Säljer ett Asus RX 580 Strix Gaming OC, dvs. 8 GB-versionen (länk). Inköpt på Inet 2018-10-30 så det finns c:a 1 års garanti kvar. Kvitto finns naturligtvis.
Kortet har enbart använts som "extrakort" på diverse testbänkar för att klocka/binna minne och liknande, det fungerar naturligtvis felfritt.
1.000:- eller däromkring.
Säljer även 2x8 GB (16 GB totalt) DDR4-minne, Gigabyte Aorus 3,200 MT/s CL16 (länk), inhandlat på Inet 2019-04-29, garanti enbart kvar via Gigabyte (livstid). Detta minneskit kommer med 2st. demomoduler, dvs. icke-funktionella stickor för den som vill fylla 4 st. minnesplatser med belysning. För den som är intresserad är det Hynix CJR ICs på minnet, vill man se hur det ser ut i en dator kan man kolla in mitt galleri.
600:- eller däromkring.
Viss prutmån finns om man vill ha båda.
Har kartong till både grafikkortet och minnet. Ni kan det här vid det här laget, jag säljer till vem jag vill för hur mycket jag vill osv. Många referenser i marknadstråden. Upphämtning eller Postnord, betalning via Swish eller möjligen SHB-till-SHB. Ska det skickas ska det betalas i förväg.
MvH,
Marcus.
Läs hela annonsen här