Chans till erbjudande på Oneplus 7T?

Permalänk

Chans till erbjudande på Oneplus 7T?

Tja, funderar på att byta till oneplus 7t, jag har en galaxy s8+ just nu med sprick i ena hörnet, så är det känns som det är dags att byta.

Fråga
Brukar oneplus köra black friday deals när mobilen släpps så sent eller kör dom på mellandags rea?

Någon som vet det ifall man ska hålla ut tills vid jul ifall den blir billigare eller om man ska satsa när det väl är blackfriday om det är billigare

Rubrik /Mod
Permalänk
Medlem
Skrivet av dahouse132:

Tja, funderar på att byta till oneplus 7t, jag har en galaxy s8+ just nu med sprick i ena hörnet, så är det känns som det är dags att byta.

Fråga
Brukar oneplus köra black friday deals när mobilen släpps så sent eller kör dom på mellandags rea?

Någon som vet det ifall man ska hålla ut tills vid jul ifall den blir billigare eller om man ska satsa när det väl är blackfriday om det är billigare

Rent spontant skulle jag säga att du ska försöka laga skärmen givet att du fortfarande är nöjd med din S8+ och inte byta den bara för att det är en spricka i hörnet
Såvitt jag vet så brukar inte det vara en rejäl prisdropp under BF för OPs lurar. Min rekommendation ifall du är inställd på att byta är att försöka sälja telefonen på blocket/fb och köpa en ny via Swedroid.

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Skrivet av Dashio:

Rent spontant skulle jag säga att du ska försöka laga skärmen givet att du fortfarande är nöjd med din S8+ och inte byta den bara för att det är en spricka i hörnet
Såvitt jag vet så brukar inte det vara en rejäl prisdropp under BF för OPs lurar. Min rekommendation ifall du är inställd på att byta är att försöka sälja telefonen på blocket/fb och köpa en ny via Swedroid.

Det kostar typ 3000kr att laga sprickan och så är skärmen trasig i hörnet med så känns inte värt det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Är inne på min i tredje Oneplus. Det är rätt. Sällan stora prisdropp på OP, så jag skulle vara försiktig med BF förväntningar. Men man vet ju aldrig. /Lycka till

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tycker det är sällan jag ser dem gå ner i pris. Däremot tycker jag de dyker upp som fyndvaror titt som tätt på Webhallen, Netonnet m.fl., där kan man göra fynd.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

De brukar typ skicka med ett skal eller liknande under de stora reorna, men några prissänkningar på själva telefonen brukar det inte vara.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Extra laddare etc kör de med ibland. Men nu tar de ju hutlöst betalt för oneplus 7T så nu har de marginaler att sänka!

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x