Officiella spela CS:GO med mig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2010

Tjena!

Tänkte slänga iväg en blänkare till alla SweC:are som lirar CS. Efter snart två års spelande har man dragit på sig ett gött gäng av spelare man mixar med på kvällar som passar. Jag tänkte fylla på förrådet av gött folk att lira med. Vissa dagar får man ihop fyra och drar igång en MM och hoppas att den sista inte är toxic, andra dagar drar vi ihop inhouse då vi är 10st och kör 5v5 mot varandra.

De flesta av oss är Global/Supreme. Så är du runt denna skill-gruppen, så adda gärna om du är sugen på kvällslir!

https://steamcommunity.com/id/OG_phyx/

Omformulering

GPU: GTX 980 4GB G1 || MB: ASRock H81M-HDS || CPU: Intel i7 4770 3,4Ghz ---> Corsair H80i GT || RAM: Corsair Vengeance LP 16GB || Chassi: Corsair Carbide 200R || PSU: XIGMATEK 700W || OS: Win10 || SSD: Intel 520 Series 250GB + Kingston SSDNow V300 128GB || Mus: Zowie EC2-A || Tangentbord: Logitech G710 || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: Acer 24" Predator XF240H

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2019

Gubbe letar folk.

Spelade mycket från CS 1.0 fram till tidigt 2003 sen upptäckte jag MMO världen.
Har hittat tillbaks till ett helt nytt men fortf lika roligt spel.
Det skulle dock vara mycket roligare att spela med en del svenskar (samt övriga nordbor) istället för massa tjattrande ryssar.

Mitt steam id är Nikkei det var det nicket jag spelade med som aktiv för längesedan.

Jag har ännu ej spelat min första MM, mest pga toxic russians, men måste väl ta tag i det så jag får min första rank någon gång.
Det har mest blivit deathmatches och public för att testa inställningar och lära mig banorna.

Så om det finns någon därute som letar efter nya spelkamrater så tveka inte att lägga till mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Är en blivande gubbe på 30+ och letar efter lite folk att spela med. Varit rankad DMG som högst med tappat i rank pga. Spelar för lite då det är riktigt tråkigt att spela med randoms.
Är rankad MG2 nu tror jag.
Spelar kvällar efter ungarna lagt sig.
Lägg till på steam eller discord.
https://steamcommunity.com/profiles/76561197998510268
Discord: kalix#7059
https://discord.gg/KUBDMUX

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2019

Första rank.

Min första rank blev Guld Nova I.
Mitt id för de som vill lägga till mig är: 76561198873091878

Jag har mest spelat Mirage, Cache och Dust II för att lära mig några maps åt gången.
Spelar gärna 1-2 matcher vardagkvällar och fler under helgerna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2015

Skulle behöva någon att lira lite med. Precis börjat spela lite Danger Zone och tycker det verkar hyfsat kul. Spelat mycket 1.6 innan och en del DM på GO. Testade för första gången för någon dag sedan en 5 vs 5 och det var väldigt udda folk man fick spela ihop med men känslan fanns att det kan vara kul med rätt folk.

Wingman är det 2vs2 om jag förstått det rätt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grönahög
Registrerad
Nov 2008
Skrivet av malmmalm:

Skulle behöva någon att lira lite med. Precis börjat spela lite Danger Zone och tycker det verkar hyfsat kul. Spelat mycket 1.6 innan och en del DM på GO. Testade för första gången för någon dag sedan en 5 vs 5 och det var väldigt udda folk man fick spela ihop med men känslan fanns att det kan vara kul med rätt folk.

Wingman är det 2vs2 om jag förstått det rätt?

Wingman är 2vs2 ja

Fractal Design Define XL | EVGA G2 650W | Asus Prime z270-p | Intel i7 6700K | 16Gb 2400Mhz | Nvidia GTX Titan X |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2006

Tja,

Någon LEM och uppåt som är sugen att gibba lite?
Kör mest solo atm. Jag är supreme för tillfället, men vore kul att pusha till global!

Hör av er!

Computer:
Intel Core i7 6700K, NVIDIA GeForce GTX 1070, 16 GB DDR4, Z170A PC MATE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keyboard: Fnatic Gear Rush Mechanical MX RED | Mouse: Logitech G403 | Mousepad: Xtrfy NiP Lightning - Large