Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Tele2 funkade bra, lite små fördröjningar bara, knep en P20 Pro.
Antagligen för att inte så många kom över länken (jag registrerade mig då jag har Tele2-abb, men jag fick aldrig någon. Så tack till Mustaf som postade den )

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

316x12 på P20 pro
374x12 på S9

För dom som var sugna på tele2, bra priser antar jag, inget för mig personligen dock

Permalänk
Medlem

Kötid på webben? Vad är detta?

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem
Skrivet av deques:

Kötid på webben? Vad är detta?

#framtiden

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av effo:

Nja, jag tror man kan åberopa distansköpslagen och häva köpet av abonnemang på direkten.

Det vet jag men frågan är om det hänger med telefonen tänkte om man häver köpet för abonnemanget att man i samma veva häver köpet för telefonen eftersom de hänger *ihop*.

Det där är en kluring

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Vad är det ni har ni alla köar för hos Elgiganten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Vad är det ni har ni alla köar för hos Elgiganten?

Japp

Du står nu i kö och väntar på att bli expedierad. Du har fått - eller kommer snart att få - en plats i kön. Kösystemet säkerställer att alla betjänas i turordning. Anledningen till att du har ställts i kö är för att webbplatsen du vill besöka antingen inte öppnat ännu eller att den för tillfället har många besökare.

Du kan klicka på andra länkar eller annonser på kösidan utan att förlora din plats i kön. När det blir din tur kommer du att bli skickad till den sida du står i kö till automatiskt.

Vi hoppas du får en positiv upplevelse och önskar dig en fortsatt bra dag.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Visste inte ens man var tvungen att ställa sig i kö genom att lägga en produkt i kundkorgen lul, aja var nog inget jag ville ha där ändå haha

Samma här. Annars hade jag ju varit i kön.

Permalänk
Medlem

Kö-systemet är ingen positiv upplevelse för mig. Hade tänkt beställa en router och sen lägga mig, nu får man vänta en timma för att beställa

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem

@Alrik: Okej, jag har verkligen ingen koll alls på dem. Trodde bara det var en liten gimmick. Men som det ser ut nu blir det alltså en skärm och ett grafikkort utan BF-rea på BF för mig...

Permalänk
Medlem

Verkar uppe igen, elgiganto

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Ni som redan vet vad ni ska köpa på Elgiganten, varför köper ni det inte bara i förväg och sedan utnyttjar deras egen prisgaranti under Black Friday? Det var väl ett bra tag sedan de tillkännagav vilka produkter som kommer att reas ut?

Permalänk

För dom som missade 2080 på Inets rea så verkar det som att Scan.co.uk har ett för strax under 8k med Battlefield 5 inkluderat här. Med Nordeas betalningskurs för pund så fick jag det till 7882 inklusive frakt. Vet inte om jag missat något, inte beställt det själv då jag inte behöver det, men jag körde en snabb checkout för att se om något extra lades till men det var bara lite extra för frakten utomlands. Så vitt jag vet så har både Scan och EVGA väldigt bra rykte. På Trustpilot t.ex. så har Scan.co.uk 9.2 med över 7000 recensioner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KjellW:
Skrivet av Haddoq:

Elfynd:

MSI 2080 Gaming X Trio 7555kr (Dryga tusenlappen billigare än på prisjakt.

https://www.elfynd.se/msi-geforce-rtx-2080-gaming-x-trio-graf...
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4912086

Dessa borde plockas bort från fyndtråden.

Elfynd säljer begagnade varor.

Ett begagnat GTX 1070 för 3999kr är verkligen inget fynd, och jag skulle nog inte påstå att ett begagnat RTX 2080 för 7555kr är det heller (diskuterbart.)

Om inte annat så borde användare som länkar till Elfynd vara tydliga med att det gäller begagnade varor.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av p.lindblom:

Ni som redan vet vad ni ska köpa på Elgiganten, varför köper ni det inte bara i förväg och sedan utnyttjar deras egen prisgaranti under Black Friday? Det var väl ett bra tag sedan de tillkännagav vilka produkter som kommer att reas ut?

Jag vill inte ligga ute med pengarna.

Permalänk

Efter 45 min köande knep jag Steelseries headset jag tidigare funderat på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Telia hypade upp allt:

Vi tar Black Friday på allvar!
Rabatt upp till 100%

Jag hade hoppats på någon hyfsad rabatt på typ Airpods, Sony WH-1000XM2 (gamla modellen) eller typ rabatt på tillbehör men deras rea var totalt sämst.

Ett stort skämt och precis vad man förväntar sig, att rea ut skit som ingen vill ha. Aka lagertömning.

https://www.elgiganten.se/product/ljud-hifi/horlurar/WH1000XM...

där har du mx2 broder

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Ingen som har sett något bra erbjudande på en Xiaomi Mi RoboRock S50?

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av p.lindblom:

De hade inte släppt priser på alla produkter innan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tackar till personen som länkade Eset AV 6 månader gratis, kollade efter erbjudande för just det lol då jag missade julas butik sak för 1kr sist

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Dessa borde plockas bort från fyndtråden.

Elfynd säljer begagnade varor.

Ett begagnat GTX 1070 för 3999kr är verkligen inget fynd, och jag skulle nog inte påstå att ett begagnat RTX 2080 för 7555kr är det heller (diskuterbart.)

Om inte annat så borde användare som länkar till Elfynd vara tydliga med att det gäller begagnade varor.

Dom säljer absolut inga begagnade varor.

Permalänk

Sämst att man måste vara befintlig Tele2 kund för att kunna köpa S9an

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedbullF1:

Sämst att man måste vara befintlig Tele2 kund för att kunna köpa S9an

Det behöver du inte.
Välj abonnemang och säg upp det direkt.
Precis som det alltid varit på tele2 erbjudande dom haft.

Enda skillnaden dom gjort för i år är att man inte kan betala själva mobilen kontant direkt.

Permalänk
Medlem

Ny TV någon?

Någon som köper någon TV via Elgiganten?
Har ingen vidare koll, svårt att kolla via Prisjakt, eftersom modellerna är "unika" på Elgiganten (iaf modellnamnen).

Permalänk
Medlem

En timmes köande på Felgiganten men man kan inte slutföra beställningen. Uselt.

Nu måste jag göra om det "Din beräknade väntetid är: mer än en timme".

Permalänk
Medlem

Någon som har hittat några bra deals för möss?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:

Öppna upp flera inkognito flikar och vänta.. Om en failar har du den andra

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Det behöver du inte.

Enda skillnaden dom gjort för i år är att man inte kan betala själva mobilen kontant direkt.

Går dock att betala hela mobilen vid första faktura

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3090 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: Skoda Enyaq IV80 RS

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:

Vad är det du försöker köpa?

Permalänk

Hur säger man upp det direkt?

Skrivet av Nivity:

Det behöver du inte.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100