Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

NCASE M1 Silver Glass

Säljer nu min Ncase M1 (Silver), som är använd i 2 dagar totalt. Jag byggde min första sffpc och jag var mellan ncase m1 och loque s1 men valde att gå med M1 då jag tyckte att det såg bättre ut.

Idag såg jag en Loque IRL och väljer nu istället att gå med Loque då jag föredrar S1 designen istället. Jag har paketet av chassin samt kvitto. Det är en M1 med window, som totalt blev runt 2700 inkl frakt samt tull.

Jag startar budgivningen från 1300. Jag avstår från att sälja om jag inte tycker om budet. Tack för visad förståelse!

Föredrar att någon kommer och hämtar, men kan frakta med postnord/schenker vid swish förbetalning.

Kan byta mot en S1 + L-Hat.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 1600:- + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av liret:

Lägger ett bud på 1600:- + frakt.

Noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1700 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av kaiem10:

När är det tänkt att annonsen ska avrundas? 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1800kr och kan hämta, bor i sthlm med bil.

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk
Medlem

2000 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2000kr, hämtar på plats.

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk
Medlem

Den är såld nu! Tack för all intresse!