Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

30 st trådlösa Microsoft Touch Mouse 1459 1447

Permalänk
Medlem

30 st trådlösa Microsoft Touch Mouse 1459 1447

30 st trådlösa svarta "Microsoft Touch Mouse", model no: 1459 1447. Varav 13 st nya i förpackning.

Tycker själv de är fullständigt värdelösa och rekommenderar egentligen inte dom till någon. Men smaken är kanske som baken.

Kom under Windows 8-tiden och har multi touch-funktioner.
https://www.microsoft.com/accessories/en-us/d/touch-mouse

Tyvärr inte så sugen på att skicka ut enstaka till folk. Vill man inte plocka alla funkar kaffebröd som muta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Detta låter ju som perfekt för skänkes till lämplig skola eller liknande etablisemang.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta en att ha till datorn i skolan då jag e trött på att ta med mig musen från datorn hemma hela tiden. Bor dock gbg men kan självklart betala frakt

Permalänk
Medlem

Jag tar dem gärna om du bor i Stockholm

Permalänk
Medlem

Intresserad! Även här skulle de gå till en skola
Editor: såg nu att det bara var ett förslag ovan.
Mitt är lite mer konkret, vi är en låg och mellanstadieskola där alla klasser har Chromebooks, funkar musen med dem så tar vi gärna så många vi får

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är 8ntresserad av 2 st om du skulle kunna skicka dom, betalar självklart frakten

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig du har så många?
Och vad är värdelöst med dem?
Är också intresserad av 2-3 st.
Men skola går före.
Däremot tror jag inte att de funkar med Chromebooks. Misstänker att MS och Google inte alltid är kompisar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem

@Spöklampan
var först. Återkommer om inte alla går åt.

Ang. Chromebook
De kommer med en liten USB-dongel (Type A), så standarklick bör funka med det mesta.