Vattenkylning och Google nexus player

Permalänk
Medlem

Vattenkylning och Google nexus player

Vattenkylning:
En Alphacool Nexxxos ST30 240 X-flow. Inköpt i somras. Kartong och alla tillbehör finns samt kvitto. Gått med EK CryoFuel Clear. Bud från 300:-

EK-FC1080 GTX Ti FTW3 - Nickel. Vattenblock till EVGA 1080 Ti FTW3. Köpt i somras och gått med EK CryoFuel Clear. Säljes pga. byte till ett kort som fick plats i mitt chassi. Kartong och alla tillbehör ingår. Saknas några thermal pads som inte överlevde demonteringen. Svart EK backplate ingår! Kvitto från EKWB finns på både block och backplate. Bud från 500:-

En EK-FC Terminal Angled. Köpt i somras, aldrig använd. Provmonterad, men passade inte i mitt Ghost S1... Komplett i kartong, kvitto från EKWB.

Sex stycken Alphacool 10/13 compression fittings i svart. Alla extra oringar ingår. Köpta här på SweC, inget kvitto. Oanvända sen jag fick hem dem. 180:- för paketet eller bud.

Två stycken Corsair 90 graders adaptrar. Köpta i somras, kvitto finns men jag har slarvat bort förpackningen... Oanvända! Endast provmonterade. 80:- styck eller bud.

Övrigt:
Säljer en Google nexus player. Funkade utan anmärkning sist den var igång. Pris: Bud!

Allt kan skickas mot förskottsbetalning swish. Hämtas annars i Skövde.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Ghost S1 | 7800x3d | MSI B650I Edge | 32Gb 6000CL30 | Inno3d 4070 Ti S X3 | SF750 |

Permalänk
Medlem

Tjena kribol01!

Har du fått sålt grejerna? Om inte, kan du tänka dig att lösa ett schysst paketpris på hela vattenkitet? I så fall är jag intresserad! Är från Lund så det får bli till att skicka! Kan tänka mig förskottsbetalning i så fall

/Fexan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fexan:

Tjena kribol01!

Har du fått sålt grejerna? Om inte, kan du tänka dig att lösa ett schysst paketpris på hela vattenkitet? I så fall är jag intresserad! Är från Lund så det får bli till att skicka! Kan tänka mig förskottsbetalning i så fall

/Fexan

Skickades från m.sweclockers.com

Tjena, jo allt finns kvar. Annonsen försvann i floran av gratisannonser..

Utöver det som är listat finns det en xspc tx240 radiator och två noctua NF-A12x15. Även extra skruv om 18-19mm för att fästa de tunna fläktarna på en radiator.

Du kan väl pma vad du är intresserad av så hittar vi en lösning!

Mvh Kristian

Edit: samma skick på tx240 som alphacoolen

Visa signatur

| Ghost S1 | 7800x3d | MSI B650I Edge | 32Gb 6000CL30 | Inno3d 4070 Ti S X3 | SF750 |