Chassi, fläktar, skärm och CPU-kylare (Raijntek, Noctua, Samsung, AMD)

Permalänk

Chassi, fläktar, skärm och CPU-kylare (Raijntek, Noctua, Samsung, AMD)

Har ett gäng prylar som blivit kvar efter uppgradrering vilka jag skulle vilja bli av med. Priserna är en indikation över hur jag tänker, men ni får buda fritt i tråden.

Raijntek Styx Vit med sidofönster
Litet micro-atx chassi i bra skick, endast någon enstaka repa. Rymmer stort ATX nätagg tillsammans flesta grafikkorten, ej över 280mm. Kan skickas.
Riktpris: 400:-

Samsung s27c750p 1920x1080 60hz
Enkel och stilren 27" skärm som nu har några år på nacken. Även denna är i mycket fint skick, inga repor, döda pixlar eller dylikt. Perfekt som extra skärm. Skickas ej
Riktpris: 1000:-

2 x Noctua NF-F12 PWM 120mm
Tyst och gör sitt jobb. Fick helt enkelt inte plats i nya chassit. Kartong och alla tillbehör. Kan skickas.
Riktpris: 150:- / st

AMD Wraith Spire AM4
Orginalkylaren till min Ryzen 1700. Funkar som den ska. Kartong och alla tillbehör. Kan skickas.
Riktpris: 100 :-

Hämtning prioriteras och sker i centrala Uppsala.

MVH

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

250:- + frakt för båda fläktarna

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

300kr för chassit kan hämta

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

250kr för bäde fläkt. Kan hämtas

Permalänk

1500 kr för chassi, skärm och båda noctua fläktarna.
Kan hämta.

Permalänk

Bud noterade.
@walkonthewildside leder budandet.

Kommer låta annonsen ligga upp tom söndag då jag inte är tillgänglig under helgen.

Permalänk
Medlem

Vet inte om du bommat igen men annars är jag intresserad av skärmen säg 1100 om du inte säljer paketet

Permalänk

@Slabby: Precis, budgivning är stängd. Men köpet är inte genomfört ännu. Återkommer om det inte blir av!