Permalänk

MSI RTX 2070 bytes mot Vega 64

Tja! Skaffade för ett tag sedan ett Msi RTX 2070 ARMOR 8GB som jag nu skulle vilja byta mot ett AMD Vega 64, gärna med vattenblock.

Kortet är i princip oanvänt då jag egentligen tänkte köra hackintosh på det, men eftersom Nvidia och Apple inte kan komma överens verkar det inte bli några drivrutiner till MacOS på ett tag, och jag har därmed använt min andra dator istället.

Kortet är i nyskick och kvitto samt garanti finns självklart kvar! Finns vad jag har märkt ingen coil whine från kortet.

När det kommer till modell på Vega 64 kortet spelar det ingen större roll. Dock vill jag gärna ha ett reference design (inget krav dock), gärna med vattenblock installerat! Kort utan coilwhine föredras!

Vet inte riktigt vad mellanskillnaden kan tänkas vara mellan dessa, men kom gärna med bud så kan vi säkert komma överens om något!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej, hittade du något kort? Har ett Vega 64 samt ett vattenblock, dock ej installerat (helt nytt).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tyvärr köpte jag ett, dock fortfarande intresserad av ett vattenblock om du vill sälja det separat!

/Fredrik

Permalänk

Nä, då bygger jag ihop allt!