Bytes: Huawei Watch 2, Säljes: Apple Magic Keyboard/Trackpad, kylare, skärmar, hörlurar och grafikkort

Permalänk

Bytes: Huawei Watch 2, Säljes: Apple Magic Keyboard/Trackpad, kylare, skärmar, hörlurar och grafikkort

Bytes/Säljes
Huawei Watch 2 LTE, inköpt maj 2017 från Amazon. Använd dagligen tills jag gick över till iPhone i vintras och sen dess har den bara legat och samlat damm. Har använt den vid löpträning och gym till vilket den fungerar bra, både med telefonen och självständigt. En extra laddare finns. Bytes helst mot en Apple Watch, annars säljes den till högstbjudande.

Säljes
Apple Magic Keyboard (ENG Int.), inköpt hösten 2017. Sparsamt använt då jag insett att mekaniska tangentbord är vad jag föredrar. Pris: Bud
Apple Magic Trackpad 2, inköpt hösten 2017. Likaså sparsamt använd. Pris: Bud
Qpad QH-90, kommer ej ihåg när de köptes. Fungerade sist jag testade. Inga tillbehör utöver mikrofon. Pris: Bud
Antec Kuler 620, inköpt april 2011. Fungerat klockrent sedan inköp, byttes ut då radiatorn blockerade det enda utblåset på chassit lite mycket. Pris: Bud
2st Eizo S2231W (tror jag) skärmar, S-PVA 1680x1050. Lite gul-vridna i färgen (jämfört med Dell U2515H). Inköpta på blocket hösten 2017. Pris: Bud.

Skänkes (mot frakt)
Reserverad XFX Radeon HD 6850, skänkes då jag inte riktigt är säker på om det fungerar eller ej.

Jag reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill. Det mesta går att skicka om köparen står för frakten, men jag har inte så mycket originalembalage kvar. Kvitton ska gå att leta fram på det mesta. Allt finns nära Frölunda Torg utanför Göteborg, kan möta upp i Göteborg om det är så. Skärmarna är endast avhämtning.

Budgivning avslutas onsdag kl 20:00

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@CloneSt1ck: 500 för Apple tangentbord och mus!

Permalänk
Skrivet av Anosh:

@CloneSt1ck: 500 för Apple tangentbord och mus!

Känner tyvärr att det blir lite väl lågt sett till ålder/skick och nypris.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@CloneSt1ck: vad tycker du är mer rimligt?

Permalänk

@Anosh 1000kr? Är ändå knappt ett år gamla grejer med nypris 2000. Observera att det är international english på tangentbordet.

Skickades från m.sweclockers.com