Hade ni köpt en PS4 idag?

Permalänk
Medlem

Jag har ps4 och kan ångra lite att jag inte bytte den mot pro när gamestop hade en kampanj där du betalade mellanskillnaden. Skillnaden är inte stor nog att motivera köp av pro och sälja basversionen utan då inväntar jag hellre ps5. Det skulle också ta emot att köpa ps4 pro med vetskap att xbox one x är kraftfullare. Samtidigt tål jag inte xbox kontrollerna. Förstår ditt dilemma. Men köp ps4 pro om du även tänkt testa vr. 3000:- för ett vr-headset är inte fyskam. Hade jag haft ps4 pro hade jag nog köpt ett.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Man måste inte använda xbox kontroller med xbox. Behöver inte använda dual shock till PS 4 heller

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

finns bara en anledning att skaffa en konsol det är om du vill spela dom exklusiva titlarna som berör just konsolen.

The Witcher 3 på PC med Xbox one kontroller klår ju konsol alla dagar i veckan, Mods och allt det där roliga.

Jo fast en xbox one s gick ju för cirka 1800 inklusive spel under ex black friday. Om man jämför med att endast köpa en handkontroll för cirka 500 spänn så är det ju inte många kronor extra att få en hel konsoll

Men folk gör som de vill!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Hazelberg:

Det blir inte bra kan jag säga dig. Varken 21:9 eller 1440p finns det stöd för, så dels kommer du få letterboxing (svarta kanter), och dels kommer du få suddig bild (1080p uppskalat till 1440p, mycket sämre t.o.m. än äkta 1080p).

Hmmm, letterboxing kan jag leva med. Hittade den här på youtube efter ditt svar

https://www.youtube.com/watch?v=vO3isPIaBLM

Visa signatur

Gigabyte M32U , AMD Ryzen 9 5900X , ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC , Corsair iCUE 5000X RGB Midi Tower , ASUS ROG Strix X570-F GAMING , Corsair MP600 PRO 1TB M.2 , Samsung 860 EVO 4 TB , Corsair RM850x, 850W Vit PSU , Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 32GB , Corsair iCUE H100i ELITE CAPELLIX White , Win 10

Permalänk
Medlem

Köp en Steam-Link? Köpte min för 50:- med 70:- i frakt under Black friday och det är riktigt nice att kunna sjunka ner i soffan för singleplayerspel!

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem

Har gjort den där resan till konsoll förut och jag kommer nog aldrig mer befatta mig med eländet. Man sitter å tänker att det ska vara så mysigt att sitta i soffan å spela men spelen ser ut som skit å handkontroller är ett rent helvete att spela på. Här blir det PC för resten av livet!

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Skrivet av Ragnvlad:

Har gjort den där resan till konsoll förut och jag kommer nog aldrig mer befatta mig med eländet. Man sitter å tänker att det ska vara så mysigt att sitta i soffan å spela men spelen ser ut som skit å handkontroller är ett rent helvete att spela på. Här blir det PC för resten av livet!

Själv känner jag helt motsatsen efter mitt inköp av ett Xbox One under Black Friday. Visst jag var helt medveten om att spelen inte kommer se lika bra ut, men för mig är smidigheten verkligen värd det, samt att jag gillar att kunna spela online i soffan mot andra som också använder kontroll..

Datorn lever kvar såklart, används till mycket annat, samt när man får sug efter lite strategispel!

Visa signatur

2x GeForce GTX 760 SLI - Samsung SSD 840 EVO 120 GB - i5-4670K @ 3.4 Ghz - MSI Z87 - 2TB Seagate - Corsair 2x4GB
be quiet! 700W - Fractal Design R4 - Windows 8.1 - Asus ROG Vulcan - BenQ XL2411Z - Corsair KB & Mouse

Wii U Premium - Xbox One S - Huawei Nexus 6P - New 3DS XL

Permalänk

Äger en PS4 Pro, köp om du går i tankarna, ta inte en vanlig PS4 (om du nu har en 4k tv med minst 1000nits).

Sen köper du en Nacon Pro || kontroll till, du kommer bli nöjd

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Hej!

Sitter här och är sugen på en konsoll igen. Har förstått att Xbox one X är "theshit" men funderar ändå på Playstation. Framförallt då jag har typ alla AAA titlar fram till 2016 där redan (hade ett PS4 när det kom).

Funderar dock på om man ska slå till på en PS4 slim eller Pro, eller vänta helt då det ryktas om en PS5 2018.

Att köpa en beg är omöjligt då folk säljer gamla ej slim för lika mycket eller mer som en ny.

Antar att eftersom jag loggade ut innan jag sålde PS4an att när jag loggar in på en ny finns spelen där?

Beror lite på användningsområde. Har du en 4k TV så hade jag kört på en ps4 Pro, annars en slim. XboneX är nice men ps4 säljer mer än den gör i dagsläget och har långt fler användare vilket enligt mig sker av en anledning.

Därtill lär väl nya PS komma tidigast till julhandeln 2018 men troligen senare än så sist jag läste något om det. De vill rulla ut nästa konsoll som en ren 4k konsoll men väntar på att 4k tv ska bli vanligare i hushållen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anders9110:

Ifall man har en bra PC så är Xbox One X onödig Xbox One X skulle kunna vara vettigt ifall Xbox fick exklusiva spel men alla nyare spel som kommer till Xbox kommer också till PC.

Jag tycker tvärt om.

Det är spelen som är den dyra investeringen i längden (om man köper och spelar mycket). Tycker personligen att det är perfekt att jag kan köra samma Forza 7-licens på allt från min Windows Surface-platta, till bärbar och mina flera PC, samt mina XB1 S och även nu senaste veckan på min nya XB1 X.

Men det är kanske bara jag som resonerar så (på samma sätt uppskattar jag att jag kan köra samma spel på min iPhone som på mina två iPad, och med familjekonto, även på övriga i familjen).

Däremot, eftersom TS verkar ha en hel del för PS4 redan (innan hann sålde det), så skulle jag i det fallet rekommenderat en PS4 Pro.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Jo fast en xbox one s gick ju för cirka 1800 inklusive spel under ex black friday. Om man jämför med att endast köpa en handkontroll för cirka 500 spänn så är det ju inte många kronor extra att få en hel konsoll

Men folk gör som de vill!

Skickades från m.sweclockers.com

Japp!

Har tom. köpt en XB1S för 1500 under rea (men var riktigt specialpris). Värt mycket som mediaenhet, både 4K/UHD-streaming och UHD BluRay, till extraskärmar/extraTV i hemmet, och kanon med en extra kontroller som ingår.

Även PS4 Slim har gått för 1990.- på reor (varit mycket nära att köpa en vit sådan), och även det riktigt prisvärt med dess kontroller.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

PS har ju fler unika spel och är enligt mig ett bättre komplement till PC än vad xbox är. Men är man inte intresserad av spelserier som Uncharted, Last of Us, Infamous m.fl så kan man lika gärna bara köra på PC. Eller skaffa ett Switch för lite variation

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

@martinot: Det är fördel för folk som vill ha spelen på olika enheter men generellt så spelar jag mina spel till en enhet så ifall jag börjar spela AC Origins på PS4 så skulle jag förmodligen inte byta till PC även om det skulle vara gratis.

PS4 och Nintendo Switch har lite fler exklusiva spel

Ifall man tycker om Zelda, Super Mario och andra Nintendo spel så är Switch det rätta valet.

Mellan Xbox One och PS4 så är PS4 bättre ifall man enbart ska spela och inte tittar på priset lite större utbud och något bättre prestanda.

One X är den bästa budget 4K konsolen PS4 Pro funkar också men är sämre så ifall man vill ha en budget 4K konsol då är One X ett okej alternativ.

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anders9110:

Ifall man har en bra PC så är Xbox One X onödig Xbox One X skulle kunna vara vettigt ifall Xbox fick exklusiva spel men alla nyare spel som kommer till Xbox kommer också till PC.

Bara för att man har en PC betyder det inte att man besudlat den med massa Microsoft produkter.
Även om det tyvärr är vanligast.

Skrivet av dblade:

Blir ledsen när jag ser detta men det är just detta som gör att exklusiva titlar fortsätter leva kvar. Själv har jag karisman att motstå alla onda krafter

Alla onda krafter? Härligt att se fler som gått ifrån Microsoft men ändå spelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anders9110:

@martinot: Det är fördel för folk som vill ha spelen på olika enheter men generellt så spelar jag mina spel till en enhet så ifall jag börjar spela AC Origins på PS4 så skulle jag förmodligen inte byta till PC även om det skulle vara gratis.

PS4 och Nintendo Switch har lite fler exklusiva spel

Ifall man tycker om Zelda, Super Mario och andra Nintendo spel så är Switch det rätta valet.

Mellan Xbox One och PS4 så är PS4 bättre ifall man enbart ska spela och inte tittar på priset lite större utbud och något bättre prestanda.

One X är den bästa budget 4K konsolen PS4 Pro funkar också men är sämre så ifall man vill ha en budget 4K konsol då är One X ett okej alternativ.

Har Switch också, men köpt den som bärbar spelkonsoll (har inte ens orkat koppla in den till någon TV/skärm). Fantastiskt trevlig produkt!

