Permalänk
Medlem

*SÅLD* Arctis Pro Wireless

Säljer ett par obetydligt använda Arctis Pro Wireless.

Underbart ljud och sjukt smidigt att kunna ha mobilen kopplad samtidigt som datorn.
Men de har mest blivit liggandes då jag oftast spelar med högtalare numera, så bättre att de kommer till användning.

Inköpta 2019-03-22 ( Kvitto från Inet fås med )
Samtliga tillbehör och originalkartong finns kvar.

Säljer dem gärna öga mot öga så jag slipper skicka.
Kan erbjuda mig att köra ut dem om du bor på norrsidan av Stockholm.

Kan tänka mig att gå ner ett par hundra i pris vid snabb och smidig affär. ( Kommer inte släppa dem för under 2000 )
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Om lurarna
----------------
Som sagt riktigt trevligt att kunna ha mobilen kopplad samtidigt, så det bara är att svara om det ringer när du sitter vid datorn.
Att basenheten laddar det extra batteriet medans du använder det första är också smidigt.
Mottagningen är också riktigt bra. Enda stället i lägenheten jag märkt att den bryter på är när jag böjt mig in i kylskåpet för att hämta något.

"Förvandla ditt ljud till en riktig Hi-Fi-ljudupplevelse med dessa lurar som är utrustade med DTS v2.0 surroundljud.
Arctis Pro Wireless har en stabil och förlustfri 2,4-GHz trådlös anslutning för gamingljud kombinerat med Bluetooth för mobila enheter. Det exklusiva systemet med två batterier betyder att du aldrig behöver sitta i närheten av ett strömuttag för att ladda headsetet.
Arctis ClearCast-mikrofonen som kan skjutas in i headsetet är erkänd som en av de bästa mikrofonerna för gaming."

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

bid 1500:- + fräkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shiripol:

bid 1500:- + fräkt

Har egentligen inget behov av att sälja dom, så släpper dom inte för mindre än 2000 dessvärre.
Men tack för visat intresse.

Permalänk
Avstängd

@Cenzar: no problem, good luck with the sale.

Permalänk
Medlem

Sålda via PM