Permalänk
Medlem

EVGA 980ti SC+ med EK-block

Gick och köpte på mig ett 1080ti och har således mitt 980ti till salu.
Det är SC+ (Super clocked +)-varianten så den har några MHz extra från fabrik, men jag har dessutom flashat in ett OC-bios som bl a höjer spänningen en smula.

Har benchat den i 1600MHz på kärnan, men 24/7 har den rullat på i behagliga 1500MHz.

Det sitter ett vattenblock monterat, Acetal/Copper från EK, och jag använde mig av originalbackplaten från EVGA.

Luftkylaren finns kvar.

Föredrar att sälja kortet med vattenblock monterat då det kan bli lite bekymmer med framförallt värmepads som ju egentligen ska monteras nya vid varje byte.

Sätter startbud på 3'000:- inklusive vattenblock.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena, jag är intresserad av kortet men jag vill inte ha med vattenblock ? Går det att ordna ?

Visa signatur

Silver

Permalänk
Medlem

@soder123:
Vi får se. Antingen får du lämna ett riktigt håll-käften-bud, eller så får det finnas separat köpare på blocket. Har två som PM'at intresse utan att buda än så länge.

Permalänk
Medlem

2500kr med luftkylaren, förutsatt att det inte blir krångel med värmepads osv. Utan att du byter till luftkylaren och att allt funkar som det ska med ljudnivåer och temps osv.

Visa signatur

Silver

Permalänk
Medlem

@soder123:
Du får nog läsa om mitt inlägg ovan.

Permalänk

Bjuder 3000,- + frakt sålänge du kan tänka dig att skicka till min adress hit till Finland..

Permalänk
Medlem

@g1_En4cer:
Absolut, så länge fraktkostnaden täcks

Permalänk
Permalänk

3100kr + frakt

Permalänk

3200 + frakt

Permalänk

Är lite oklar med EK block, behöver man köpa extra pump till?

Permalänk

3600kr + frakt

Permalänk

3700 + frakt

Permalänk

4000 + frakt

Permalänk
Medlem