Permalänk

Söker AIO kylare

Hej söker en kylare för mitt itx moderkort socket 1155.

Helst med 140mm radiator men 120mm går bra också. Tanken är överklockning.

Corsair AIO prioriteras men öppen för förslag. Eftersom mitt chassi står på tvbänken så rgb belysning är inget som kommer synas

Helst upphämtning i sthlm men kan betala frakt.

Tänkte min prisklass är 500-600kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Har två corsair AIO
H75 400kr
H100i v2 800kr

Permalänk
Skrivet av Molly:

Har två corsair AIO
H75 400kr
H100i v2 800kr

Glömde bort att skriva kan bara ha en radiator på max 140mm med en singelfan

H75 400kr låter bra. Följer brackets med? Hur låter pumpen?
Var finns den?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@djdennistm:

Jönköping, kan skicka på måndag.
Alla fästen/brackets finns.
Ljudnivå på pumpen har varit tyst enligt mig, pwm signal så fungerar ju som en fläkt. Doc har jag ett tyst r6 med endast noctua i.

Permalänk
Medlem

Har en Corsair Hydro Series H55 CPU Kylare
300+frakt (eller hämtning Valhallavägen), alla brackets med och orginalkartong. Köpt från en annan sweclockers medlem.

@djdennistm jag kan även slänga in en oanvänd bra radiatorfläkt, Noctua NF-P12 redux-1700 PWM med 4 st hörn (Noctua NA-SAVP1 chromax Svart) för 100kr extra.

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ

Permalänk
Skrivet av Molly:

@djdennistm:

Jönköping, kan skicka på måndag.
Alla fästen/brackets finns.
Ljudnivå på pumpen har varit tyst enligt mig, pwm signal så fungerar ju som en fläkt. Doc har jag ett tyst r6 med endast noctua i.

Kolla vad frakten blir skicka ett pm när du kollat:-)

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Skrivet av aToria:

Har en Corsair Hydro Series H55 CPU Kylare
300+frakt (eller hämtning Valhallavägen), alla brackets med och orginalkartong. Köpt från en annan sweclockers medlem.

@djdennistm jag kan även slänga in en oanvänd bra radiatorfläkt, Noctua NF-P12 redux-1700 PWM med 4 st hörn (Noctua NA-SAVP1 chromax Svart) för 100kr extra.

Ledsen men den är jag inte intresserad av pga den funkar inte för överklockning har haft erfarenhet av den.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@djdennistm: ah ok! Ingen fara, jag köpte den för GPU kylning med en Kraken G12.

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ

Permalänk

Har en Deepcool Captain 120EX som jag haft i mitt ITX-chassi. Ska upp till Stockholm nästa helg (8:e)

Permalänk
Skrivet av aToria:

@djdennistm: ah ok! Ingen fara, jag köpte den för GPU kylning med en Kraken G12.

Ja det funkar den för

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

@Fear The Llama:

Hej precis betalat för h75 corsair. Tyvärr

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Tack alla fått det jag vill ha

Visa signatur

The Breath of True