Får felmeddelande när jag försöker starta spelet Hob

Permalänk
Medlem

Får felmeddelande när jag försöker starta spelet Hob

Hej

Passade på att hämta hem spelet Hob när det var gratis på på Epicgames store men när jag installerat det så vägrar spelet starta och får upp detta felmeddelande

Har ingen aning vad jag ska göra, har testat att ominstallera det som det står men utan framgång.

Tack på förhand

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 5700X3D / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Spire och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 4x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Corsair Harpoon TGB Pro / TB: Logitech G610 / Ljud: Audio Pro A28 med Focal Cub Gen1/ Skärm: Lenovo Legion Y34WZ-30

Permalänk
Moderator
Forumledare

@jeffan97: Vad kör du för Windows?
Du kan testa köra SFC och se om den kan fixa felet

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Kör 10:an

Men ska testa den och se om det hjälper, rapporterar om det inte funkar.

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 5700X3D / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Spire och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 4x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Corsair Harpoon TGB Pro / TB: Logitech G610 / Ljud: Audio Pro A28 med Focal Cub Gen1/ Skärm: Lenovo Legion Y34WZ-30

Permalänk
Medlem

@jeffan97:
Den filen är en del av Microsoft Visual C++ Redistributable Package for Visual Studio 2012 så kontrollera om du har det installerat.

Om du inte har det så installera det.
Om du har det prova att avinstallera det och sedan installera det på nytt.
Det kan hämtas ner härifrån Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 Update 4

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Skrivet av Belzader:

@jeffan97:
Den filen är en del av Microsoft Visual C++ Redistributable Package for Visual Studio 2012 så kontrollera om du har det installerat.

Om du inte har det så installera det.
Om du har det prova att avinstallera det och sedan installera det på nytt.
Det kan hämtas ner härifrån Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 Update 4

Inget av det ni föreslog funkade. Kanske funkar på en den andra datorn jag har, men det testar jag imorgon (senare).

Visa signatur