Dota 2 The International 10, i Stockholm och Globen 2020

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrtälje
Registrerad
Jun 2007

När kommer biljetterna släppas sen kan det tros?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2004

Utan någon som helst tvekan. Har längtat i många år på att få hit det till Stockholm!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2002

Aldrig gillat DOTA så är inte intressant för mig.

Sen över 400$!!! Inte en chans!

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalix
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av Ghaan:

När kommer biljetterna släppas sen kan det tros?

På sommaren om tidigare år är något att gå efter. Tyvärr ger de ofta bara 2-3 månader förvarning fast de bokat arenan över ett år i förväg.

i5 2500K: 4.4GHz||16GB 1600MHz||ASUS P8Z77-V PRO||Phanteks PH-TC14PE
MSI GTX 980 Gaming||Corsair Force 2 80GB|| Fractal Design Newton r2 650W M
Asus xonar essence STX|| Antec p280
Dell u2711, Sennheiser hd650, Logitech g502, fUnc f30r, KeyTronic kt2001 Ergoforce.
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Trädvy Permalänk
Bosmang kapawu 👔
Emil Åkered
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av BergHa:

På sommaren om tidigare år är något att gå efter. Tyvärr ger de ofta bara 2-3 månader förvarning fast de bokat arenan över ett år i förväg.

Ja, tyckte det var märkligt att det inte finns datum ännu? Är det en grej, att liksom hålla på den infon? Eller letade jag bara uselt?

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-8400 - Z370M-ITX/ac - GTX 1070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 3600 - Prime B450-Plus - GTX 1080 Ti - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> Surface Pro 4 - m3-6Y30 - 4 GB DDR3
▪ Konsol -> Playstation 4 Pro - Playstation Vita

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalix
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av emilakered:

Ja, tyckte det var märkligt att det inte finns datum ännu? Är det en grej, att liksom hålla på den infon? Eller letade jag bara uselt?

Så här har de gjort varje år. De har aldrig släppt info eller biljetter i vad folk skulle kalla vettig tid.
Skulle reddit inte flippa ur och klaga som satan när det är någon månad kvar så skulle de säkert sitta på infon till 1-2 månader före turneringen.

Kring maj lär vi få ett datum officiellt. Vill man veta före får man hitta någon på Globen som kan säga när den är bokad eller någon från Valve (finns många i stockholm med den här infon) som vet datum.

Ska försöka pressa min kontakt snart, fick veta att det var bokat i stockholm några veckor före de gick ut med det till alla. Men fick inget datum. Det kommer dock vara i slutet av augusti, det är det nästan alltid.

i5 2500K: 4.4GHz||16GB 1600MHz||ASUS P8Z77-V PRO||Phanteks PH-TC14PE
MSI GTX 980 Gaming||Corsair Force 2 80GB|| Fractal Design Newton r2 650W M
Asus xonar essence STX|| Antec p280
Dell u2711, Sennheiser hd650, Logitech g502, fUnc f30r, KeyTronic kt2001 Ergoforce.
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Sep 2015
Skrivet av BergHa:

Så här har de gjort varje år. De har aldrig släppt info eller biljetter i vad folk skulle kalla vettig tid.
Skulle reddit inte flippa ur och klaga som satan när det är någon månad kvar så skulle de säkert sitta på infon till 1-2 månader före turneringen.

Ja, det här är sjukt störigt! Jag hade gärna velat boka hotell nu t.ex.. Vid Majorn i globens annex i våras så bodde vi på Quality Hotel Globe vilket var kul för de flesta teamen bodde där också. Rtz till frukost och Vici i hissen och Secret vid grannbordet i restaurangen med flera andra kändisar. Jag är ingen "kändisjägare" eller så, de får gärna vara ifred, men jag tyckte att det var kul att se människorna bakom allt det här som vanliga människor i mer vardagliga situationer.

Det här hotellet är inte så dyrt heller så det är överkomligt även om inte Valve betalar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2019
Skrivet av Nätälskare:

Riktigt roligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av SweDragon:

Ja, det här är sjukt störigt! Jag hade gärna velat boka hotell nu t.ex.. Vid Majorn i globens annex i våras så bodde vi på Quality Hotel Globe vilket var kul för de flesta teamen bodde där också. Rtz till frukost och Vici i hissen och Secret vid grannbordet i restaurangen med flera andra kändisar. Jag är ingen "kändisjägare" eller så, de får gärna vara ifred, men jag tyckte att det var kul att se människorna bakom allt det här som vanliga människor i mer vardagliga situationer.

Det här hotellet är inte så dyrt heller så det är överkomligt även om inte Valve betalar

Jag kollade upp hotellet för skojs skull, och det är redan uppbokat

Antar att Valve bokat hela hotellet, så jag antar att datumen är låsta redan.

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Sep 2015
Skrivet av Dunder:

Jag kollade upp hotellet för skojs skull, och det är redan uppbokat

Antar att Valve bokat hela hotellet, så jag antar att datumen är låsta redan.

Oj! På vilka datum kollade du? Då kanske det är bästa sättet att få förhandsinfo när det faktiskt blir mer exakt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av SweDragon:

Oj! På vilka datum kollade du? Då kanske det är bästa sättet att få förhandsinfo när det faktiskt blir mer exakt.

Main event:et har varit 20-25 Augusti senaste åren, så jag testade en vecka 20-27 Augusti.

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.