Asus RX 580 Strix Gaming OC + 16 GB 3,200 MT/s DDR4

Permalänk
Medlem

Asus RX 580 Strix Gaming OC + 16 GB 3,200 MT/s DDR4

Säljer ett Asus RX 580 Strix Gaming OC, dvs. 8 GB-versionen (länk). Inköpt på Inet 2018-10-30 så det finns c:a 1 års garanti kvar. Kvitto finns naturligtvis.

Kortet har enbart använts som "extrakort" på diverse testbänkar för att klocka/binna minne och liknande, det fungerar naturligtvis felfritt.

1.000:- eller däromkring.

Säljer även 2x8 GB (16 GB totalt) DDR4-minne, Gigabyte Aorus 3,200 MT/s CL16 (länk), inhandlat på Inet 2019-04-29, garanti enbart kvar via Gigabyte (livstid). Detta minneskit kommer med 2st. demomoduler, dvs. icke-funktionella stickor för den som vill fylla 4 st. minnesplatser med belysning. För den som är intresserad är det Hynix CJR ICs på minnet, vill man se hur det ser ut i en dator kan man kolla in mitt galleri.

600:- eller däromkring.

Viss prutmån finns om man vill ha båda.

Har kartong till både grafikkortet och minnet. Ni kan det här vid det här laget, jag säljer till vem jag vill för hur mycket jag vill osv. Många referenser i marknadstråden. Upphämtning eller Postnord, betalning via Swish eller möjligen SHB-till-SHB. Ska det skickas ska det betalas i förväg.

MvH,
Marcus.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1300+frakt för allt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt för grafikkortet.

Visa signatur

| Ryzen 3600 | RX5700XT | 16GB DDR4@3200MHz | Asus b450 ROG Strix | Corsair RM750X | Corsair Carbide 275R |

Permalänk
Medlem

1100 grafikkortet

Permalänk
Medlem

1400:- hämtar ikväll efter 20:00

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem

1200 kr för GPU:n. Finns också i Bromma.

Permalänk
Medlem

@arde_81: För kortet+minnet? Taget, om du kan komma nästan precis kring 20, i annat fall får det tyvärr bli imorgon för jag kommer vara lite upptagen senare.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nu blev det lite krångligt med bud i tråden @arde_81 har vunnit tillsvidare, men om hen inte hör av sig återgår vi till budgivining.

Permalänk
Medlem

PM

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem

Sålt för 1400kr? Om inte annat är jag också intresserad och kan hämta i Stockholm för det priset.
Tänker då både GPU och minne.

Visa signatur

Computer:
Intel Core i7 6700K, NVIDIA GeForce GTX 1070, 16 GB DDR4, Z170A PC MATE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keyboard: Fnatic Gear Rush Mechanical MX RED | Mouse: Logitech G403 | Mousepad: Xtrfy NiP Lightning - Large

Permalänk
Medlem

Sålt och avslutad!