Spela CoD Warzone tillsammans?

Permalänk
Medlem

Spela CoD Warzone tillsammans?

Hej, söker ett gäng goa sweclockers o lira det nya CoD spelet med, riktigt nöjsamt för ett f2p spel. Har discordserver. Skicka ett pm eller här i tråden så kör vi

Edit är 27år

Permalänk
Medlem

Tjena, jag och tjejen spelar warzone o söker efter en tredje spelare 👌Jag spelar på PC och hon på Xbox one, inga proffs men inte sämst heller haha!

Är 23 och hon är 19!
Min discord: Zer096#8274

Permalänk
Medlem

GarageGrottan börjar få in lite variation av spelare. Vi spelar lite warzone, ibland är vi många och ibland få.

https://discord.gg/NzACRSD Men hoppa in där och ragga upp någon av oss för lite gibb, flesta av oss är 30+ med familjer

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)

Permalänk
Avstängd

@Supair: jag spelar just nu om du är sugen?

Visa signatur

13900k - GTX 4090 STRIX - 7600Mhz T-Force DDR5 - ASUS Z790 APEX - ASUS ROG Strix Helios - ASUS ROG THOR 1200 - Asus PG279QM 27" 240hz

Permalänk
Medlem

@toobiasf: Supair#2385 battlenet

Permalänk
Medlem

@iamjonas:

Söker grupp att spela med, provade din invite men den var utgången.

Permalänk
Medlem

Sugen på att lira om någon är på! La till dig @supair.

Battlenet: Adamdef#2478

Visa signatur

Chassi: Define S Mobo: MSI Z77A-G45 CPU: Intel core i5 3570k
GPU: GTX 970 Gaming Ram: 8gb PSU: Cheiftec 750W
SSD: Intel 330 120gb HDD: 500+250GB 7200RPM

Permalänk
Medlem

@n3crosis: jaså? skicka DM får du en ny

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)

Permalänk
Medlem

Tja jag är sugen på att spela CoD warzone. Är ganska ny inom detta spel. Är på lv 49

Är 31 år gammal

Permalänk
Avstängd

Jag är på imorrn, måst tanka hem spelet först och installa det! Har bara 60hz skärm så kan inte lova världens bästa aim ännu. Är 31 bast spelar alltid enligt filosofin, "laget före jaget" genom att plocka upp loot som andra kan behöva för att stärka hela laget.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Jag är på imorrn, måst tanka hem spelet först och installa det! Har bara 60hz skärm så kan inte lova världens bästa aim ännu. Är 31 bast spelar alltid enligt filosofin, "laget före jaget" genom att plocka upp loot som andra kan behöva för att stärka hela laget.

Låter bra säg till så kan jag skicka min battle id så kör vi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yaskoo88:

Låter bra säg till så kan jag skicka min battle id så kör vi

Yo! Tankar hem spelet nu. Ska ut och gå medan jag väntar. Kan lira om ett par timmar.

Min Battle-ID Tag är: AplAy#2376 (Europe)

Vilken Discord hänger du/ni på?

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Yo! Tankar hem spelet nu. Ska ut och gå medan jag väntar. Kan lira om ett par timmar.

Min Battle-ID Tag är: AplAy#2376 (Europe)

Vilken Discord hänger du/ni på?

Har lagt till dig

jag är på denna discord servern: https://discord.gg/X8qJwH

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yaskoo88:

Har lagt till dig

jag är på denna discord servern: https://discord.gg/X8qJwH

Är inne där nu. Fick du inte spela längre för idag?

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Avstängd

NU är 2 vi styck som spelar tills 23:00, kom in 2 st till. https://discord.gg/X8qJwH <-- Discord, ba joina kanal och rum #1

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Jag lirar också en del, nästan alltid själv. ape#21480 på battlenet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av appew:

Jag lirar också en del, nästan alltid själv. ape#21480 på battlenet

Låt oss ändra på det "idag". Jag och @Yaskoo88 lirade 4 timmar "igår" kväll och det var magiskt mysigt.

Blir vi nästan 4 så blir det ännu mer magiskt. Vi kmr lira flera timmar "idag" igen runt 22:00 tiden.

Välkommen in till Discord som angivet i mitt tidigare inlägg längre upp. Har addat dig på Battlenet.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Håller med @AplAy det var helt magiskt igår. Riktigt kul o spela tillsammans. Idag kommer det att bli lika magiskt. Som du sa är vi 4 st så är vi full squad då kan vi köra gärnet.

Permalänk
Avstängd

GET READY TO SLAY SOME CONSOLE NOOBS IN A FEW HOURS FROM NOW!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av appew:

Jag lirar också en del, nästan alltid själv. ape#21480 på battlenet

Skickat request nu på battlenet. LETS GO

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Jag spelar på Xbox, hade vart skoj att testa att spela i lag. Någon som har lust att lira ikväll?

