Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

HumbleBundle

Säg till om du tog spelet så att vet.

Cities: Skylines + After Dark DLC

Zombie Army Trilogy

Immortal Redneck

Purrfect Date - Visual Novel/Dating Simulator

Seven: The Days Long Gone

NeuroVoider

Just Cause 3 XXL Edition

Wizard of Legend

Q.U.B.E. 2

>observer_

Sundered

Regions of Ruin

Darkside Detective

HITMAN™: THE COMPLETE FIRST SEASON

Hollow Knight

7 Days to Die

Resident Evil Revelations

Dead Island Definitive Edition

Sniper Elite

Sniper Elite V2

The Dwarves

Hard Reset Redux

American Truck Simulator

Gremlins, Inc.

We Were Here Too

Old Man's Journey

Batman™: Arkham Origins DLC

F.E.A.R.

F.E.A.R. 3

F.E.A.R. 2: Project Origin

Sid Meier's Civilization® III: Complete

MX vs ATV Reflex

Wargame: Red Dragon

Furi

Orwell: Keeping an Eye On You

Seasons After Fall

The Shrouded Isle

Scanner Sombre

Getting Over It with Bennett Foddy

Lumino City

Titan Souls

Grim Fandango Remastered

Oxenfree

The Darkness II

Spec Ops: The Line

Mafia II Director's Cut

Freedom Force

Freedom Force vs. The Third Reich

The Bureau: XCOM Declassified

Railroad Tycoon 3

The Swapper

Dust: An Elysian Tail

Antichamber

Monaco: What's Yours Is Mine

Beatbuddy: Tale of the Guardians

Starseed Pilgrim

Dead Space Steam Key

W5DYT-C9BMR-4QWVX

Dold text

Burnout Paradise: The Ultimate Box Steam Key

D9THF-96IWJ-ZQ035

Dold text

Crysis 2 Maximum Edition Steam Key

6PWLJ-7RJIF-L7D8L

Dold text

Medal of Honor Steam Key

BBI5T-QEGGT-ICBKR

Dold text

Mirror's Edge Steam Key

3BTXK-5RZFX-C9HZN

Dold text

The Sims 3 Key Origin

7JDD-BRE2-3SNQ-KKEN-7FMC

Dold text

The Sims 3 High End Loft Stuff Key Origin

78LL-UCEK-G66T-TXTJ-SJFA

Dold text

The Sims 3 Late Night Key Origin

G9TB-RQP6-CVBW-8XK5-9WGZ

Dold text

The Sims 3 Date Night Key Origin

F6PK-HNDD-8SB8-SPRF

Dold text

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@aziz9394:

Hej!
Ville bara inflika att det är oftast en dålig idé att skriva ut alla länkarna så där i plain-text, likaså när man delar med sig av keys via t.ex reddit.

Då det finns botar som är skapta att söka efter alla möjliga keys, allrahelst humble sådana. Så risken är stor att alla nycklar kommer att vara tagna av bots redan, medans de som verkligen behöver nycklarna blir utan.

Själv så subbbar jag varje månad så har redan alla spelen, men ville som sagt ge ett snabbt tips.

Edit: Snyggt att du nu lade till spoiler taggar, tummen upp!

En hel del av spelen här är riktigt bra, så hoppas att de som får dem blir glada.

Permalänk
Medlem

@SleeZy: Blir det bättre med spoiler tags?

Permalänk

Tog 7 Days to Die. Tack så mycket!

Dock var minst ett par andra redan tagna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Roffade åt mig We Were Here Too.

Tackar tackar

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Försökte få Just Cause 3 XXL Edition men vi får se om detta går 😊 tusen tack i vilket fall!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Plockade Sniper Elite, tack!

Permalänk
Medlem

Tog >observer_. Tackar så mycket. Verkade väldigt lovande när jag kollade trailern.

Permalänk
Medlem

Jag tog mirrors edge. Tack så mycket

Permalänk

Tog getting over it, tusen tack. Väldigt fint gjort!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas att det var okej att man tog the sims 3 + expansions pakterna. Den sista (Date Night) verkar dock sakna en del av nyckeln. Tack

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för Railrood tycoon 3

Permalänk
Medlem

@nao132:
Humble Origin Bundle

F6PK-HNDD-8SB8-SPRF
The Sims 3 Date Night is an add-on pack that can be redeemed through the Sims 3 community site. To redeem follow these steps:
Log in to the Sims 3 community website using your Origin email and password: http://www.thesims3.com/
Under the "My Page" menu section at the top of the page, scroll down to "My Account" and select the "Redeem A Code" option under the sub-menu.
Click on "Redeem a Code"
Type in your provided "Sims 3 Date Night DLC Community Key" from your unique download page and click "Redeem".
​​Click on the link for your "Purchase History" which should be visible after typing in your code. You can also access it under "Store" > "My Store Account" > "Purchase History" from the top of the page.
Click on the "Download" link under the icon. This will open your Sims 3 launcher and begin downloading the content through the launcher.
Once finished downloading, click on the "Install" button below.
That's it! You will now have additional clothing and content added in to your Sims 3 game!

Permalänk
Medlem

Såg att du hade lagt till några fler spel, varav jag såg medal of honor som jag inte har ännu. Så jag tog denna key.

Slänger in Gremlings Inc som kompensation en av de få nycklar jag inte har redeemat från humble ännu.

K2EIH-8ANLI-FIH60

Dold text
Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av aziz9394:

@SleeZy: Blir det bättre med spoiler tags?

Inte nämnvärt. All text är synlig i klartext om man läser in site:en via skript.

Lättast är att ersätta alla 8:or med säg $ och ersätta alla A med ). Samt alla 1 med *. Eller liknande. Bottar bryr sig inte om den visuella representationen av texten utan bara innehållet på sidan som laddas.

Nu verkar ju du dock lämnat länkar till Humble bundle web-page redeem istället för direkta koder för steam.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Inte nämnvärt. All text är synlig i klartext om man läser in site:en via skript.

Lättast är att ersätta alla 8:or med säg $ och ersätta alla A med ). Samt alla 1 med *. Eller liknande. Bottar bryr sig inte om den visuella representationen av texten utan bara innehållet på sidan som laddas.

Intressant, inte ens jag visste detta.

Därav att när vi delar ut keys på humble giveaways så brukar man använda sig utav metoden du beskrev.
I orginal inlägget dock så fanns alla nycklar / gift links helt i klartext, så dessa skulle lätt snappas upp av giftlink-sökare. Antar jag men om de döljs utav spoiler tags och dessutom en annan site än reddit så torde det vara hyffsat okey.

Men du kanske är lite mer kunnig än mig inom det området, låter det som.

Permalänk
Medlem

Tog Hollow Knight. Tackar så mycket

Permalänk
Medlem

applåder aziz9394

Permalänk
Medlem

Såg att du gav bort massa bra spel och du gjorde typ hela min dag, tyvärr fick jag inget av spelen jag ville ha så jag tog aldrig någon kod...
här är en lista på spel jag provade som inte fungerade
MX vs ATV Reflex
Mafia II Director's Cut
Burnout Paradise: The Ultimate Box Steam Key
Crysis 2 Maximum Edition Steam Key
Medal of Honor Steam Key

Permalänk
Medlem
Skrivet av aziz9394:

@nao132:
Humble Origin Bundle

F6PK-HNDD-8SB8-SPRF
The Sims 3 Date Night is an add-on pack that can be redeemed through the Sims 3 community site. To redeem follow these steps:
Log in to the Sims 3 community website using your Origin email and password: http://www.thesims3.com/
Under the "My Page" menu section at the top of the page, scroll down to "My Account" and select the "Redeem A Code" option under the sub-menu.
Click on "Redeem a Code"
Type in your provided "Sims 3 Date Night DLC Community Key" from your unique download page and click "Redeem".
​​Click on the link for your "Purchase History" which should be visible after typing in your code. You can also access it under "Store" > "My Store Account" > "Purchase History" from the top of the page.
Click on the "Download" link under the icon. This will open your Sims 3 launcher and begin downloading the content through the launcher.
Once finished downloading, click on the "Install" button below.
That's it! You will now have additional clothing and content added in to your Sims 3 game!

Tack men koden måste fortfarande vara i 5 delar: F6PK-HNDD-8SB8-SPRF-xxxx