Permalänk
Medlem

TN-monitor 24" skänkes

Som det står i ämnesraden. Inget märkvärdigt med skärmen, men den är i alla fall gratis! 1920*1080 skulle jag anta.

Först till kvarn

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk

Skulle nog kunna plocka beroende på vart i stockholm den finns?

Permalänk

Jag är också intresserad!

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö. Kan hämta imorgon om det är någorlunda centralt i Stockholm.

Permalänk
Medlem

Detta skulle uppskattas, är utan monitor och bor centralt i sthlm. Om ingen annan hinner före så kan jag hämta imorgon bitti!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ställer mig också i kö! Kan hämta under hela dagen i hela Stockholm imorgon.

Permalänk
Medlem

Jag kan hämta när som helst under dagen. Bor 300m ifrån dig =D

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750e, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Jag skulle verkligen vilja ha den då jag slitit i 5 dagar med att kunna återställa ett ipmi-lösenord till en server. Såklart har jag ingen skärm, eller tv med VGA hemma. Inga problem, jag bootar en live-usb och kommer åt via SSH...
Fun fact - det är fan i mig otroligt frustrerande att installera/skapa live usb's med en mix av UEFI/BIOS. Samt, den enda live usb installer jag hittat med DHCP + SSH igång är Arch (archboot), och Arch har f****t upp sina PGP signaturer, så det går inte att installera ...

/me sitter i duschen och gråter.

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk
Medlem

Jag har fått några pm utöver de som skrivit här i tråden. går i turordning och den först i tur som tar sig ut får den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24