Steam blev stulet!!! Snabb hjälp uppskattas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Mitt steam blev stulet.

Hur kan jag kontakta steam?
Jag har bytt lösenord och gmail. När jag försöker logga in säger de att lösenordet är fel eller att kontonamnet är fel. Allting är helt rätt.

Kan någon hjälpa mig asap? Har saker av värde till 7000kr på steam.

Tack på förhand, ni är bäst

Skrivet av Alyze:

@Stuffe: Jag har bytt email med ett 100+ bokstäver/nummer lösenord. bytt steam lösenord till ett 500+ lösenord.
Det står
"Logga in
Det angivna kontonamnet eller lösenordet är felaktigt"

Skrivet av Alyze:

@DozeN: Nope, inte därför! Men kom in nu på steam. Tack alla endå! 500 lösenord kommer de fan aldrig ta reda på.

Skrivet av Alyze:

@Ratatosk: Skoja bara, grabben hacka de igen... Han byter min mail utan mobil authenticator, hur?

Jag undrar fortfarande steg för steg vad som faktiskt händer.

1. Du har bytt e-post och lösen på Steam, nu kan du inte logga in
2. Du har en ny e-post med 100+ tecken lösen och använder det till Steam, där har du nu ett 500+ tecken lösen.
3. Trots detta får du "Det angivna kontonamnet eller lösenordet är felaktigt", direkt efter?
4. Nu lyckades du logga in, betyder det att din nya e-post och 500+ tecken lösen funkade?
5. Nu kommer du inte in igen och du säger att de bytt lösen, står det "Det angivna kontonamnet eller lösenordet är felaktigt" som tidigare?
6. Du säger "Han byter min mail utan mobil authenticator", betyder detta att du aktiverat 2-vägs autentisering? Då borde detta inte va möjligt om de inte fysiskt har din mobil.

Du säger att du testat korta och långa lösen, är detta på Steam? I sådana fall har du vart inloggad för att ändra det eller vad är det frågan om?
Om du nu lyckades logga in, hur gick det till om du blivit hackad och fått lösen eller e-post bytt?
Du tester att logga in på en annan dator för att undvika keylogger, men det är då redan försent. Det du vill göra är att skapa nytt lösenord på en annan dator där keyloggern inte finns.
Du har ett 500+ lösen som du kör CTRL+C CTRL-V på, en keylogger kan inte läsa detta lösen om det är genererat (eller har du skrivit det själv?).

Igen, när man kopierar text kan man få ett blanksteg. Exempel " 44" eller "44 " som ser ut så här i Steam "***". Det är omöjligt att se, speciellt med 500+ tecken då du inte kan räkna dem. Ditt lösen kan ha detta när du skapade det och/eller när du försöker logga in.

Din nya gmail har nog inte blivit kapat, man får mail om en ny "device" loggar in. Dessutom tror jag att det finns in lista över senaste login med IP, så du kan se om någon annan loggat in.

En återställning (ren Windows installation) kommer säkerligen få datorn ren, men det kommer inte ge dig ditt Steam tillbaka. Ditt kvarstående problem är att du inte kommer kunna logga in på Steam eftersom att någon ändrat e-post/lösen.

Om du kommer i kontakt med Steam så måste du vara mer konkret än du vart här, annars kommer de tro att det är DU som vill stjäla kontot.

Felskrivning
Permalänk

Att tänka på, har dom inte stöd för 500 tecken så klistras bara det antal tecken dom har stöd för in.
Så om dom har råkat sätta gränsen olika på 2 olika inmatningar så kanske dom jämför 40 tecken med 500.....
Inte helt ovanligt

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stuffe:

Jag undrar fortfarande steg för steg vad som faktiskt händer.

1. Du har bytt e-post och lösen på Steam, nu kan du inte logga in
2. Du har en ny e-post med 100+ tecken lösen och använder det till Steam, där har du nu ett 500+ tecken lösen.
3. Trots detta får du "Det angivna kontonamnet eller lösenordet är felaktigt", direkt efter?
4. Nu lyckades du logga in, betyder det att din nya e-post och 500+ tecken lösen funkade?
5. Nu kommer du inte in igen och du säger att de bytt lösen, står det "Det angivna kontonamnet eller lösenordet är felaktigt" som tidigare?
6. Du säger "Han byter min mail utan mobil authenticator", betyder detta att du aktiverat 2-vägs autentisering? Då borde detta inte va möjligt om de inte fysiskt har din mobil.

Du säger att du testat korta och långa lösen, är detta på Steam? I sådana fall har du vart inloggad för att ändra det eller vad är det frågan om?
Om du nu lyckades logga in, hur gick det till om du blivit hackad och fått lösen eller e-post bytt?
Du tester att logga in på en annan dator för att undvika keylogger, men det är då redan försent. Det du vill göra är att skapa nytt lösenord på en annan dator där keyloggern inte finns.
Du har ett 500+ lösen som du kör CTRL+C CTRL-V på, en keylogger kan inte läsa detta lösen om det är genererat (eller har du skrivit det själv?).

Igen, när man kopierar text kan man få ett blanksteg. Exempel " 44" eller "44 " som ser ut så här i Steam "***". Det är omöjligt att se, speciellt med 500+ tecken då du inte kan räkna dem. Ditt lösen kan ha detta när du skapade det och/eller när du försöker logga in.

Din nya gmail har nog inte blivit kapat, man får mail om en ny "device" loggar in. Dessutom tror jag att det finns in lista över senaste login med IP, så du kan se om någon annan loggat in.

En återställning (ren Windows installation) kommer säkerligen få datorn ren, men det kommer inte ge dig ditt Steam tillbaka. Ditt kvarstående problem är att du inte kommer kunna logga in på Steam eftersom att någon ändrat e-post/lösen.

Om du kommer i kontakt med Steam så måste du vara mer konkret än du vart här, annars kommer de tro att det är DU som vill stjäla kontot.

Tjena! En liten update, pratade med hackern. Han vill ha mina skins men trade ban är 14 dagar.

Jag kommer in på steam nu, kan lösen och email. Jag har hittar viruset tror jag. Det typiska Chromium.

Jag ska fabrikåterställa datorn. Skicka detaljerna till en polare i England. Han ska göra ny mail osv. Sedan ska jag göra nytt steam.
Ska byta lösenord till mina gmails också.

Ska skicka mina items till nya steam. Det borde hålla mig säker.
Kan någon säkra att detta fungerar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

har du mobile anticator på spelar det ingen om de har din email/lösenord.. de måste sno din mobil också..

blivit försökt skammat så mycket pga mina cs go skins... värda mycket...

hur många gånger jag än bytat lösenord kommer får jag email varje dag.. nån gjort ogiltig login försök på steam.

Han kommer in endå, han har hackat min mail Emz.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Tjena! En liten update, pratade med hackern. Han vill ha mina skins men trade ban är 14 dagar.

Jag kommer in på steam nu, kan lösen och email. Jag har hittar viruset tror jag. Det typiska Chromium.

Jag ska fabrikåterställa datorn. Skicka detaljerna till en polare i England. Han ska göra ny mail osv. Sedan ska jag göra nytt steam.
Ska byta lösenord till mina gmails också.

Ska skicka mina items till nya steam. Det borde hålla mig säker.
Kan någon säkra att detta fungerar?

Skickades från m.sweclockers.com

Skicka dina items from en ny steam, du ska flytta alla skins bara? Varför kontaktar du inte bara steam support och ber dem hjälpa dig så slipper du byta något alls.

Och slå på två stegs verifiering på din mail.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Han kommer in endå, han har hackat min mail Emz.

Skickades från m.sweclockers.com

Fast nej, har du mobile auth så måste han ha din mobil?!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxargs:

@adfactory

Jag hoppas du skämtar (ser dock ingen ironi-markering)

- man kan prova igenom samtliga skrivbara alternativ av en 8tkn passord för en windowsmiljö på någon enstaka dygn på en PC med krallig GPU.

För windows behöver (med NTLM v.1 aktiv) bara prova de första 7 tecknen då 8 tom. 14 är en annan oberoende grupp med egen hash (för att DES bara kan ta 56 bitar längd per tugga) och att prova igenom 26+10 tecken för sista bokstaven vid en 8 tkn passord innan hashträff går ganska fort då man vet att teckenpositioner som inte används paddas med 0.

Till det har man de roliga egenskapen att alla bokstäver görs till stora tecken så det spelar ingen roll om man blanda små och stora tecken i passordet - också en historisk arv där man inte brydde sig om stora eller små tecken i filnamn, datornamn, inloggning etc. via nätverk utan betraktades alltid som stora tecken.

Det gör att man har bara 68^7 alternativ att prova igenom för de första 7 tecknen eller 6.7e12 gissningar (42.6 bit entropi) - dvs. nästan 7 biljoner gissningar för att prova samtliga alternativ plus 36 gissningarna för 8:e tecknet.

Ett budget GPU-beräkningsarray demonstrerades kunna räkna igenom 350 miljarder testningar i sekunden för nu flera år sedan vilket innebär att ovanstående hade kunna räkna ut samtliga alternativ på 19.2 sekunder.

---

Passord behöver vara minst 12 tecken lång med maskingenerad små/storbokstavs, nummer och symbol-sekvens för att inte knäckas inom närtid (3000 år med 1000 miljader tester i sekunden) ) - skippar man symboler så behöver man upp i 13-14 tecken

Kör man windows skall det vara minst 15 tecken pga. historiska svagheter (bl.a NTLM v.1 med användning av 56-bitars DES och 2 * 7 tecken och via protokollet för remote desktop som angreppsväg) och behändigt nog görs angreppet bäst via nätverket osynligt för användaren och inte via inloggning på plats...

I win10 är NTLM v.1 avstängt per default men regeln minst 15 tecken passord bör man behålla - eller så använder man passfras med minst 6 slumpade ord med skiljetecken

En 15 tkn slumpserie är inget man lär sig utantill utan hanteras av program där det går - annars lapp i plånboken - gärna tillsammans med många andra rader lika slumpmässiga sekvenser eller i en matris.

dvs inloggningen till sin dagliga windows _bör_ (men få gör det) antingen se ut som:

Fq68S?a2nLzE000 (12 tkn slump paddad till 15 tkn med 0 för att uppfylla minst 15 tecken längd)

eller

71-bier-gamba-tender-26-envis

båda har ungefär samma entropi/attackstyrka av ca 78 bit, välj själv vilket som är lättast att lära sig utantill....

---

Windows kräver minst 15 tecken för att välja en säkrare hantering av passordet...

Dvs. 14 tecken och lägre hanteras på ett mindre säkert sätt i windows och 15 tecken och högre hanteras på annat säkrare sätt i windows - därav kravet på minst 15 tecken för alla windows till win 10 och även med win 10 om NTLM v.1 är aktiverad.

Att överstiga 14 tecken i windows görs faktiskt enklast och lättast att komma ihåg med en passfras med en serie slumpmässig utvalda ord...

Bra inlägg. Kort sagt är antal tecken i lösenordet det viktigaste. Ju fler ju bättre helst 20+

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Sötast
Skrivet av Alyze:

Tjena! En liten update, pratade med hackern. Han vill ha mina skins men trade ban är 14 dagar.

Jag kommer in på steam nu, kan lösen och email. Jag har hittar viruset tror jag. Det typiska Chromium.

Jag ska fabrikåterställa datorn. Skicka detaljerna till en polare i England. Han ska göra ny mail osv. Sedan ska jag göra nytt steam.
Ska byta lösenord till mina gmails också.

Ska skicka mina items till nya steam. Det borde hålla mig säker.
Kan någon säkra att detta fungerar?

Skickades från m.sweclockers.com

Tillåt mig att tveka.

1. Jag tvekar på att något i tråden är sanning, gissar på väl tilltagen förtrollande fantasi

2. Om det visar sig att tråden är sanning, så tvekar jag på att något på denna planet kan hålla dig säker ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Tillåt mig att tveka.

1. Jag tvekar på att något i tråden är sanning, gissar på väl tilltagen fantasi

2. Om det visar sig att tråden är sanning, så tvekar jag på att något på denna planet kan hålla dig säker ^^

Ojojoj vad det där hjälpte situationen!
Tack så mycket, verkligen tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Fast nej, har du mobile auth så måste han ha din mobil?!

Tydligen inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Skicka dina items from en ny steam, du ska flytta alla skins bara? Varför kontaktar du inte bara steam support och ber dem hjälpa dig så slipper du byta något alls.

Och slå på två stegs verifiering på din mail.

Steam har ingen mail

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Alyze: Lär inte funka, om inte "hackern" kan ta dina items lär du väl inte kunna föra över dom till ett annat konto, speciellt inte ett ny skapat konto, finns väl vissa regler när det kommer till trade.

Sedan chromium.exe, är ju en webbläsare och inte ett virus.

Oavsett så har du nu 13 dagar på dig att antingen skanna igenom din dator efter virus, eller formatera om diskarna, sedan byt lösenord på dina mail och steamkonto, samt sätta 2 stegs verifiering, samt kontakta steamsupport.

https://help.steampowered.com/en/wizard/HelpWithAccountStolen

Lycka till.

Visa signatur

Gaming: MSI X570 MPG Gaming Plus -- AMD Ryzen 9 5900X -- Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ -- G.Skill 32GB 3600MHz CL14 -- Samsung 960 EVO 1TB -- 2x ASUS MG278Q -- Arch-based EndeavourOS
VR: ASRock B550M-ITX/ac -- AMD Ryzen 5 5600G -- ASUS RTX 3070 -- Corsair 16GB 3600MHz CL18 -- Kingston A2000 250GB -- Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Ojojoj vad det där hjälpte situationen!
Tack så mycket, verkligen tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Du låter väldigt otrovärdig generellt så skärp till dig.

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

@Kokefa: Funkar det att fabriksåterställa datorn? det borde ta bort keyloggern?

En ominstallation av operativsystemet lär göra susen.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Detta är årets tokigaste tråd. TS, du skriver helt osammanhängande. Det finns ingen logik i det du gör. Lösenord på 500 tecken? Hittar inga kontaktuppgifter till Steam? Du har varit i kontakt med hackaren som kommer åt ditt konto trots 2F med mobil?

Man baxnar

Permalänk
Medlem

Detta måste bli årets tråd 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av pege75:

Detta är årets tokigaste tråd. TS, du skriver helt osammanhängande. Det finns ingen logik i det du gör. Lösenord på 500 tecken? Hittar inga kontaktuppgifter till Steam? Du har varit i kontakt med hackaren som kommer åt ditt konto trots 2F med mobil?

Man baxnar

Fattar var du kommer ifrån, jag ändra mitt lösenord till ett långt. Men försöker logga in så står det fem kontantuppgifter. Jag prata med hackaren och jan kräver 250$.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kokefa:

@NybörjarePåDatorer: Lär inte funka, om inte "hackern" kan ta dina items lär du väl inte kunna föra över dom till ett annat konto, speciellt inte ett ny skapat konto, finns väl vissa regler när det kommer till trade.

Sedan chromium.exe, är ju en webbläsare och inte ett virus.

Oavsett så har du nu 13 dagar på dig att antingen skanna igenom din dator efter virus, eller formatera om diskarna, sedan byt lösenord på dina mail och steamkonto, samt sätta 2 stegs verifiering, samt kontakta steamsupport.

https://help.steampowered.com/en/wizard/HelpWithAccountStolen

Lycka till.

Google upp Chromium så kom det upp att de kan vara virus osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Tydligen inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Självklart måste han ha direkt tillgång till din mobil om du har tvåstegsautentisering påslaget. Det är ju hela poängen. Jag börjar också tro att vårt förhållande till sanningen är lite flexibelt i den här tråden.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Självklart måste han det om du har 2stegs. Det här osar verkligen trollande.

Säger inte att ni måste tro det. Hur kan han byta mail och lösenord? Jag sitter med min mobil och för notiser om Steam guard utan att göra något. Steam suger verkligen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Alyze: Jag tror du är bortom räddning...

Annars om det finns livstecken i bollen så följ dessa steg:

1. Formatera burken.
2. Strunta i antivirus software, windows defender fungerar utmärkt 2018.
3. Byt lösenord på alla dina mails/konton samt skriv ner dom på ett fysiskt papper och kör på ett realistisk lösenord.
4. Ordna 2-stegs autentisering (mobil)
5. Kontakta support.

Visa signatur

🖥️  NZXT H1 - Intel ARC 770 - i7 12700 - 16GB DDR5
🖱️ Superlight 2

Permalänk
Medlem

Lycka till TS, det låter som ett riktigt klurigt fall.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Tjena! En liten update, pratade med hackern. Han vill ha mina skins men trade ban är 14 dagar.

Jag kommer in på steam nu, kan lösen och email. Jag har hittar viruset tror jag. Det typiska Chromium.

Jag ska fabrikåterställa datorn. Skicka detaljerna till en polare i England. Han ska göra ny mail osv. Sedan ska jag göra nytt steam.
Ska byta lösenord till mina gmails också.

Ska skicka mina items till nya steam. Det borde hålla mig säker.
Kan någon säkra att detta fungerar?

Skickades från m.sweclockers.com

Varför döljer du inte bara dina skins så inga kan se de ? borde ju vara lättare en allt detta krångel med att göras nytt konto?
Mitt konto var hackat säkert 5 gånger när jag var yngre men har alltid lyckats få tillbaka det då jag har alla cd nycklar i fodralen och idag har jag Kontot länkat till mobilen och mitt mobil nummer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Varför döljer du inte bara dina skins så inga kan se de ? borde ju vara lättare en allt detta krångel med att göras nytt konto?
Mitt konto var hackat säkert 5 gånger när jag var yngre men har alltid lyckats få tillbaka det då jag har alla cd nycklar i fodralen och idag har jag Kontot länkat till mobilen och mitt mobil nummer.

Hur ska jag betta då?😝

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Hur ska jag betta då?😝

Skickades från m.sweclockers.com

Låna en dator Alt. Installera om den.
Skaffa en ny email med 2stegsauth.
byt lösenord på steam och aktivera 2stegsauth
Byt e-mail till nya e-mailen
Stäng av alla aktiva inloggningar

Införskaffa ett nytt konto där du har skins du ska betta.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Tjena! En liten update, pratade med hackern. Han vill ha mina skins men trade ban är 14 dagar.

Jag kommer in på steam nu, kan lösen och email. Jag har hittar viruset tror jag. Det typiska Chromium.

Jag ska fabrikåterställa datorn. Skicka detaljerna till en polare i England. Han ska göra ny mail osv. Sedan ska jag göra nytt steam.
Ska byta lösenord till mina gmails också.

Ska skicka mina items till nya steam. Det borde hålla mig säker.
Kan någon säkra att detta fungerar?

Skickades från m.sweclockers.com

eh!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Självklart måste han ha direkt tillgång till din mobil om du har tvåstegsautentisering påslaget. Det är ju hela poängen. Jag börjar också tro att vårt förhållande till sanningen är lite flexibelt i den här tråden.

Nej. Man behöver inte tillgång till mobilen eller 2FA koden. Eller lösenord ens..
Med fishing kan man få tag på session cookie, när man har den går sen till sidan t.ex facebook.com, laddar in session cookie i chrome developer console manuellt och trycker F5 på sidan och vips så är man förbi rubb och stubb.
Videon visar exempel för Linkedin, men gäller all standard 2FA som i princip alla sidor använder.

http://uk.pcmag.com/news/94819/hacker-proves-bypassing-two-fa...

Permalänk
Medlem

Har man två stegs verification kan dom enkelt lura den om koden skickas via sms.
Sluta använda datorn. Och gör allt från en annan.
Fixa din mail först. Sen fixa Steam. Löst. Han kan inte hacka dig om du inte använder din hackade dator. I would guess

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

@Ecfor: Har du discord? Behöver hjälp

Vilken del av min lista var oklar? Jag har möjlighet att svara via Swec.

Skrivet av Björn Endre:

Och hur har du unika långa slumpmässiga lösenord i huvudet för x antal siter? I dag har jag svårt att se att det är görbart att kombinera kravet på unika långa slumpmässiga lösenord på varje site och att inte använda något sorts program för att hantera dessa. Jag litar definitivt mer på kombinationen LastPass + starkt lösenord som jag kan komma ihåg + 2-faktor-autentisering för att kunna ha unika långa lösenord än att jag ska själv hitta på ett bra sätt att skapa långa lösenord som jag kommer ihåg men som inte är lätta att lista ut (t ex att kombinera ett långt lösenord + namnet på siten det används på för att generera ett nytt för varje site).

Vill man inte använda molnet så har tex Keepass stöd för att låta dig ha en krypterad databasfil lokalt. Själv gillar jag möjligheten att ha access till mina lösenord på olika enheter snabbt och smidigt (och ändå säkert).

+30 olika.

Skrivet av Jink:

Vad i hela fridens namn pågår i denna tråd? :S

Folk verkar vara mer intresserade av att skriva paragrafer än att följa TS situation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyze:

Tydligen inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Så, hur kommer han förbi tvåstegsverifiering menar du?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA