Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Call of Duty: Black Ops 4 / Blackout

Permalänk
Medlem

Call of Duty: Black Ops 4 / Blackout

Har inte hittad någon tråd om detta spel så bestämde mig för att skapa en ny tråd.

För er som tycker om "Battle Royale" spel så rekommenderar jag att ni tittar på deras trailer som släpptes 6 sep. 2018.
Trailern finns längre ner!

--------------------------------------------------------------

Official Call of Duty®: Black Ops 4

Official Call of Duty®: Black Ops 4 — Multiplayer Reveal Trailer:

Official Call of Duty®: Black Ops 4 – Multiplayer Beta Trailer:

http://Official Call of Duty®: Black Ops 4 – Multiplayer Beta Trailer

Official Call of Duty®: Black Ops 4 – PC Trailer:

--------------------------------------------------------------

Official Call of Duty® Black Ops 4 – Blackout

Official Call of Duty® Black Ops 4 – Blackout Introduction:

Official Call of Duty®: Black Ops 4 – Blackout Battle Royale Trailer (Publicerades den 6 sep. 2018):

--------------------------------------------------------------

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Ser fram emot att testa betan nästa helg. Kör just nu BFV och är smått besviken, för mycket bf1 känsla, gillar mer flytet i bf4 . Hoppas bo4 beter sig som ett bättre mw2, dock tveksam då det inte samma studio som utvecklar de två spelen.

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk

När ska utvecklare sluta slänga in battle royale i varannat spel?
Börjar bli rätt trött på det nu, spelet ser annars bra ut.
Var ett tag sedan man spelade ett CoD, kanske dags att testa igen?

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500k Chassi: Bitfenix Prodigy GPU: Zotac GTX 580 AMP! Edition Nätaggregat: Silverstone Strider 650W Gold Moderkort: Asrock z77e-itx RAM: Corsair Vengeance 8GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Jag tror inte på det, känns som att man ändrat på för mycket med det nya health regen systemet osv. Jag föredrog när varje nytt call duty spel var likadant som det förra fast med nya kartor och vapen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Blackout ser ut att kunna bli riktigt roligt! Första CoD som jag är taggad på väldigt länge!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Information om Beta för Blackout:

Har själv bokat på Webhallen för att få spela tidigare.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Såg livestream nyss, verkar vara zombies med i BR -läget, vad faeen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Såg livestream nyss, verkar vara zombies med i BR -läget, vad faeen!

Men det är väl bara på vissa områden dom finns. Hör för mig att dom droppar ganska bra prylar också.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segafreakone:

Men det är väl bara på vissa områden dom finns. Hör för mig att dom droppar ganska bra prylar också.

Ah... bra det...

Permalänk
Medlem

Shroud Spelar tillsammans med DavidVonderhaar (https://twitter.com/DavidVonderhaar):

https://www.twitch.tv/shroud

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Blackout var riktigt roligt! 😎 Det blir nog ett köp av BO4 även om jag inte var helt frälst av den tidigare multiplayer-betan. Blackout gör att det är värt ett köp. För att vara en beta så var det väldigt polerat och flöt på bra! PUBG och Fortnite kommer att få det svettigt framöver. Vad tycker ni andra om Blackout-betan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Blackout var riktigt roligt! 😎 Det blir nog ett köp av BO4 även om jag inte var helt frälst av den tidigare multiplayer-betan. Blackout gör att det är värt ett köp. För att vara en beta så var det väldigt polerat och flöt på bra! PUBG och Fortnite kommer att få det svettigt framöver. Vad tycker ni andra om Blackout-betan?

Skickades från m.sweclockers.com

Är det öppen beta för ps4a på fredag, och pc på lördag?
Gillar BR genren, helst om man spelar duo eller squad! Spelar en del BugP.
Spelar helst inte FPS spel med HK.
Känns lite för futuristisk detta, men kommer ge det en chans, kommer nog köpa det, samma med bfV, kommer köpa bvfV för CQ och BR lägena!

Permalänk
Medlem

Är det p2p som vanligt för PC?
BR läget ser fett kul ut.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Swennis:

Är det öppen beta för ps4a på fredag, och pc på lördag?

Ingen aning, jag kommer över en kod till "private beta" som började i förrgår. Jag håller med om att handkontroll till FPS kanske inte är optimalt men å andra sidan så funkar just CoD bra till konsol. Spelarbasen brukar också vara betydligt mindre till PC, kolla exempelvis på den senaste titeln WW2. Jag tycker också det känns kasst att behöva gå över till Battlenet då Activision har övergivit Steam. Bara det talar egentligen för dåliga siffror på PC för Blops 4.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Förbokar du spelet så får du spela på fredagen annars är den öppna betan på lördag!
Boka spelet på typ webhallen och när du fått koden så är det bara ta bort din beställning.

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Dat bulletsponge i Blackout. Holy moly.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem

Förbokat på webhallen nu, och nu måste man regga och ladda ner battlenet klienten?
När får man koden?

Permalänk
Medlem

Förbokat på cdkeys.com. Hur får jag tillgång till early access imorgon?

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

Förbokat på cdkeys.com. Hur får jag tillgång till early access imorgon?

står ju beta med, inte fått nån nyckel ?
är det en leggit sida? kul får battle.net kontot bannad.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

står ju beta med, inte fått nån nyckel ?
är det en leggit sida? kul får battle.net kontot bannad.

Nope, inte fått någon nyckel. Ja det är en legit sida. Dock skadar det mig inte så mycket att bli bannad heller, köper då bara nytt

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

hur får man koden??
Har inte fått nåt på mail, eller nåt på webhallen... :/

Permalänk

T7GB-CF1GH-SDB7 kommit över en extrakod, först till kvarn

Permalänk
Skrivet av Jensahremark:

T7GB-CF1GH-SDB7 kommit över en extrakod, först till kvarn

Tack!

Permalänk
Medlem

Måste man ha både Actavison account OCH Battlenet Account?!

Permalänk
Medlem

Fått kod nu, skrivit in i battle.net prograsmmet, efter jag va tvungen att logga in på callofduty.com, snurrrigt värre
Men hitta inte vart jag skla installera beta? måste man installera hela spelet först?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Nja Blackout är inget för mig. BR är inget för mig. Har provat Pubg och fastnade inte för det heller!
Får hoppas vanliga BO4 kommer ha tillräckligt med spelare. Tror dock den kan dö ut ganska fort och Blackout kommer leva vidare!
Hoppas ni BR älskare får kul iallafall!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar bli riktigt bra.
behöver få bort den där konsol känslan och lite ändringar, typ kunna byta plats på vapnen.
flyter på bra och allt.
hoppas devsen lyssnar på PC spelarna.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Ni som fått kod, är det sköj? Skulle kanske köpt det så man kunde pröva det idag ändå.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA