Skumt problem med Windows (Kan ej Kopiera och Klistra in)

Permalänk
Medlem

Skumt problem med Windows (Kan ej Kopiera och Klistra in)

Tjenare, tidigare idag märkte jag något konstigt med mitt Windows.
Varje gång jag försökte klistra in något så blev det bara denna texten "C:\Users\Pontus\AppData\Local\Temp\PRODUCT_NAME_UNKNOWN_CrashDumpPRODUCT_VERSION_MAJOR_UNKNOWN-PRODUCT_VERSION_MINOR_UNKNOWN-2019-08-02--03-30-47_.dmp" Där datumet ändrades för varje sekund som gick.

Jag navigerade in i denna temp mapp på datorn och hittar tusentals av dom här .dmp filerna. Tydligen så skapas en ny varanan sekund ungefär. När jag öppnar filen för att läsa den så står det:

Det uppskattas stort om någon vet varför eller hur man fixar detta.

Tack!

Edit: Tydligen så hjälpte det att installera om realteks ljud drivrutiner. Skumma fel man kan få för att drivisarna inte fungerar. Ni kan låsa tråden om ni vill. Jag installerade "DRV_Audio_RTK_SZ_Nahimi_TSD_W10_64_VER6018666_20190611R" från Asus hemsida.

Problemet löst
Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 Blackout | MB: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | CPU: AMD Ryzen 7 5800X | RAM: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB/3600MHz/DDR4/CL16 | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB STRIX GAMING | SSD: Samsung 970 EVO 500GB | HDD: Seagate BarraCuda 2TB 7200rpm 64MB | PSU: Corsair RM750X V2 750W | CPU Cooler: Fractal Design Celsius S24 240mm | |O/S: Windows 10 Pro 64-Bit |

Permalänk
Medlem

Är det filer eller text du kopierar?
Händer samma sak om du:
ctrl + c, ctrl + v
shift + delete, shift + insert
högerklick väljer kopiera sen klistra in
ctrl + dra en mapp eller fil med vänster mus (samma som högerklick -> kopiera)

En liten gissning av din dump så står det saker om ole objekt, vissa ole objekt handskas med (vad jag förstår) interaktion mellan olika program så som dra och släppa filer.

För övrigt kan du också ta en titt på Event Viewer och se vad som händer när du gör en sån trasig kopiering.