Permalänk
Medlem

Köpråd 55 samt 65 tum tvn

Hej,

Letar efter två tv apparater som bägge kommer användas för film/serier, främst Netflix.

Önskemål på Tv apparat 1
Minst 55 tum
Smart TV
Gärna röststyrning men inte ett måste
Budget: Högst 10 tusen

Önskemål på Tv apparat 2
Minst 65 tum
Smart TV
Röststyrning
Högst 20 tusen, alternativt runt 10 tusen och utan röststyrning

Jag föredrar Samsung och Sony pga tidigare erfarenhet men är öppen för andra förslag ifall det skulle vara stor prisskillnad. Jag vill även gärna hamna långt under budget om möjligt.

Jag kan förekomma Laxpudding och meddela att jag redan sett köpguiden utan att komma längre fram i köpbeslutet. Men jag vet nu att priserna på TV apparater brukar sjunka mot hösten.

Permalänk
Medlem

Jag tänker inte komma med något direkt förslag. Men personligen har jag köpt LG dom 3 senaste gångerna och är fruktansvärt nöjd. Riktigt prisvärda i min mening. Så räkna inte bort dom.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[AOC CU34G2X 144hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem

@ab3: För TV Nr 2 så lämnar jag ett förslag lite över budget: LG OLED65C8

Den ligger över budget just nu men jag köpte den själv på rea för 1 vecka sedan för 19k. Den är fantastisk så håll utkik efter reor!

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

Jag tänker inte komma med något direkt förslag. Men personligen har jag köpt LG dom 3 senaste gångerna och är fruktansvärt nöjd. Riktigt prisvärda i min mening. Så räkna inte bort dom.

Tack. Räknar inte bort dem, och det hjälper när du säger att du varit nöjd med tre apparater

Skrivet av Superolle:

@ab3: För TV Nr 2 så lämnar jag ett förslag lite över budget: LG OLED65C8

Den ligger över budget just nu men jag köpte den själv på rea för 1 vecka sedan för 19k. Den är fantastisk så håll utkik efter reor!

Tack. Jättebra tips. Ska hålla utkik, alltid kul med ett klipp