Bryr mig normalt inte om "exklusiva spel" (normalt så är det 90% lika spel mellan PS och XB känns det som), och även om det inte varit främsta fokus för Switchköpet (Sony har tyvärr lagt ner sina bärbara) så är ju Mario riktigt kul och trevligt.

Tycker också att det verkar som om spelutbudet skiljer sig mer mellan Switch och resten (Windows, PS och XB). Så verkar vara ännu mer "exklusivt" hos Switchen om man är ute efter just det (inte mitt fokus).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av backlulund:

Bara för att man har en PC betyder det inte att man besudlat den med massa Microsoft produkter.
Även om det tyvärr är vanligast.

Alla onda krafter? Härligt att se fler som gått ifrån Microsoft men ändå spelar.

Nyfiken; Varför är det ett självändamål?

Använder produkter och tjänster från Apple, Microsoft, Google, och många fler. Förstår inte varför man skall vara religiös och 100% för ett företag, eller (som du) 100% mot ett företag.

Känns rätt barnsligt om du frågar mig.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

@martinot: PS4 och Xbox One är i grunden samma spelkonsol så det kommer inte skilja sig så mycket vad för titlar konsolerna får. Exklusiva titlar förknippas oftast ganska hårt med en konsol de är därför oftast AAA spel och ganska bra några av de bästa PS4 spelen är exklusiva titlar.

Exklusiva PS4 Titlar som ska släppas 2018

Shadow of the Colossus Release date: 2018
Ghost of Tsushima Release date: 2018
The Last of Us Part II Release date: 2018
Days Gone Release date: 2018
God of War Release date: 2018
Marvel's Spider-Man Release date: 2018
Detroit: Become Human Release date: Early 2018

Death Stranding Release date: TBC
Concrete Genie Release date: TBC

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem

man är dum som inte skaffar en ps4 med tanke på alla exklusiva spel till den och dom som inte kommit än.Xbox one tycker jag är helt meningslös då dom flesta titlarna släpps även till pc, switch har jag noll intresse av inga vettiga spel alls eller ens bra hårdvara som xbox eller ps4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Nyfiken; Varför är det ett självändamål?

Använder produkter och tjänster från Apple, Microsoft, Google, och många fler. Förstår inte varför man skall vara religiös och 100% för ett företag, eller (som du) 100% mot ett företag.

Känns rätt barnsligt om du frågar mig.

Var mest lite skämtsamt att den ena tog för givet att man kunde köra Xbox grejer för att man hade en PC.

Och den andra avstod från alla onda krafter.

Sen måste jag erkänna att Microsoft har blivit bra mycket bättre efter 2014 när det hände något fantastiskt.
Människan som kallade andra produkter för cancer avgick och de blev mer öppna med sina produkter.

Och jag är inte bara emot ett företag, jag är emot alla du nämnde där uppe, alla ovannämnda distruberar spywares på löpande band.

Permalänk
Medlem

En PS4 Pro i lucka 24 kanske

Så får barnen ärva min gamla PS4.

Permalänk
Medlem

För att kommentera trådtiteln, ja. Köpte nyss mitt andra ps4, denna gång ett pro och ångrar det inte alls. Fantastiskt att kunna utnyttja 4k och hdr till nya tvn.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anders9110:

@martinot: PS4 och Xbox One är i grunden samma spelkonsol så det kommer inte skilja sig så mycket vad för titlar konsolerna får.

Håller jag med om.

De är mycket lika hårdvarumässigt (viss fördel XB om man vill spela optisk 4K/HDR-media).

Skrivet av Anders9110:

Exklusiva titlar förknippas oftast ganska hårt med en konsol de är därför oftast AAA spel och ganska bra några av de bästa PS4 spelen är exklusiva titlar.

Exklusiva PS4 Titlar som ska släppas 2018

Själv så tycker jag det är tråkigt med "exklusiva titlar" där man medvetet betalar utvecklare för att låta bli att släppa för flera plattformar. Det är ett negativt beteende och form av marknadskontroll som bara gynnar tillverkarna, och missgynnar oss konsumenter. Tycker personligen att man snarare skall försöka undvika att stödja sådana negativa försök att försöka styra marknaden, och begränsa valfriheten för oss konsumenter.

På precis samma sätt gillar jag inte heller när man fördärvar närneutraliteten genom att göra tjänster "exklusiva" för vissa internetleverantörer. Tycker också att det är negativt på precis samma sätt för oss konsumenter (gynnar bara företagen/leverantörer som försöker styra marknaden).

Men som sagt, gällande "exklusiva" spel är det ganska få totalt sätt att det (för mig) inte har någon större betydelse.

Allra helst hade jag sett att alla spel fanns för alla plattformar, och att man inte heller behövde köpa de flera gånger.

Kan man köpa tex. samma spel för både Xbox och PC/Windows eller PlayStation och PC/Windows, så är det ju grymt bra och smidigt (är nog, tyvärr, för mycket att hoppas på att kunna köra samma spel/licens på Xbox och PlayStation).

PC och konsol; behöver inte vara något motsatsförhållanden. Bra på sina olika sätt (samma sak med XB vs PS).

Skrivet av HazZarD:

man är dum som inte skaffar en ps4 med tanke på alla exklusiva spel till den och dom som inte kommit än.Xbox one tycker jag är helt meningslös då dom flesta titlarna släpps även till pc, switch har jag noll intresse av inga vettiga spel alls eller ens bra hårdvara som xbox eller ps4.

Den grymmaste spelupplevelsen är på PC/Windows (med tanke på upprördhet i tråden så är det nog bäst att även ange OS).

Däremot så tycker jag inte att det utesluter att det är smidigt och skönt ibland att spela på konsol. Speciellt i sociala sammanhang. Spelar tex. Forza 7 med handkontroll med min dotter i "split screen" i vardagsrummet på XB1 X och 60" TV och surroundanläggning. Grymt kul och trevlig social upplevelse av något som vi gör gemensamt.

Sedan för bästa spelupplevelse så spelar jag bilspel i min "man cave" på PC/Windows med dyr simuleringsutrustning (från tyska Fanatec).

Då är det helt perfekt att jag kan spela Forza 7 på samma licens som konsolerna runt om i huset, och behöver inte lägga pengar på att köpa om spelet flera gånger. Tycker det är helt grymt smidigt med spel som tillåter mig att spela på både konsol och PC. Utan extra kostnad eller extra inköp.

Jo, kan hålla med om att det oftast är onödigt att köpa två olika konsoler. Visst så finns det några få (skulle gissa under 10%) exklusiva stortitlar mellan PC, XB och PS. Alla större titlar finns i de flesta fall för alla de tre plattformarna. Räcker oftast med en av de tre.

Switch har ännu mycket mer exklusiva titlar om det är viktigt eller bra enligt dig (men själv gillar jag det inte, alternativt bryr mig själv inte så mycket om just det) än PC, XB och PS tillsammans.

Har inte ens kopplat in den stationärt (skulle inte kunna konkurrera med grafiken på XB1 X och Elite-kontrollen). Däremot så är den helt lysande som bärbar spelkonsol (tyvärr så har ju Sony lagt ner). Kan verkligen rekommendera den varmt för det!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av ubernice:

En PS4 Pro i lucka 24 kanske https://i.imgur.com/8JcCQcL.png Så får barnen ärva min gamla PS4.

Gick för riktigt bra priser nu under Black Friday (ca 2800.-).

Jo, det är kanon att kunna ha flera konsoler runt om i huset (både för spel, men även streaming).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

För att kommentera trådtiteln, ja. Köpte nyss mitt andra ps4, denna gång ett pro och ångrar det inte alls. Fantastiskt att kunna utnyttja 4k och hdr till nya tvn.

Faktiskt ett lyft med nya konsolerna från Sony och MS även på 1080pTV (även om kanon/måste för 4K). Tycker att det lyfter både grafik och fps och är klart värt det bara därför.

(Har själv 4 st. XB1S i huset, 1 på landet, och nu senaste veckorna även en XB1X )

Själv så är jag sugen och väntar på 4K/HDR OLEDTV med HDMI 2.1 och dynamisk bildfrekvens.

Grattis till en jättefin konsol!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk

Som jag skrev tidigare i tråden blev det en PS4 pro, riktigt nöjd med den och man ser klar skillnad på fps och flyt i vissa spel mot kompisens slim. Har bara 1080p tv så märker bara av bättre fps och bättre kvalitet i endel spel pga downsampling.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem

@martinot: En PS4 Pro för 2800:- när var hur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ubernice:

@martinot: En PS4 Pro för 2800:- när var hur?

Amazon UK som hade BF-specialare. Var flera Swecare som passade på att beställa (se BF-tråden).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Jag missade det och BF 3666:- Webhallen mm, får hoppas på lucka 24 eller mellandags rea.

Permalänk
Medlem

Brukar komma bra mellandagserbjudanden och även efter nyår (i början på året), på konsoler och spel. Så bara att ta det lite lugnt skulle jag tro.

I Q1 i år så gick PS4 Slim för under 2000-strecket på Elgiganten tex. och jag fick tex. tag på en extra XBOX 1S för 1500.- (fantastiskt prisvärt för bara kontroller och spel som följde med).

Lönar sig ofta att inte har för bråttom med sina inköp.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Äntligen finns Pro i vit, blir att sälja slimmen direktskott!