SÅLT! Nitendo NES 8-bit chassi

Permalänk
Medlem

SÅLT! Nitendo NES 8-bit chassi

Har tre NES konsoller. Ingen av dem fungerar vad jag vet. Kanske nått att bygga en PC i?

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

Skickar du?

Edit: och då menar jag 1, inte alla 3

Permalänk

Är också intresserad av 1 om du skickar! Mvh

Permalänk
Medlem

Jag tar garna 1st med! Betalar frakt

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

Är intresserad också , hämtar när det passar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skånepojk hämtar upp en. Jag skickar sen ifall det inte kommer någon annan och hämtar. Vet inte vad frakten går på. Var skickar man billigast?

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Permalänk

Jag kan köpa dom alla 3 var i Skåne bor du?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Annars är jag intresserad av den översta. Då jag sitter på en hel del delar så att jag kan reperera dom.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Enbart den översta finns kvar. Har även två kontroller, en orange Zapper samt tre spel (Rescue, Duck Hunt, Super Mario Bros).

Finns i Malmö.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk

Vad vill du isåfall ha för det som är kvar? Annars vad vill du ha för konsolen? Här har du min mail om du vill skicka ett telefonnummer eller din adress.
mr.martin.petersson@gmail.com

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Konsoll 75:-
Kontroller 75:- styck (det är en klassisk och en "nes max kontroll")
Spel 50:- styck eller alla tre för 100:-

Eller hela klabbet för 300:-

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk

Är intresserad av att kolla på allt. När har du tid? Och vad är adressen? Och går det bra med swish?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köper det du har kvar om du kan skicka

Visa signatur

/gnab
Säkert snabbare processor, mer minne och mer disk än du har :P

Permalänk
Medlem

Sorry! Allt sålt och hämtat.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk

Jag väntar fortfarande på svar? Har du sålt allt eller menar du att jag kan hämta det?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hoho

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Allt är sålt och hämtat redan.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP