Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Semi-ghetto-snål-kina-plexi-1337-fönster med rgb

En av de största orättvisorna här i världen är att vissa får ha ascoola fönster på sina chassin och minst lika P12-cool RGB-belysning medans andra varesig har fönster eller RGB!

Så ska det ju inte vara!

"Alla ska med!" brukar det ju heta men egentligen borde det vara "Alla ska med på P12-tåget!"!

Jag menar bara för jag har ett z68 mobo och köpte det billigaste chassit på NetOnNet medans nån annan lade sina hårt förtjänade pengar på dyrare och nyare grejer så ska ju inte de ha det bättre än mig!
Fönstersidor och RGB borde skrivas in i nån FN-stadga som en mänsklig rättighet om ni frågar mig.

Och själv är bästa dräng, så en dag när jag hade burken framme och höll på att blåsa bort lite damm bestämde jag mig för att göra det själv!

Så här följer lite bilder hur jag tog steget in i Master race:ens absoluta finrum med hemma-fixad (brasklapp: fick besöka en polares verkstad en snabbis) fönstersida samt RGB från Peoples republic of China!

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Haha, härligt casemod!

Permalänk

Vackert! Synd att den inte får den centrala platsen den förtjänar i bostaden!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loleo:

Haha, härligt casemod!

Tackar och bockar!

Skrivet av Mr. Ping Pong:

Vackert! Synd att den inte får den centrala platsen den förtjänar i bostaden!

Verkligen! En öppen spis eller denna, enkelt val!

Permalänk
Medlem

Nice, älskar ghettomods. Kul kommentarer på bilderna med

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

helt klart bäst att den står i ett skåp så härligheten inte syns

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |