Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

4770+moderkort,ram och kylning

Säljer min gamla processor tillsammans med moderkortet, minnena och CPU-kylningen. Detta helt enkelt för att jag nyligen uppgraderat.

Delarna är som följer

Moderkort: MSI Z87-G45 Gaming, Socket-1150
Processor: Intel Core i7-4770K
RAM: HyperX Fury DDR3 1866MHz 16GB
CPU-kylare: Cooler Master Hyper TX3 Evo CPU Kylare

Delarna finns i Stockholm (Västerort) och lättast är ju att hämta/lämna personligen. Kan tänka mig skicka men då blir det betydligt krångligare och fraktpriset blir säkert en del.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1800+frakt för allt utom kylaren?

Permalänk
Medlem

Sure det går väl lösa

Permalänk
Medlem

2000kr hämtar(bor i Jakobsberg)
EDIT: Kvitto/Inköpsdatum?

Permalänk
Medlem

Verkar vara lätt att få sålt dehär så hade säkert kunnat få mer lol men skitsamma. Sagt är sagt. Ja det finns kvitton. Processor + moderkort är köpta 2013 så ganska gamla. RAM är köpta 2016 och CPUfläkten 2015. Allt är köpt på komplett så går hosta upp kvitton om det önskas.

Permalänk
Medlem

Ok! Trodde folk gav bud? Låt annonsen ligga ett par dagar om du vill hitta fler som är intresserade.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du får de för 2000 om du vill alltså.

Permalänk

Hej! Jag köper allt för 2000kr kan jag hämta på måndag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Intresserad av endast moderkortet om du vill sälja i delar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem

Hej

Kan ge dig 2200 för allt.

MVH Daniel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Issen:
Tja!
Köper det gärna av dig! Säg en tid som passar dig!
(Bor själv i västerort)

Permalänk
Medlem

Har nu lovat bort allting så såvida det inte blir något fel där är det redan klart