ASUS ROG STRiX Radeon RX Vega 64

Permalänk
Medlem

ASUS ROG STRiX Radeon RX Vega 64

Säljer mitt grafikkort som inte används då jag inte längre har en PC. Fungerar fint och är inte dammig eller något sådant. Senaste spelet jag provade var Red Dead Redemption 2 och det klarar den galant på Ultra med bra FPS.

Värt att tillägga är att detta är en Vega 64 med tre riktiga fläktar och inte en blower-fan som låter som en jetmotor när man spelar spel. Därmed kan du veta att grafikkortet går väldigt tyst i spel och har fläktarna avstängt när man bara är inne i windows.

bud från 2500kr. Hämtas i Limhamn eller fraktas på köparens begäran.

Läs hela annonsen här

Permalänk

2500kr + frakt

Permalänk
Medlem

@emilt12345: Jag skickar dig ett PM

Permalänk
Medlem

Detta grafikkortet är fortfarande kvar.

Permalänk
Medlem

@Eckelhesten: intresserad, försökt pm dig men går inte.

Permalänk
Medlem

Bud

Skrivet av Eckelhesten:

Säljer mitt grafikkort som inte används då jag inte längre har en PC. Fungerar fint och är inte dammig eller något sådant. Senaste spelet jag provade var Red Dead Redemption 2 och det klarar den galant på Ultra med bra FPS.

Värt att tillägga är att detta är en Vega 64 med tre riktiga fläktar och inte en blower-fan som låter som en jetmotor när man spelar spel. Därmed kan du veta att grafikkortet går väldigt tyst i spel och har fläktarna avstängt när man bara är inne i windows.

bud från 2500kr. Hämtas i Limhamn eller fraktas på köparens begäran.

Läs hela annonsen här

Har du fått några bud?

Permalänk
Medlem

@Evets Okej, det var märkligt. Du kan skriva här i tråden med.

@ibnoz Jag har ett bud på 2500kr med frakt inkluderat i priset just nu. Tänker vänta tills imorgon med att ta ett beslut.

Permalänk
Medlem

@Eckelhesten: kan hämta de när som o kan höja en 100 till 2600 då

Permalänk
Medlem

@Eckelhesten: Om kortet fortfarande finns kvar ger jag ett bud på 2700 SEK + frakt.

Permalänk

Om grafikkortet finns kvar, 3000kr + frakt

Visa signatur

min första hembygda dator:
MSI z77a-s03, i7 3770k, GTX 670, 16Gb RAM, 600W BeQuiet!, SSD 258, HDD 2TB

Permalänk
Medlem

Hej. Den är tyvärr såld. Tack för buden.