Hembio Förstärkare & Högtalare

Permalänk

Hembio Förstärkare & Högtalare

Säljer nu min hembio-setup bestående av:

  • 2st Proson Event 10' golvhögtalare. Köpta 2010 men fungerar precis lika bra nu som då. Lite kantskadade vid diverse flyttar men inget som stör. Finns även frontskydd till båda högtalare men även dom är i lite sämre skick.

  • 1st Proson Proson Event Center högtalare. Inte mycket använd, men fungerar också felfritt.

  • 2st Onkyo SKH-410 Atmos högtalare. Kopplas in i förstärkaren och riktar högtalarna mot taket för att få Atmos ljudupplevelse. Köpta 2018 och fungerar felfritt.

  • 1st Onkyo TX-NR636 hembio förstärkare. En rejäl hembio förstärkare som klarar 4k och Atmos, Inbyggd Spotify och diverse andra funktioner. Medföljer mikrofon för easy-setup och även fjärrkontroll. Fungerar också felfritt

Tänker mig 1800kr för förstärkaren och 1200kr för alla högtalare.

Kan inte skickas pga vikt. Hämtas på plats i Bromölla i nordöstra Skåne.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk

Jag är bara intresserad i förstärkaren, finns det något riktpris på den? Sen också om det är möjligt att skicka den?

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Skrivet av sameclick:

Jag är bara intresserad i förstärkaren, finns det något riktpris på den? Sen också om det är möjligt att skicka den?

Riktpriset på förstärkaren är 1800kr och det går tyvärr inte att skicka den då det inte finns något emballage eller originalkartong.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er