Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Snälla låt inte detta bli ytterligare en av alla hundra diskussioner som uppstått vid felaktigt märkta priser. Ni vet själva att priset var felaktigt och att det inte finns någon anledning att bli besvikna om Komplett bryter ordern.

Får ni datorerna: Grattis. Får ni dem inte: Tråkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Hah, så du tror att om 40 olika personer köpte en dator för 10k billigare än ordinarie pris ökar chansen för dem att få datorn mer än att om 15 pers som beställt 2-3 var? Dom går ju fortfarande lika mycket back hur du än vrider och vänder på det... Varför skulle Komplett torska 10k per datorn bara för att det är 40 olika personer och inte 15 som beställt mer än en dator var?

Jadu... jag bad uppgiftslämnaren ta bort inlägget i hopp om att inte hela världen skulle haka på tåget och därmed förstöra för allihop. Bättre att dom som såg det först inte gör så mycket väsen och får något, än att ingen inte får får något alls. Men de som beställer 2-3 stycken, ja då lär ordermottagarna uppmärksamma detta noggrannare och inte släppa igenom nånting alls. Står det däremot bara en etta i antal vid beställningarna en måndagmorgon så ökar chanserna markant att beställningarna skulle gå igenom. Jag har bland annat köpt en AC-repeater från cdon för 1 krona som vid tidpunkten normalt sett kostade 2000:- så jag vet att den typen av beställningar kan godkännas om man har tur och inte gör en massa väsen av sig.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Jadu... jag bad uppgiftslämnaren ta bort inlägget i hopp om att inte hela världen skulle haka på tåget och därmed förstöra för allihop. Bättre att dom som såg det först inte gör så mycket väsen och får något, än att ingen inte får får något alls. Men de som beställer 2-3 stycken, ja då lär ordermottagarna uppmärksamma detta noggrannare och inte släppa igenom nånting alls. Står det däremot bara en etta i antal vid beställningarna en måndagmorgon så ökar chanserna markant att beställningarna skulle gå igenom. Jag har bland annat köpt en AC-repeater från cdon för 1 krona som vid tidpunkten normalt sett kostade 2000:- så jag vet att den typen av beställningar kan godkännas om man har tur och inte gör en massa väsen av sig.

Va bra då, kanske din order smiter igen denna gång också

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Snälla låt inte detta bli ytterligare en av alla hundra diskussioner som uppstått vid felaktigt märkta priser. Ni vet själva att priset var felaktigt och att det inte finns någon anledning att bli besvikna om Komplett bryter ordern.

Får ni datorerna: Grattis. Får ni dem inte: Tråkigt.

Så tänker jag också, går det igenom so wohoo för min del om inte är det något som jag räknat med iaf

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Va bra då, kanske din order smiter igen denna gång också

Nä alla ordrar med det artikelnumret stoppas sannolikt helt. Sen blir det väl en hel del administrativt jobb för kundservice och ekonomiavdelningen att gå igenom för att kontakta alla kunder och få igenom alla återbetalningar. Detta bara för att marknadsavdelningen fuckar upp sina kampanjer men som i slutendan blir någon annans huvudvärk än deras egen när det väl händer. Är jävligt trött på alla uddlösa "superweekenreor", men hoppet är väl det sista som överger en... går den däremot inte igenom vill jag bli kompenserad för att jag inte kommer kunna sova något i natt. x)

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Eftersom datorpaketet finns som beställningsvara (det går att beställa även när de 50+ datorerna tog slut) kommer det vara tydligt för Komplett att något är fel. Omöjligt det går igenom men har man tur kanske de säljer det till ett mer förmånligt pris än vanligt. Allt är upp till dem.

Permalänk
Medlem

Jag gillar Komplett för mycket för att ens försöka mig på den här fulingen.

