Skydda och säkerhetskopiera din webbplats

Trädvy Permalänk
Dalek
Registrerad
Dec 1999

Skydda och säkerhetskopiera din webbplats

I det tredje och avslutande avsnittet visar Karl Emil Nikka hur du skyddar din Wordpress-webbplats och tipsar om hur du sökmotorsoptimerar på bästa sätt.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bollebygd
Registrerad
Dec 2003

Har älskat alla Så fungerar men har varit lite tveksam till de första två avsnitten i den här serien men måste säga att Del 3 var riktigt intressant och kanske mer vad jag trodde att ettan och tvåan skulle handla om. Det är ju härifrån man vill veta mer! haha

Tack för en bra video.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
::1
Registrerad
Feb 2007

Finns faktiskt lite vettiga tips i denna wordpress serie, rekommenderar att titta på den även om man har en wp site redan.

< :: Intel i7 2600k@4.6Ghz | Asus Geforce GTX 980 OC :: >

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Isla de Muerta
Registrerad
Okt 2009

Loopia är en av dom mest snikna webbhotell man kan välja om du frågar mig.
Du får betala per månad för att peka om en domän med DNS eller vidarebefordran (skitkostnad men ändå).

Fast är man totalt ny så visst är det smidigt och enkelt.

54% tycker dom är mycket dåliga, Undrar varför. Länk

CPU: 3600 4200Mhz (Manuellt överklockad)
RAM: 16GB 3200Mhz
GPU: 1070 TI

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2010

Nice, ännu mer reklam för Loopia och deras dynga.

Desktop: AMD Ryzen 5 1600X / 16GB RAM / GTX 1080 / 512GB SSD
Server: Intel Pentium G4400 / 4GB RAM / 17TB HDD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2002

Loopia likt Binero är inte vad det en gång varit efter att företagen fått nya ägare/gjorts om. Den forna själen är borta.

Autoerotic asphyxiation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Sep 2002

Grymt Nikka, grymt.
Det är ju det här lilla extra med sökmotoroptimering och snabbhet som behövs.
Får vi se ett avsnitt om sökmotoroptimering snart?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2004

Loopia är skräp

alla hatar barack obama.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2004
Skrivet av kaXe:

Loopia är skräp

Det finns några bra mindre men så fort dessa får fart så är Loopia där och köper upp. Medveten strategi med snikna avtal utan att ta hänsyn till en helhetslösningar. Kunden i focus är inte ett av deras ledmotiv.

Skickades från m.sweclockers.com

Dator - Eizo S2431W, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 4970K, CM Hyper EVO 212, Asus Z97, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 16 gb Kingston DDR 3 1833Mhz, Gigabyte Geforce Windforce 970, Asus Zonar DG, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80!

Trädvy Permalänk
Säkerhetsutbildare
Plats
Malmö
Registrerad
Jul 2012

Hej allihop. Det var flera negativa kommentarer om Loopia i denna tråd. Jag tror att både vi och Loopia är intresserade av att veta varför ni har den bilden av dem. Jag har noterat de exempel ni nämnt och bläddrat igenom den länkade Trustpilot-sidan. Där är omdömena synnerligen polariserande (36 % ger bästa betyg och 54 % ger sämsta betyg).

Jag kommer att lyfta den nämnda kritiken med Loopia, så att de också känner till den. Ifall det finns några konkreta punkter som ligger bakom er bild (och som inte framgår av tråden) får ni gärna delge mig den informationen. Ni kan DM:a mig ifall ni föredrar det så tar jag det vidare med Loopia.

Sociala medier: @KarlEmilNikka

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2003

För mig som nybörjare var det här väldigt värdefullt. Tack!!