Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Hur man ansöker till SweClockers guilder (Gehennas)

Permalänk
Frida 🥐

Hur man ansöker till SweClockers guilder (Gehennas)

Snart smäller det. Nu är det bara ett fåtal timmar kvar tills Azeroth slår upp sina portar till den klassiska utgåvan av World of Warcraft. Självklart styr SweClockers upp en alldeles egen guild för både Alliance och Horde!

Guilderna kommer hålla hus på servern "Gehennas", vilket är den som verkar vara mest populär bland svenska spelare.

Inriktningen på guilden blir "all-purpose" till en början, med fokus på gemenskap bland SweClockers-medlemmar. Nu rekryteras medlemmar via Discord och det finns gott om möjligheter att hjälpa till att bygga upp en riktigt bra guild. Det kommer vara fokus på både PvE och PvP, så var inte rädda för att inte hitta folk att raida med.

Förutom att diskutera WoW är medlemmar välkomna att snacka om vårt gemensamma intresse - datorer och hårdvara. Kom med vettja!

Horde-guild "Hordevara"

Leds av: SweClockers egna Frida Bergendal
Server: Gehennas
Antal medlemmar i skrivande stund: 80+

Alliance-guild "SweClockers"

Leds av: SweClockers egen Kenneth Lindqvist
Server: Gehennas
Antal medlemmar i skrivande stund: 20+
Alliance-guilden letar efter en officer, skriv till Raven_CC (Kenneth) på Discord om du är intresserad.

Hur man ansöker

All guildhantering sker via Discord. Klicka på denna länken för att komma till guildinfo och rekrytering. Följ därefter instruktionerna under #guildinfo.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kanske läste ansökningskraven fel, men om man måste vara en medlem på Sweclockers för att vara med i dessa guilderna (inget orimligt krav - egentligen), är inte risken överhängande att det blir för lite folk som ansöker till guilderna för att skapa ett vettigt raidteam när vi tagit bort alla Classic-spelande Sweclockare som kommer spela på andra servrar och/eller i andra guilder på Gehennas?

Misstolka mig inte, jag tycker det är jättekul att det finns ett intresse med officiella Sweclockers-guilder i Classic (kommer själv antagligen att ansöka till Hordevara inom kort ), men jag är rädd att det finns en risk att guilderna kommer vara underbemannade inom en relativt snar framtid med detta kravet.

(Eller så kanske jag grovt underskattar intresset för Classic bland Sweclockers användare...)

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av MinscS2:

Kanske läste ansökningskraven fel, men om man måste vara en medlem på Sweclockers för att vara med i dessa guilderna (inget orimligt krav - egentligen), är inte risken överhängande att det blir för lite folk som ansöker till guilderna för att skapa ett vettigt raidteam när vi tagit bort alla Classic-spelande Sweclockare som kommer spela på andra servrar och/eller i andra guilder på Gehennas?

Misstolka mig inte, jag tycker det är jättekul att det finns ett intresse med officiella Sweclockers-guilder i Classic (kommer själv antagligen att ansöka till Hordevara inom kort ), men jag är rädd att det finns en risk att guilderna kommer vara underbemannade inom en relativt snar framtid med detta kravet.

(Eller så kanske jag grovt underskattar intresset för Classic bland Sweclockers användare...)

Detta går snabbt att lösa genom att registrera sig som medlem på SweClockers.com först

Visa signatur