget bud( har en Själv), men en vänlig varning till köparen vid fraktandet av tvn. Dessa modeller 2016 års samsung har ett motheye filter som förbättrar bildkvaliten men är extremt känsligt mot Fingeravtryck, vilket kan vara ett helvete att få bort (omöjligt?) så va försiktig.

Fick avtryck på min som inte gick bort, men dem på elgiganten såg inget fast jag skickat med bildbevis och skit. Så jag böt den mot en ny. Senare hitta jag på nätet orsaken och att det är ett problem.

TL:DR grym tv men rör den aldrig.

Permalänk
Medlem

4700kr + frakt

Permalänk
Medlem

Vart i Skåne finns denna?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Budgivningen slutar på söndag kl 21.00. Hämtning prioriteras men endast om det når upp till samma bud som den som vill få den fraktad.

Permalänk
Medlem

Bjuder 4800kr kan hämtas.
Kan du tänka dig att släppa den tidigare än söndag?

Permalänk
Medlem

5000kr + frakt

Permalänk
Medlem

@aJjE:

Svar ja, tar egentligen mest plats förstunden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keltar:

@aJjE:

Svar ja, tar egentligen mest plats förstunden

Så bra, du kan skicka den idag med exempelvis Bussgods till mig.
5000kr + frakt.

Permalänk
Medlem

5000kr och hämtas på plats.

Permalänk
Medlem

5200kr + frakt

Permalänk
Medlem

Budgivingen avslutas imorgon kl 21.00 så kan jag skicka iväg på torsdag eller så kan den hämtas tidigast då.

Permalänk
Medlem

5200kr hämtas på plats.

Permalänk
Medlem

TV är köpt den 2017-06-26 på Webbhallen. En del har frågat så tänker att jag skriver ut här istället.

Permalänk
Medlem

5400kr + frakt

Permalänk
Medlem

5400kr hämtas.

Permalänk
Medlem

5500kr + frakt

Permalänk
Medlem

5500kr hämtas.

Permalänk
Medlem

5700kr + frakt

Permalänk
Medlem

5800kr hämtas redan ikväll om det går.

Permalänk
Medlem

6000kr + frakt

Permalänk
Medlem

6200kr hämats idag om det går.

Permalänk
Medlem

Kommer budgivningen att fortsätta?

Permalänk
Medlem

6400kr + frakt