Nintendo Switch (opatchad) komplett + nytt skärmskydd i glas.

Permalänk
Medlem

Nintendo Switch (opatchad) komplett + nytt skärmskydd i glas.

Komplett med alla kablar och "dockningstation"
Allt i nyskick, inga repor etc på skärm etc.

Tänker bud från 3000:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@tuffodum: När är det inköpt? Finns kvitto kvar? Lider kontrollerna av "drifting"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ripex:

@tuffodum: När är det inköpt? Finns kvitto kvar? Lider kontrollerna av "drifting"?

Ingen drifting, inköpt kanske början på 2018, men mest blivit liggandes då min pojk fortsatte spela på Xbox och PS4:an.

Permalänk
Medlem

@tuffodum: Det låter dyrt med 3000 kr eftersom det inte är Switch 2019 modellen, kan du tänka dig gå ner i pris?
Har du kvar kvitto?

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Medlem
Skrivet av AmpRC:

@tuffodum: Det låter dyrt med 3000 kr eftersom det inte är Switch 2019 modellen, kan du tänka dig gå ner i pris?
Har du kvar kvitto?

Allt är relativt, men priset är baserat på just detaljen att den är "öppningsbar/hackbar" och dom modellerna är svårare att få tag i, därav satt prisbild.
Men kan stå för fraktkostnaden om den behövs skeppas.

Permalänk
Skrivet av tuffodum:

Allt är relativt, men priset är baserat på just detaljen att den är "öppningsbar/hackbar" och dom modellerna är svårare att få tag i, därav satt prisbild.

Finns kvitto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av akkaniclas:

Finns kvitto?

Tyvärr inte.
(Hade ju inte hjälpt tokmycket då garantin har gått ut ändå?)

Permalänk
Skrivet av tuffodum:

Tyvärr inte.
(Hade ju inte hjälpt tokmycket då garantin har gått ut ändå?)

Nej, men är bra att ha för att försäkra sig om att det t.ex. inte är stöldgods (OBS, jag tror inte du säljer stöldgods!). Underlättar också om man vill åberopa reklamationsrätten. Borde t.ex. gå att göra om kontrollerna skulle börja drifta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av akkaniclas:

Nej, men är bra att ha för att försäkra sig om att det t.ex. inte är stöldgods (OBS, jag tror inte du säljer stöldgods!). Underlättar också om man vill åberopa reklamationsrätten. Borde t.ex. gå att göra om kontrollerna skulle börja drifta.

@akkaniclas: Jag tänker som du, det sänder dessutom bra signaler generellt och stärker förtroendet inför en affär.

@tuffodum: Jag avvaktar, men tack för snabbt svar.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Skrivet av tuffodum:

Men jag bjuder 3000 kr inkl. frakt då

Permalänk
Medlem
Skrivet av akkaniclas:

Men jag bjuder 3000 kr inkl. frakt då

Hå hå! PM kommer!

Permalänk
Medlem

Såld till supertrevliga @akkaniclas