Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Har inte sett 860 för halva priset. Bara par hundralappar billigare någon extra rabatt för prime eller?

Tror inte det (63% billigare för 500 GB) se nedan

https://www.amazon.de/dp/B078WQT6S6/ref=pe_3044161_185740101_...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CTH:

Tror inte det (63% billigare för 500 GB) se nedan

https://www.amazon.de/dp/B078WQT6S6/ref=pe_3044161_185740101_...

Skickades från m.sweclockers.com

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4655194

Enligt valutaomvandlingen är det runt 720kr på amazon. Så knappt 300kr billigare emot Sverige (hade jag haft behovet hade jag köpt på Amazon, men är inte så lågt för ett impulsköp ).

Många gånger jag tänkt handla på amazon, men sen blir priset i bästa fall 200kr billigare än handla i Sverige eller ungefär samma pengar med frakten inräknad.

Dom har även höjt priset på 1TB modellen, kostade innan strax över 1,500kr (nu dyrare och ingen egentlig rea tyvärr).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på varför Inet har plockat bort seasonic focus plus 750w gold från deras Black friday erbjudande? När jag kollade sist idag vid 20-21 tiden så hade dom över 50 st kvar i lagret
Erbjudandet ska ju gälla fram till måndag.

https://www.inet.se/produkt/6902419/seasonic-focus-plus-750w-...

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk

@muSashi: Fan asså jag hade ju tänkt beställa det nätagget men valde att vänta tills måndag för att se om något bättre erbjudande dök upp eftersom det inte verkade vara bråttom då dom inte sålde så snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JLockhart:

@muSashi: Fan asså jag hade ju tänkt beställa det nätagget men valde att vänta tills måndag för att se om något bättre erbjudande dök upp eftersom det inte verkade vara bråttom då dom inte sålde så snabbt.

Samma här, så undrar fortfarande varför dom valde att plocka bort det. Snacka om falsk marknadsföring..

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Den står som slutsåld nu i alla fall.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Komplett gjorde samma sak. Deras 8TB Ironwolf är borta ur sortimentet. När jag köpte 4st så stod de 100st + i lager.
Jag har hållit koll under dagen för att se om jag gjorde ett dåligt köp. Och helt plötsligt va den borta bara.

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Skrivet av muSashi:

Samma här, så undrar fortfarande varför dom valde att plocka bort det. Snacka om falsk marknadsföring..

Den kan ju mycket väl bara vara slutsåld?? Jag har haft bra koll under hela veckan antal timmar per dag och sett massor med produkter rinna bort på minute. De kunde lika gärna haft 400st som alla sålt under senaste 12 timmarna eller så. Ja, det händer att de också faktiskt plockar bort produkter från Black Friday hyllan innan de är slutsålda, några exempel : 2080 Asus Elgiganten , 3200mhz Corsair ram Webhallen, Noctua NH-D15 Webhallen OSVOSV. Bara ett fåtal jag har på hjärnan. Detta ser dock inte ut att vara fallet och de har helt enkelt slutsålt. Köp en Corsair Rm650x v2 från 2018 för 800 och beställ en pizza med pengarna som blir över.

Likadant hur 200 SSD från inet försvann på ca 35min. Komplett: 100st+ Gigabyte 1080 TI på halvt dygn. Såg varje timme flög det ner med ca 20st. Dagen innan stod det 100+ och såg säkert ut dagen efter gick det från 95 till 0 på ett fåtal timmar. Och detta är för ett uppåt 8,000 kronors grafikkort, utan backplate, plast konstruktion, mer risk för problem med fläktar än andra varianter OSV samt inte en helt galet bra deal.

Kan tänka mig att uppåt 10,000 personer var intresserade av detta nätagg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrepSek69:

Den kan ju mycket väl bara vara slutsåld?? Jag har haft bra koll under hela veckan antal timmar per dag och sett massor med produkter rinna bort på minute. De kunde lika gärna haft 400st som alla sålt under senaste 12 timmarna eller så. Ja, det händer att de också faktiskt plockar bort produkter från Black Friday hyllan innan de är slutsålda, några exempel : 2080 Asus Elgiganten , 3200mhz Corsair ram Webhallen, Noctua NH-D15 Webhallen OSVOSV. Bara ett fåtal jag har på hjärnan. Detta ser dock inte ut att vara fallet och de har helt enkelt slutsålt. Köp en Corsair Rm650x v2 från 2018 för 800 och beställ en pizza med pengarna som blir över.

Likadant hur 200 SSD från inet försvann på ca 35min. Komplett: 100st+ Gigabyte 1080 TI på halvt dygn. Såg varje timme flög det ner med ca 20st. Dagen innan stod det 100+ och såg säkert ut dagen efter gick det från 95 till 0 på ett fåtal timmar. Och detta är för ett uppåt 8,000 kronors grafikkort, utan backplate, plast konstruktion, mer risk för problem med fläktar än andra varianter OSV samt inte en helt galet bra deal.

Kan tänka mig att uppåt 10,000 personer var intresserade av detta nätagg.

Nej har suttit och kollat in den varannan timme ungefär, så det är omöjligt att +50 gick till slutsåld inom 1-2h.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av muSashi:

Nej har suttit och kollat in den varannan timme ungefär, så det är omöjligt att +50 gick till slutsåld inom 1-2h.

50+ på 2h? Låter ju fullt rimligt på en dag som bf eller liknande.
Ja, det suger att den är slut men på en av årets absolut största readagar kan det gå snabbt

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

50+ på 2h? Låter ju fullt rimligt på en dag som bf eller liknande.
Ja, det suger att den är slut men på en av årets absolut största readagar kan det gå snabbt

Ja visst hade det varit troligt, om den inte hade legat uppe i flera dygn redan.

Har haft koll på den sen den kom upp på natten mellan onsdag/torsdag, och lagersaldot har inte rört på sig, men många andra produkter som varit +50 har gått ner kontinuerligt, denna gick från +50 till slutsåld direkt. Så Inet har helt enkelt plockat bort den, alternativt haft något fel med sitt lagersaldo för just den här produkten, vilket inte är troligt.

Om du inte tror mig så kan du bara ta dig en titt på Prisjakt, där står det fortfarande +50, sen kan du gå in på en annan butik och jämföra och se att lagersaldot stämmer.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4398210
Inte så troligt att det helt random inom en timmes spann dök upp 100+ som köpte upp den direkt, när den redan legat uppe i flera dagar utan att ens lagersaldot rört på sig. Och Prisjakt bekräftar dessutom vad jag säger.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av muSashi:

Ja visst hade det varit troligt, om den inte hade legat uppe i flera dygn redan.

Har haft koll på den sen den kom upp på natten mellan onsdag/torsdag, och lagersaldot har inte rört på sig, men många andra produkter som varit +50 har gått ner kontinuerligt, denna gick från +50 till slutsåld direkt. Så Inet har helt enkelt plockat bort den, alternativt haft något fel med sitt lagersaldo för just den här produkten, vilket inte är troligt.

Om du inte tror mig så kan du bara ta dig en titt på Prisjakt, där står det fortfarande +50, sen kan du gå in på en annan butik och jämföra och se att lagersaldot stämmer.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4398210
Inte så troligt att det helt random inom en timmes spann dök upp 100+ som köpte upp den direkt, när den redan legat uppe i flera dagar utan att ens lagersaldot rört på sig. Och Prisjakt bekräftar dessutom vad jag säger.

Om du är såpass övertygad så får du ju göra en anmälan till konsumentverket. Du kan ju sedan skapa en separat tråd om hur ärendet fortskrider under ”konsumenträtt”.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Om du är såpass övertygad så får du ju göra en anmälan till konsumentverket. Du kan ju sedan skapa en separat tråd om hur ärendet fortskrider under ”konsumenträtt”.

Sant, om man har orken till det så kan man göra det, tråkigt för alla som gick och vänta till måndag för att se om det dök upp något bättre erbjudande.
Men det finns ett ännu bättre alternativ, att Inet korrigerar sitt misstag.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av muSashi:

Sant, om man har orken till det så kan man göra det, tråkigt för alla som gick och vänta till måndag för att se om det dök upp något bättre erbjudande.
Men det finns ett ännu bättre alternativ, att Inet korrigerar sitt misstag.

Det står dig fritt att vidta de åtgärder du anser vara mest lämpliga. Dock hade jag gärna sett att vi släpper diskussionen här och låter tråden återgå till sitt huvudsakliga syfte

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det står dig fritt att vidta de åtgärder du anser vara mest lämpliga. Dock hade jag gärna sett att vi släpper diskussionen här och låter tråden återgå till sitt huvudsakliga syfte

Ja vi släpper det.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk

https://www.komplett.se/product/1092915/demovaror/datorer/kom...

Varför visas det inte någon produktinfo? Man vill ju se vad det är för grejor i datorn. I övrigt helt ok burk i guess?!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Nima2001:

va e de för site... aldrig handlar där. Verkar inte ens ha x470-i i sortiment?
Va fick du det för? Har bevakat den i veckor men inga reor någonstans

Jag gav 1799, så ingen jätterea. Tydligen hade dom bara ett ex. Jag har också bevakat rätt länge. Denna dök upp som okategoriserad på Pricerunner.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av DEADushka:

SteelSeries Arctis Pro trådlöst gaming headset 1690:- (nästa 3200)
https://www.elgiganten.se/product/gaming/gaming-headset/SSARC...
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4720166
Hälften av normalpris!
OBS! Inte i lager men går att lägga en order.

Jag vill bara flika in och säga att denna taktik kör SteelSeries alltid. Man sätter extremt högt precis på sina "high-end"-lurar och har ständigt rea på halva priset. Man gjorde detsamma på steelseries siberia 800 och 840. Inga av steelseries hörlurar är i min mening inte värda 3000:- och jag skulle inte heller betala 1500:-.

Jag har dessvärre gjort misstaget tidigare och betalat 1500:-. Det är absolut sköna lurar med bra ljud, men allt tappar sin charm när man känner sig lurad. Titta på deras artic 7 wireless, du får säkerligen samma ljud för 700kr.

https://www.elgiganten.se/product/gaming/gaming-headset/SSARC...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr pewpew:

Jag vill bara flika in och säga att denna taktik kör SteelSeries alltid. Man sätter extremt högt precis på sina "high-end"-lurar och har ständigt rea på halva priset. Man gjorde detsamma på steelseries siberia 800 och 840. Inga av steelseries hörlurar är i min mening inte värda 3000:- och jag skulle inte heller betala 1500:-.

Jag har dessvärre gjort misstaget tidigare och betalat 1500:-. Det är absolut sköna lurar med bra ljud, men allt tappar sin charm när man känner sig lurad. Titta på deras artic 7 wireless, du får säkerligen samma ljud för 700kr.

https://www.elgiganten.se/product/gaming/gaming-headset/SSARC...

Beställde detta precis! Kollade på prisjakt och där kunde jag tyvärr inte se att priset har varit lägre nånsin...
Kollade även recensionerna och där hyllades Arctics Pro wireless ordentligt. Är dessa likvärdiga de som kostar 700kr så kanske man avbryta ordern...

Permalänk
Medlem

Finns det någon förklaring till att Komplett höjer priser och plockar bort produkter med 100+ i lagersaldo? Det har hänt flera gånger under veckan.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Beställde detta precis! Kollade på prisjakt och där kunde jag tyvärr inte se att priset har varit lägre nånsin...
Kollade även recensionerna och där hyllades Arctics Pro wireless ordentligt. Är dessa likvärdiga de som kostar 700kr så kanske man avbryta ordern...

Arctic har väl aldrig haft bra ljud i sina lurar, oavsett prisklass? Har iaf inte vart imponerad öht när jag prövat olika lurar därifrån.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Arctic har väl aldrig haft bra ljud i sina lurar, oavsett prisklass? Har iaf inte vart imponerad öht när jag prövat olika lurar därifrån.

Har haft mina Logitech G930 sen 2012. Batteritiden är är inte lika bra längre och nästan alltid haft problem med förbindelsen. Nu har jag tröttnat och vill testa nytt. Får hålla tummarna att Arctics ger bättre ljud och inte disconnecta så ofta som Logitechs

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Beställde detta precis! Kollade på prisjakt och där kunde jag tyvärr inte se att priset har varit lägre nånsin...
Kollade även recensionerna och där hyllades Arctics Pro wireless ordentligt. Är dessa likvärdiga de som kostar 700kr så kanske man avbryta ordern...

Skrivet av frong:

Arctic har väl aldrig haft bra ljud i sina lurar, oavsett prisklass? Har iaf inte vart imponerad öht när jag prövat olika lurar därifrån.

Har ett par SteelSeries Elite trådare och ett par SteelSeries Siberia 840 trådlösa samt Bose QC 35 II trådlösa. Det är förvisso inte samma lur, men samma tillverkare för två av dessa. Så om jag skulle ge mig på en snabb jämförelse ser den ut enligt nedan:

  • Bäst ljud - mobil: Bose QC 35 II, utan tvekan. Hugget som stucket mellan de övriga två.

  • Bäst ljud - PC: Sibera 840, faktiskt. Anslutna via optisk kabel. Bose-lurarna "svajar" påtaligt ofta vic PC-användande. Låter nästan som när de har taskig räckvidd, trots att det bara är 40-50 cm till mottagaren och ingenting som blockerar. Kanske beror på måndagsex (har övervägt att reklamera will WH).

  • Bäst komfort: Bose QC 35 II, utan tvekan. Skönaste lurarna som finns (och då har jag testat det mesta, även i ännu högre prissegment). Därefter blir det lite mer individuellt vad man föredrar, men personligen föredrar jag Siberia 840 framför Elite-lurarna. Ingen stor skillnad mellan de två sistnämnda dock.

  • Bäst funktion: Sibera 840, p.g.a. de dubbla batterierna. Bose QC 35 II har ärligt talat svindåliga kontroller, ångrar ibland att jag inte gick efter Sonys Sony WH-1000XM2 istället.

  • Bäst mic/headset: Sibera 840 > Elite > Bose.

  • Mest lur för pengarna: Sibera 840 > Elite > Bose. Det baserar jag på rea-priser, där Bose ligger vansinnigt högt p.g.a. väldigt bra brusreduktion, men dess övriga egenskaper är inte tillräckligt vassa för att förtjäna ett så stort premiumpåslag. Elite ger vissa uppskattade funktioner och ett bättre headset, men är ingenting för audiofilen. Som gaming headset fungerar det helt okej. Följer med anslutningskablar till konsoler också för den som lirar XBOX/PS4.

EDIT: Volymhjulet på Elite-lurarna hade jag gärna haft på Bose. Väldigt gärna.

Permalänk
Medlem

Jag har en fråga. I sweclockers guiden till blackfriday så tipsa det om att köpa 16gb 3000/3200MHz minnen. Men till en som kör i5 8400 så går det väl inte köra snabbare än 2666MHz? (B360 moderkort)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Någon som hann köpa BF V för PC? Stod fan direkt att den var slut...

Missade man det och inte har något emot sidor som Kinguin finns det ju där för ca 445 kr (blir ofta lite påslag för Paypal-betalning). Väntar man en liten stund får man en 3% rabattkod (går annars lätt att Googla fram sådana). Tidigare kunde man köpa preorder-bonusarna separat där för ca 10 kr.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Missade man det och inte har något emot sidor som Kinguin finns det ju där för ca 445 kr (blir ofta lite påslag för Paypal-betalning). Väntar man en liten stund får man en 3% rabattkod (går annars lätt att Googla fram sådana). Tidigare kunde man köpa preorder-bonusarna separat där för ca 10 kr.

Hade tänkt köpa den från MediaMarkt för 529kr, men valde att köra 1 månad premier för o testa det, kanske bättre så. Men ska ha Kinguin/G2A i åtanke om jag ska köpa, tack för rådet

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag klev rakt in i fällan nu, verkar vara på rea ganska ofta. Men köpte Lenovo Explorer precis...

Ska bli spännande att leka med här hemma. Får dra ut datorn i vardagsrummet, men ah...
Enligt mina 30 minuter av sökande så verkar det faktiskt vara ett rätt nice headset. Får väl se!
Verkar vara en simpel process att skicka tillbaka ifall det skulle visa sig vara skräp.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

@Mansonite: Funderar också på att köpa en 2k verkar ganska billigt jämtemot 4-6k för Vive. Har du lyckats ta reda på vilket land dom skickar ifrån? Jag gissar på irland.

Edit: blev en beställning här med fallout 4 VR here we come!

Permalänk

Finns det något ljudkort på Rean?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem