Skärm Dell 25" UltraSharp U2518D IPS QHD 2560x1440

Permalänk
Medlem

Skärm Dell 25" UltraSharp U2518D IPS QHD 2560x1440

Hej!

Säljer nu min knappt 9 månader gamla IPS skärm då jag ska köpa en spelskärm. Skärmen i perfekt skick, inga döda pixlar eller repor

Alla specifikationer hittas här:

https://www.komplett.se/product/960356/datorutrustning/bildsk...

Kan kanske tänka mig byte mot spelskärm med minst 144hz, men ska då vara i väldigt bra skick och ej gammal.

Budgivning gäller. Skickas ej. Budstart 2000:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Budar 1800kr, är det inte intressant kan mitt inlägg ignoreras.

Visa signatur

NUC med Hackintosh • ThinkPad Bärbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av gdmllj:

Budar 1800kr, är det inte intressant kan mitt inlägg ignoreras.

Tack, inte intressant:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FIR:

Hej!

Säljer nu min knappt 9 månader gamla IPS skärm då jag ska köpa en spelskärm. Skärmen i perfekt skick, inga döda pixlar eller repor

Alla specifikationer hittas här:

https://www.komplett.se/product/960356/datorutrustning/bildsk...

Kan kanske tänka mig byte mot spelskärm med minst 144hz, men ska då vara i väldigt bra skick och ej gammal.

Budgivning gäller. Skickas ej. Budstart 2000:-

Läs hela annonsen här

Vad vill du ha för skärmen då? Ser att den kostar 3230kr ny i dagsläget. Har du kvitto/garanti?

Permalänk
Medlem

Budgivning som gäller, så minst 2000kr. Den kostar från 3490:- om man ska köpa från vettig butik, jag har kollat prisjakt, därav länkade jag komplett.

Fått den i present så har tyvärr inget kvitto, den är dock knappt använd och i nyskick.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FIR:

Budgivning som gäller, så minst 2000kr. Den kostar från 3490:- om man ska köpa från vettig butik, jag har kollat prisjakt, därav länkade jag komplett.

Fått den i present så har tyvärr inget kvitto, den är dock knappt använd och i nyskick.

Proshop är väl en vettig butik? Nu diffar det bara 260kr i nypris mot vad du anser vara en vettig butik men du vill alltså ha minst 60% av nypris utan kvitto, jag antar att du vill ha minst 2500 för den och då är ju inte prisdiffen särskilt befogad mot om man får en ny med kvitto.

Permalänk
Medlem

@Def_Dog: Känner inte till den butiken men ok det är inga stora summor det skiljer. Som sagt, budgivning gäller från minst 2000kr, säljer inte under det. Du borde läsa på gällande vad budgivning innebär. Dessa är mina villkor, ingen har tvingat dig köpa, är du intresserad så är det bara att lägga ett bud, är du inte så kan du leta vidare.

Permalänk
Medlem

+ 60% av nypris är väldigt sjysst pris om man kollar på vad folk här säljer för. + Läs vad jag skrivit istället för att "anta" att jag vill ha minst 2500 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FIR:

+ 60% av nypris är väldigt sjysst pris om man kollar på vad folk här säljer för. + Läs vad jag skrivit istället för att "anta" att jag vill ha minst 2500 kr.

Jag ber verkligen om ursäkt för mina puckade inlägg tidigare.

Bjuder ditt startbud om du kan tänka dig att sälja till mig trots de dryga inläggen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2100, går det att ses och göra affär i centrala eller södra Sthlm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FIR:

Hej!

Säljer nu min knappt 9 månader gamla IPS skärm då jag ska köpa en spelskärm. Skärmen i perfekt skick, inga döda pixlar eller repor

Alla specifikationer hittas här:

https://www.komplett.se/product/960356/datorutrustning/bildsk...

Kan kanske tänka mig byte mot spelskärm med minst 144hz, men ska då vara i väldigt bra skick och ej gammal.

Budgivning gäller. Skickas ej. Budstart 2000:-

Läs hela annonsen här

Är du fortfarande intresserad av att sälja skärmen?

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud iaf, hittade ngt annat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem