Tävla och vinn prispaket från Webhallen till ett värde om över 17 000 kronor

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn prispaket från Webhallen till ett värde om över 17 000 kronor

Webhallen slår på stort inför Black Friday med en tävling för SweClockers medlemmar, som får chansen att vinna ett HTC Vive VR med tillbehör och Asus Geforce GTX 1080 Ti ROG Strix.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Inget dåligt pris.. !!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Black Friday kanske är ett krig jag kan vinna mot alla hungriga keyboard-warriors.

Kom på att jag inte skrev en lapp med mitt namn. Så går det när man är ivrig. Jag hann tyvärr byta om men nedan ligger en bild till hehe.

https://imgur.com/a/icybB

Glömde visa namn tydligt i bilden...
Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem

är det tillåtet att ändra bilden efter den är tagen i photoshop?

Visa signatur

Desktop: R7 3700X | 32GB RAM | 4 TB SSD | RTX 3080 TI | Define R5
Laptop: Razer Blade 15 Base 2020
Mobil: Iphone 13 Pro
konsol: PS4 slim 1TB

Permalänk
Medlem

@r0ad: Om du inte hunnit byta om skulle jag föreslå att du följer tävlingsreglerna.

"För att undvika fusk ska en handskriven lapp med ditt användarnamn vara väl synlig i bilden."

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

För att hitta bästa dealsen måste man ha många tabbar och enheter uppe så man kan jämföra!

Permalänk
Permalänk
Administrativ avgift

Monsters Redo plattan från webhallen står sig stark , frågan är somnar jag innan fredagen? glöm ej F5 script för att uppdatera alla mozilla fönster , PS man kan ha ganska många fönster öppna på en 34 tummare Köpkontot ganska tomt tills lönen kommer

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Mitt ansikte när det står "En kvar i lager"

Permalänk
Medlem

Haha! Har arbetat på bankkontor och har faktiskt (vet att det låter för otroligt för att vara sant) sett sånt där (vikta sedlar) pajja en myntinsättningsautomat!!!
Noterar att det måste vara en zenbook pro 501 oxå (har sån själv på nuvarande icke-bank jobbet)? Jag röstar därmed av flera anledningar på dig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG G751JT, GTX970m, I7 4710HQ

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

https://i.imgur.com/svzCuC2.jpg

Monsters Redo plattan från webhallen står sig stark , frågan är somnar jag innan fredagen? glöm ej F5 script för att uppdatera alla mozilla fönster , PS man kan ha ganska många fönster öppna på en 34 tummare Köpkontot ganska tomt tills lönen kommer

Dold text

Haha, tycker det är lite komiskt att du har både Komplett och Inet uppe när det är Webhallen som sponsrar tävlingen

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk

BLACK FRIDAY

Perfekt när man ha 2 dator för sambo är bortrest! Plus massor Nocco och Celsius är väl måste ha när man ska shoppa hela natt?!

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Skrivet av Maktor:

Haha! Har arbetat på bankkontor och har faktiskt (vet att det låter för otroligt för att vara sant) sett sånt där (vikta sedlar) pajja en myntinsättningsautomat!!!
Noterar att det måste vara en zenbook pro 501 oxå (har sån själv på nuvarande icke-bank jobbet)? Jag röstar därmed av flera anledningar på dig

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar, kul att du gillade mitt bidrag.
Helt korrekt, det är en Zenbook pro 501, fast denna är då utrustad med kontantbetalningsmodul

Permalänk
Medlem

För oss med lite mindre tangentbord finns det endast ett sätt att vinna på Black Friday:

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

När man shoppa på Black Friday ska, så är det bra att ha
pengar, ork och energi, så man orkar att stå i.
Engergin och ork jag får, ur de burkar som på bordet står
Och vill man pengar skaffa utan rån, så får man ta ett lån!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk

The essentials

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Medlem

PS. letar extradelar till en Aspire V5-573G!

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Administrativ avgift

@MexxII: har även webhallen , amazon osv Svårt o fota själv

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kan det inte vara normala tävlingar? Måste allting vara kreativa tråkiga tävlingar.

Permalänk
Medlem

Kul tävling, inget dåligt pris heller!

Lycka till alla som väljer att delta!

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelloxy:

Kan det inte vara normala tävlingar? Måste allting vara kreativa tråkiga tävlingar.

För att "motivera varför du ska vinna" är så himla drygt.

Permalänk
Medlem

Black Friday är på ingående, men när man är arbetare och ska upp tidigt får man improvisera!
Systemet installerat vid sängen, extra dator för att effektivare kunna rannsaka alla de erbjudanden som dyker upp.
Självklart även lurarna och gamepad på plats så man kan diskutera med polarna över alla deals, samt fördriva lite tid i väntan på det bästa.

Frun får nog sova på soffan

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

@Wifi:

Haha satan också. Kan verifiera att de är jag om jag tar på mig baskern och har med skjutmålet på bilden med en lapp haha.

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem

Försöker rädda den ekonomiska biten, och husfriden...

Permalänk
Medlem

Lite energidryck och ett jäkla knapprande på F5

Visa signatur

Asus B650E-F | Ryzen 7950X3D | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000C30 | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO | LG C2 42" OLED | Samsung 990 Pro 1TB | Fractal Design Meshify 2 TG | Seasonic Prime GX 1300W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Misk99:

Förhoppninsvis hittar man en bättre mobil/kamera under rean

https://i.imgur.com/ux5PRD3.jpg

var är den handskrivna lappen? ser bara två skärmar?

Permalänk
Medlem

Njutning och laddning inför Black Friday måste planeras in i minsta detalj timma för timma!

Ursäkta hemsk vitbalans men har bara mobilen som kamera att tillgå.