Tyvärr är jag hopplöst talanglös, men det kan å andra sidan bara bli bättre 😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlbanan:

Jag spelar på Xbox, hade vart skoj att testa att spela i lag. Någon som har lust att lira ikväll?

Tyvärr är jag hopplöst talanglös, men det kan å andra sidan bara bli bättre 😎

Vi spelar på datorn. Men vi börjar lira kl 22. Vad är dit nametag?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av carlbanan:

Jag spelar på Xbox, hade vart skoj att testa att spela i lag. Någon som har lust att lira ikväll?

Tyvärr är jag hopplöst talanglös, men det kan å andra sidan bara bli bättre 😎

Haru möjligt å komma in på discord? https://discord.gg/GCTtQt "Spelhålan #1" är vi i.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Halloj

Den här tråden summerar ju precis vad jag tycker och är ute efter.
Galet trött på randoms med folk som "leavar", spelar knäppt, svär på polska m.m.

Söker lite humoristiska och avslappnade, gärna lite äldre, personer att spela med.

Själv 42 med 3 barn och spelar oftast från 22.00 och framåt.

Är verkligen inget proffs men är ganska ok. Gillar att försöka spela lite smart och utnyttja cirkeln...hitta bra positioner mm.

Finns det någon som vill lira så kan ni gärna adda mig: Tjonkan#2142908

Är även stolt ensam medlem i regementet Casual Seniors Of Sweden. Tanken var att samla lite sköna individer under samma tak, men kan gärna disbanda och gå med om det finns liknande.

Så adda mig gärna eller skicka ett meddelande så kan jag adda dig.

Happy fragging...

Permalänk
Medlem

Då inviten verkade ha gått ut, så kommer nu en ny här https://discord.gg/NzACRSD

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)

Permalänk
Medlem

Tja, är det någon som spelar på morgonen till dagtid typ?
Jag spelar på PS4 så det är in-game voice chat som gäller för min del.

Jag är väl inte usel men sisådär haha. Dock kul att spela och spelar för att det är kul liksom.

Permalänk
Skrivet av Tjonkan:

Halloj

Den här tråden summerar ju precis vad jag tycker och är ute efter.
Galet trött på randoms med folk som "leavar", spelar knäppt, svär på polska m.m.

Söker lite humoristiska och avslappnade, gärna lite äldre, personer att spela med.

Själv 42 med 3 barn och spelar oftast från 22.00 och framåt.

Är verkligen inget proffs men är ganska ok. Gillar att försöka spela lite smart och utnyttja cirkeln...hitta bra positioner mm.

Finns det någon som vill lira så kan ni gärna adda mig: Tjonkan#2142908

Är även stolt ensam medlem i regementet Casual Seniors Of Sweden. Tanken var att samla lite sköna individer under samma tak, men kan gärna disbanda och gå med om det finns liknande.

Så adda mig gärna eller skicka ett meddelande så kan jag adda dig.

Happy fragging...

Jag addade dig nyss"

Samma situation här. Jag är 35 bast, har 2 småbarn och lirar oftast 22.00-23.30.... Samma här - gillar att spela taktiskt, utnyttja positioner och se var cirkeln hamnar.

Spelar även hel del Pubg.

Permalänk
Skrivet av AdamDef:

Sugen på att lira om någon är på! La till dig @supair.

Battlenet: Adamdef#2478

Addade dig nyss på Battle.net

Permalänk
Medlem

@Tjonkan:

Kul, ska nog adda dig, jag är 33, inga barn och singel men bor inneboende. Jag är inte dålig, är ganska okej som du men kräver inte att de andra är proffs heller. Om alla är lite sämre blir segern desto skönare brukar jag tänka hehe.

Spelar mestadels på kvällarna men spelar gärna på dagarna också, men förstår att det är svårt för de flesta.
Jag är med i ett annat reglemente men kan såklart spela med vem som helst.

xBjornen på Call of Duty, kommer inte ihåg hela mitt ID just nu.

Permalänk
Skrivet av JexxitS:

@Tjonkan:

Kul, ska nog adda dig, jag är 33, inga barn och singel men bor inneboende. Jag är inte dålig, är ganska okej som du men kräver inte att de andra är proffs heller. Om alla är lite sämre blir segern desto skönare brukar jag tänka hehe.

Spelar mestadels på kvällarna men spelar gärna på dagarna också, men förstår att det är svårt för de flesta.
Jag är med i ett annat reglemente men kan såklart spela med vem som helst.

xBjornen på Call of Duty, kommer inte ihåg hela mitt ID just nu.

Skriv när du vet hela din Gamertag så addar jag även dig också! Ska bli så kul att lira COD WZ!