Permalänk

Vinterstädning

Då jag har gjort en vinterrensning i gömmorna har jag en del saker som inte längre fyller funktion, eller kommer användas. Både teknik och lite annat kul

Bud gäller på allting. Samtliga saker finns i Malmö

Logitech G15 Gaming Keyboard
Begagnat, men i bra skick

19" rackskåp vägg hängt.
Skåpet är nytt, endast upp packat, 4 nycklar följer med

iPad 2018 32gb Space Grey
Har en helt ny iPad i låda med skyddsplasten på, aldrig ens startad. Laddaren saknas dock ur kartongen. köpte den dagen innan jag fick en på jobb i våras och gjorde renovering samtidigt så kvittot försvann i någon hög.... Så säljes som ny utan laddare.

Sata Blu-ray DVD 1 slots med lightscribe
Begagnad använd, men i nyskick ca 4-5år gammal suttit i chassi mestadels av tiden men använd totalt ca 2h

1:8 Rc etanol bil
Rc bil i fint skick men slangarna för motorn till avgasröret är torra och behöver ersättas.
Mycket reservdelar följer med bl.a. chassi med oanvänd motor / pipa samt en hel låda med slitage delar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan skicka bilen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Absolut, det är inga problem att skicka

Permalänk
Avstängd

Något tänkt pris på iPaddan?

Antar att det är en 6 gen?

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk

Har inte funderat på något direkt pris men någonstans runt 2.000:- hade väll varit rimligt utan laddare.

Det är 5th gen 2017 tydligen fick jag fram när jag kolla model numret, var helt säker på att det var 2018.

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna frakta ipaden?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Riktpris på iPaden?

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk

2.500 är mitt riktpris

Permalänk
Medlem

Inleder budgivningen på iPaden med 1700:- o upphämtning.
Hittas kvittot så ökar jag mitt bud till 2000:-

Permalänk
Administrativ avgift

@jonterman: Är IPADen med eller utan 4g?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3