*SÅLT(BYTT)* Byter MSI GTX 1080 DUKE OC mot 1080/1070ti/1070

Permalänk

*SÅLT(BYTT)* Byter MSI GTX 1080 DUKE OC mot 1080/1070ti/1070

Köpte detta kort i obruten förpackning här på sweclockers för tre veckor sedan, men det visar sig vara för långt för min applikation. Vill därför byta kortet mot ett annat 1080/1070ti/1070 som är mindre - gärna med blower style kylare eller ett EVGA.

Ni kan läsa om kortet här:
https://us.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-DUKE-8G-OC

Det är inköpt i USA från början, kvitto medföljer samt orginal kartong och alla tillbehör, perfekt skick såklart!

Jag vill helst att bytet kan ske lokalt i stockholm.

1080 = jämnt byte
1070ti = 500 emellan
1070 = 1000 emellan

Ingen originalkartong = +500

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem

vad är det för mått? bor i sthlm och har ett 1070 strix rog oc. räcker dessa mått?

Bredd 4 cm
Djup 29.8 cm
Höjd 13.4 cm

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk

@ibland:

Hmm oklart om det skulle funka, måste kika i lådan. Just nu vet jag bara att kort som är 285mm o kortare funkar. Återkommer!

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem

WTS originalkartonger 450kr styck!

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt för lite OT här men är bara nyfiken på vad som gör att vissa värderar kartongen så högt? Den används väl för att lagra kortet i tills man köper det men sen vet jag inte vad syftet skulle vara?

Permalänk
Medlem

1070 pallit, dual fan, så betydligen kortare bör det vara

Permalänk

@ibland: Kollade lådan och det går inte med längre än 29 cm tyvärr.

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk

@beardedpear: jo det skulle funka men jag har fått ett väldigt intressant erbjudnade via PM, återkommer med hur det blir

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Järfällaboende:

mkt intressant, PMar dig

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henry Rollins II:

Köpte detta kort i obruten förpackning här på sweclockers för tre veckor sedan, men det visar sig vara för långt för min applikation. Vill därför byta kortet mot ett annat 1080/1070ti/1070 som är mindre - gärna med blower style kylare eller ett EVGA.

Ni kan läsa om kortet här:
https://us.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-DUKE-8G-OC

Det är inköpt i USA från början, kvitto medföljer samt orginal kartong och alla tillbehör, perfekt skick såklart!

Jag vill helst att bytet kan ske lokalt i stockholm.

1080 = jämnt byte
1070ti = 500 emellan
1070 = 1000 emellan

Ingen originalkartong = +500

Läs hela annonsen här

Du har PM

Permalänk

Har nu bytt kortet mot ett Asus GTX 1070 founders edition. Tack till alla som visade intresse!

Visa signatur

Min data är bättre än din data.