Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

3 Dator/kontorsstolar

Har 3 stolar jag vill bli av med.

Kinnarps 8000 Synchron - Bra skick, alla spakar och reglage fungerar. Mjuk å fin i gung-funktionen.

EFG Allegro Seat Large - Riktigt bra skick, alla spakar och reglage fungerar.
Mer lämpad om du har ett högt skrivbord.

NoName ergonomisk stol - Bra skick, alla spakar och reglage fungerar.
Skador på armstöden så jag har dragit något varv med eltejp så det inte blir värre.
Har försökt leta efter reservdelar men inte lyckats då jag inte vad för märke det är på stolen.

Bud.

Hojta till om ni har frågor eller vill ha detaljerade bilder.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du någon priside?

Permalänk
Medlem

@henkiii: nä, så buda på du

Permalänk
Medlem

Finns ingen chans att du skulle kunna tänka dig att frakta en stol?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Finns ingen chans att du skulle kunna tänka dig att frakta en stol?

Dito

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem

@sweisdapro: @Proxann:

Misstänker att fraktkostnaden överstiger värdet på stolen. Bor ni i närheten så kan jag tänka mig köra ut dem mot en kostnad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToirRisker:

@sweisdapro: @Proxann:

Misstänker att fraktkostnaden överstiger värdet på stolen. Bor ni i närheten så kan jag tänka mig köra ut dem mot en kostnad.

Nja, skåne är inte riktigt i närheten

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToirRisker:

@sweisdapro: @Proxann:

Misstänker att fraktkostnaden överstiger värdet på stolen. Bor ni i närheten så kan jag tänka mig köra ut dem mot en kostnad.

Nej tyvärr inte.

Tänkte om det fanns möjlighet att frakta en stol nermonterad, kanske drar ner lite på fraktkostnaden.

Permalänk
Medlem

@Proxann: In gen aning om jag ska va ärlig. Vilken stol hade du tänkt dig och vilket pris?

Permalänk
Medlem

Kinnarps såld