Solklart fall av felsatt pris, tordes vara uppenbart för alla som beställer.
Hoppas ärligt talat att ingen som beställt får kittet för det utsatta priset.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Nä alla ordrar med det artikelnumret stoppas sannolikt helt. Sen blir det väl en hel del administrativt jobb för kundservice och ekonomiavdelningen att gå igenom för att kontakta alla kunder och få igenom alla återbetalningar. Detta bara för att marknadsavdelningen fuckar upp sina kampanjer men som i slutendan blir någon annans huvudvärk än deras egen när det väl händer. Är jävligt trött på alla uddlösa "superweekenreor", men hoppet är väl det sista som överger en... går den däremot inte igenom vill jag bli kompenserad för att jag inte kommer kunna sova något i natt. x)

Om du är tillräckligt på så kanske dom ger dig ett presentkort?
Jag räknar med egentligen att min beställning inte lär gå igenom,men hoppet lever än

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Jag gillar Komplett för mycket för att ens försöka mig på den här fulingen.

Solklart fall av felsatt pris, tordes vara uppenbart för alla som beställer.
Hoppas ärligt talat att ingen som beställt får kittet för det utsatta priset.

Du är bara avundsjuk för att du inte hann beställa något

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Du är bara avundsjuk för att du inte hann beställa något

Hann och hann, det går fortfarande att beställa för 3790:-

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Självklart kommer det inte gå igenom. Är som köpa en tv för ett pris för 999, men ska vara 9999. Självklart är det fel pris, det heter något speciellt när man försöker köpa en vara för mycket lägre pris som man självklart vet om!
Att tro ngt annat är ju bara att spela dum!

Fel pris i webbutik
Om du köpt en vara i en webbutik och fått en bekräftelse på köpet kan du hävda din rätt att få köpa produkten till angivet pris, men bara så länge det inte är uppenbart att priset är felaktigt och du handlat i så kallad ”ond tro”. En webbutik är alltså inte bunden till en beställning om du insett eller borde ha insett att det angivna priset är för lågt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Hann och hann, det går fortfarande att beställa för 3790:-

Kör hårt😁

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Nu är produkten borttagen från komplett.
https://www.komplett.se/product/1011746#

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vasse:

Nu är produkten borttagen från komplett.
https://www.komplett.se/product/1011746#

Då kommer det snart massa arga inlägg om bortplockade ordrar

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Komplett.se

Hej alla fyndjägare!

Som de flesta av er redan gissat handlade det om ett prisfel. Det faktiska priset skulle vara 13 790 och inte 3790 kr.

Vi håller nu på att gå igenom beställningar för avbokning och kontakta alla berörda. Får beklaga besvärt för de som drabbats och hoppats att det inte orsakat alltför många krossade drömmar

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej alla fyndjägare!

Som de flesta av er redan gissat handlade det om ett prisfel. Det faktiska priset skulle vara 13 790 och inte 3790 kr.

Vi håller nu på att gå igenom beställningar för avbokning och kontakta alla berörda. Får beklaga besvärt för de som drabbats och hoppats att det inte orsakat alltför många krossade drömmar

Jag tror att alla här var medvetna om prisfelet (3790 kr för ett paket med RTX 2070 är nog för bra för att vara sant!) men valde att lägga en order ändå "utifall att"

Tack för ert inlägg!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Jag tror att alla här var medvetna om prisfelet (3790 kr för ett paket med RTX 2070 är nog för bra för att vara sant!) men valde att lägga en order ändå "utifall att"

Tack för ert inlägg!

Komplett har faktiskt haft sjukt bra erbjudande förut med över 50% rabatt, dock gjorde dom mycket reklam vid dom få tillfällena, så helt uppenbart är det inte, dessutom har folk fått orderbekräftelse, men tror inte många orkar driva det vidare till ARN.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Komplett har faktiskt haft sjukt bra erbjudande förut med över 50% rabatt, dock gjorde dom mycket reklam vid dom få tillfällena, så helt uppenbart är det inte, dessutom har folk fått orderbekräftelse, men tror inte många orkar driva det vidare till ARN.

