gigabyte MA-770T-UD3 + athlon ii x3 445 + 8gb DDR3

Permalänk
Medlem

gigabyte MA-770T-UD3 + athlon ii x3 445 + 8gb DDR3

Efter ca 10 år har jag nu bytt ut min gamla trotjänare. Denna hårdvara har gett mig mycket nöje det senaste decenniet men nu ska det bort.

Det är ett gigabyte MA-770T-UD3 med en AMD athlon ii x3 445, 4x 2gb corsair valueram ddr3, och en sån där fräsig Cooler Master Hyper 212 kylare.

Grejerna har blivit överclockade en gång i tiden, även den 4e kärnan har jag lyckats låsa upp. Fick dock problem att spel crashade när jag pushade överclocken lite och återställde därför allt till default och har kört så åtminstone senaste 1 - 2 åren. Ingen garanti på att 4e kärnan går att låsa upp fortfarande då jag inte provat på länge.

Mig veterligen felfritt förutom att ljudkortet börjar bråka lite. Dock oklart om det beror på min bräckiga linux-installation eller faktiska hårdvaran. Grejerna togs ut fungerande i förrigår men jag vill inte lämna några garantier att det faktiskt fungerar just pga åldern. Köps alltså i "befintligt skick". Kanske funkar perfekt till någon sunkig hemmaserver?

Tänkte väl att ni kan få buda lite om det öht finns ett intresse. Vi börjar på 50kr och så tar vi det därifrån. Sluttid är 24h efter första budet.

Prylerna finns i centrala Uppsala men pendlar till Stockholm flera dagar per vecka så vi kan mötas upp på centralen i sthlm också. Skickas ej.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

50kr ger jag^^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

100kr plus upphämtning i uppsala

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ardaburc:

50kr ger jag^^

Skickades från m.sweclockers.com

Då är sluttiden 21:41 imorgon den 25e januari. Högsta bud vid det klockslaget vinner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pronix:

100kr plus upphämtning i uppsala

Den är din! När vill du hämta?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atotal:

Den är din! När vill du hämta?

Skickades från m.sweclockers.com

Kan hämta imorgon rumt 15 tiden på stan? Vart finns det? 😊

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Såld!

Skickades från m.sweclockers.com