Hade ni köpt en PS4 idag?

Permalänk
Medlem

Inget slår en kraftfull dator sedan man kan så klart fixa handkontroll spela med handkontroller istället, som jag gör när man kommer till bilspel och andra likande typer som fighting box då föredrar jag hellre handkontroller medans FPS spel så föredrar jag hellre mus och tagenbord.

Dessutom finns ju även PS Now för PC så man kan strömma Playstation spel lika väl, så en PC kan fungera som allt i ett.

Visa signatur

▰ Asus RTX 4080 Super ▰ Intel Core I7 14 700K 3.4Ghz ▰ be quiet! Straight Power 12 Platinum 1500W ▰ MSI Z790 Gaming Plus WiFi ▰ Define R5 ▰ SSD 1: Samsung 980 1TB ▰ SSD 2: Kingston KC3000 4TB ▰ SSD 3: Kingston Fury Renegade 4TB ▰ SSD 4: Kingston Fury Renegade 4TB
▰ Kingston 64GB 2x32GB DDR5 5600MHz ▰ be quiet! BL097 ▰ Alienware AW3225QF

Permalänk
Medlem
Skrivet av UMJ:

Inget slår en kraftfull dator sedan man kan så klart fixa handkontroll spela med handkontroller istället, som jag gör när man kommer till bilspel och andra likande typer som fighting box då föredrar jag hellre handkontroller medans FPS spel så föredrar jag hellre mus och tagenbord.

Dessutom finns ju även PS Now för PC så man kan strömma Playstation spel lika väl, så en PC kan fungera som allt i ett.

Sant, men vad gör det när dom exklusiva konsoll spelen aldrig kommer till pc? då är det lite trist sen är en konsoll enklare och smidigare än pc ändå tycker jag.