Det stämmer, men jag tvivlar oerhört starkt på att Komplett skulle sälja ett sånt här paket för mer än 50% utan att gå på megaförlust (de fick förmodligen in 40+ beställningar under natten, sett till responsen här på tråden) :P. Bara Gainward RTX 2070 kortet som inkluderades i paketet kostar 5749 kr:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4965832

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

[...]dessutom har folk fått orderbekräftelse, men tror inte många orkar driva det vidare till ARN.

Och?
Bestämmelserna i avtalslagen är dispositiva, dvs. de går att avtala bort, vilket Komplett (och nästan alla andra ÅF?) gör i sina försäljningsvilkor. En orderbekräftelse i detta fallet tvingar inte Komplett till någonting ö.h.t.

Skrivet av Kompletts försäljningsvillkor:

5.2 Komplett förbehåller sig rätten att när som helst innan Leveransdagen justera under punkten 5.1 angivna priser, under förutsättning att kunden därvid meddelas. Kunden äger då skriftligen häva köpet i enlighet med punkten 8 nedan.

5.4 Vi reserverar oss för slutförsäljning, feltryck och prisjusteringar där prissättningen är orimligt låg, i dessa fall förbehåller vi oss rätten att korrigera dessa enligt punkt 5.2.

ARN hade inte brytt sig om detta ärendet, och med all rätt.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Dags för mitt första tips: LG WK7 WiFi Speaker with Google Assistant

Den har tidigare varit uppe i tråden men då gick den inte att skicka till Sverige.

104 euro ifrån Amazon ink frakt.
Billigast på Prisjakt är Proshop med 1556kr och sedan NetOnNet/Webhallen med 1990kr

Verkar inte som den går att få levererad till Sverige nu heller? Testade med de fyra butiker som låg överst i listan. Vilken leverantör använde du för att få leverans till Sverige att fungera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jiv:

Verkar inte som den går att få levererad till Sverige nu heller? Testade med de fyra butiker som låg överst i listan. Vilken leverantör använde du för att få leverans till Sverige att fungera?

Verkar som att den tog slut i lager precis efter jag beställde den på det stället som kostade 99 euro som levererade till Sverige.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Verkar som att den tog slut i lager precis efter jag beställde den på det stället som kostade 99 euro som levererade till Sverige.

Fan, får hoppas på bättre lycka nästa gång då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Och?
Bestämmelserna i avtalslagen är dispositiva, dvs. de går att avtala bort, vilket Komplett (och nästan alla andra ÅF?) gör i sina försäljningsvilkor. En orderbekräftelse i detta fallet tvingar inte Komplett till någonting ö.h.t.

ARN hade inte brytt sig om detta ärendet, och med all rätt.

Det du säger stämmer inte, och det är konsumentköplagen som gäller här. Bara för att Komplett skrivit bland sina "regler" att dom kan avbryta en order när dom vill, betyder inte att det är så eller att det är lagligt. Går inte att friskriva sig på det sättet.

ARN har dömt vid flera tillfällen att en orderbekräftelse är bindande, dock vid det här fallet så kan man hävda att priset var för bra för att vara sant, men det är upp till ARN att avgöra.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Det du säger stämmer inte, och det är konsumentköplagen som gäller här. Bara för att Komplett skrivit bland sina "regler" att dom kan avbryta en order när dom vill, betyder inte att det är så eller att det är lagligt. Går inte att friskriva sig på det sättet.

ARN har dömt vid flera tillfällen att en orderbekräftelse är bindande, dock vid det här fallet så kan man hävda att priset var för bra för att vara sant, men det är upp till ARN att avgöra.

Butikerna behöver heller inte följa ARN om de anser deras beslut är fel och kan tvinga personen driva ett cilivrättsligt mål med pengar ur egen ficka (har jag för mig?). Jag orkar inte göra en grej av det. Det är inte första gången sånt här händer. Hade inte räknat med att få hem något. Däremot är jag förjävla trött på alla superreor och att butiker kommer undan med vad som helst idag.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Butikerna behöver heller inte följa ARN om de anser deras beslut är fel och kan tvinga personen driva ett cilivrättsligt mål med pengar ur egen ficka (har jag för mig?). Jag orkar inte göra en grej av det. Det är inte första gången sånt här händer. Hade inte räknat med att få hem något. Däremot är jag förjävla trött på alla superreor och att butiker kommer undan med vad som helst idag.

Det stämmer det du säger, och jag tror dom flesta inte orkar göra en grej av detta.
Ville bara upplysa folk att man inte är helt chanslös som konsument, även om i just detta fallet, så hade förmodligen ARN dömt till Kompletts fördel.

Håller med till 100% är också trött på alla dom här "super kampanjerna" som är varje helg, som egentligen bara är normalpriset, men när något väldigt bra dyker upp, då tas det snabbt bort, och anges som ett misstag.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jiv:

Verkar inte som den går att få levererad till Sverige nu heller? Testade med de fyra butiker som låg överst i listan. Vilken leverantör använde du för att få leverans till Sverige att fungera?

Skrivet av nevada:

Verkar som att den tog slut i lager precis efter jag beställde den på det stället som kostade 99 euro som levererade till Sverige.

Som nevada säger verkar den tagit slut hos den specifika säljaren! Ser jag den dyka upp igen skickar jag ett PM till dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Det stämmer det du säger, och jag tror dom flesta inte orkar göra en grej av detta.
Ville bara upplysa folk att man inte är helt chanslös som konsument, även om i just detta fallet, så hade förmodligen ARN dömt till Kompletts fördel.

Håller med till 100% är också trött på alla dom här "super kampanjerna" som är varje helg, som egentligen bara är normalpriset, men när något väldigt bra dyker upp, då tas det snabbt bort, och anges som ett misstag.

Jag är faktiskt inte helt säker på att Komplett hade fått rätt av ARN, då det stod klart och tydligt "-76% rabatt" på bilden som tillhörde datorpaketet också. Att priset blir fel är en sak, men att både skriva ut en viss rabatt och sen ett pris som matchar den rabatten? Kanske, men 76% rabatt har ju faktiskt hänt förut och det har precis varit superweekend med sjuuuukt bra priser osv.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem

Någon som har dessa lurar (som kanske tom har jämfört med andra NC-lurar) och som kan uttala sig ang. detta?

Vissa klagar på att ljudkvaliteten blir ganska mycket sämre när man slår på NC med dessa lurar än vissa andra.

Jag undrar om det finns några andra lurar runt 1000 kr som är lika bra eller bättre? Har en känsla att det är svårt att hitta.

Skrivet av Saibot:

JBL E65BT

Trådlösa around-ear hörlurar
Aktiv brusreducering
Upp till 24 timmars batteritid

Nedsatta till 990:- på Elgiganten och MediaMarkt

Övriga återförsäljare runt 1800:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoAim:

Jag är faktiskt inte helt säker på att Komplett hade fått rätt av ARN, då det stod klart och tydligt "-76% rabatt" på bilden som tillhörde datorpaketet också. Att priset blir fel är en sak, men att både skriva ut en viss rabatt och sen ett pris som matchar den rabatten? Kanske, men 76% rabatt har ju faktiskt hänt förut och det har precis varit superweekend med sjuuuukt bra priser osv.

Jag tror procentsatsen räknas ut automatiskt. Inget att klaga på.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kompletts köpvillkor:

5 Pris och betalning

5.2 Komplett förbehåller sig rätten att när som helst innan Leveransdagen justera under punkten 5.1 angivna priser, under förutsättning att kunden därvid meddelas. Kunden äger då skriftligen häva köpet i enlighet med punkten 8 nedan.

5.4 Vi reserverar oss för slutförsäljning, feltryck och prisjusteringar där prissättningen är orimligt låg, i dessa fall förbehåller vi oss rätten att korrigera dessa enligt punkt 5.2.

...så inget att diskutera.