Mekaniska tangentbord: Logitech G915 Tactile och Varmilo VA88M Charcoal MX-brown

Permalänk

Mekaniska tangentbord: Logitech G915 Tactile och Varmilo VA88M Charcoal MX-brown

Hej,

I min jakt på det perfekta tangentbordet har jag ännu inte hittat helt rätt, även om jag nu börjar känna mig ganska nära

Hur som helst så har jag två mekaniska tangentbord att sälja vidare. Inget av dem har använts särskilt mycket, speciellt inte VA88M, eftersom jag varit fast på annan ort under pandemin och endast haft en laptop att leka med sedan mars. Fint skick helt enkelt, och alla tillbehör samt orginalförpackning finns till båda.

Logitech G915 Tactile, trådlöst fullstort tangentbord med "bruna" low-profile brytare. Tycker överlag att det är ett underbart tangentbord, men tyvärr tar det lite för stor plats på mitt skrivbord vilket kan vara bra att tänka på om man har ont om plats. Mer info finns garanterat att hitta på nätet. Pris 1500kr eller högsta bud. Upphämtning i Göteborg prioriteras, men kan även skickas.

Varmilo VA88M Charcoal, ett tangentbord av "TKL" variant och därför ganska kompakt. Cherry MX brown brytare och vit bakbelysning. I övrigt ett mycket välbyggt och nedtonat tangentbord i grå/svart färg. Pris: 800kr eller högsta bud. Upphämtning i Göteborg prioriteras, men kan även skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 800 + frakt för Varmilo-brädan.

Permalänk
Skrivet av Kewssan:

Bjuder 800 + frakt för Varmilo-brädan.

Noterat. Jag avvaktar över helgen och får jag inte fler bud så är det ditt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av axelpaxel:

Noterat. Jag avvaktar över helgen och får jag inte fler bud så är det ditt!

Gör så

Permalänk
Medlem

850 + frakt för Varmilo

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Skrivet av livsnjutaren:

850 + frakt för Varmilo

Noterat!

Permalänk

@axelpaxel: Det är jag som inte kan läsa ^^" Suttit och kollat på likadant tangentbord på typ 5 olika sidor. En snubbe som fimpar av sitt för 600 kr ^^" my bad. Tar bort inlägget ^^"

Visa signatur

Intel Core i7 9700K - Corsair Hydro H100i PRO RGB
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - HyperX 32GB 3200MHz CL16
RTX 2070 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC
Corsair Force MP510B 960GB + BarraCuda Desktop 3TB
Corsair Carbide 275R Svart

Permalänk
Medlem

Jag kan väl starta med ett bud på 1000kr + frakt, för Logitech G915 Tactile.

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro AX | AMD Ryzen 5800X | 32GB 3600Mhz CL16 | GIGABYTE Radeon RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce | Corsair Obsidan 900D | EK-WB CPU & GPU | 2x480-Radiator | ASUS PG348Q | Logitech G604 | Logitech G915 | BeyerDynamic MMX 300 + SB X-Fi Titanium Fatal1ty |

Permalänk
Skrivet av Vnox:

Jag kan väl starta med ett bud på 1000kr + frakt, för Logitech G915 Tactile.

Har bud på 1300kr redan

Permalänk
Skrivet av axelpaxel:

Har bud på 1300kr redan

1400

Permalänk
Medlem

900 + frakt för Varmilo.

Permalänk

Avslutar budgivningen ikväll kl 20. Högsta bud just nu är 900kr för Varmilo och 1400kr för G915.

Permalänk
Skrivet av norpan111:
Skrivet av Kewssan:

900 + frakt för Varmilo.

Avslutar budgivningen nu, ni har högsta buden. Skickar PM med mer info!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Båda tangentborden sålda!

Permalänk
Medlem

Jag köpte Logitech G915 då vinnande budgivare drog sig ur. Är väldigt nöjd! Väldigt bra skick och affären gick smidigt!

Visa signatur

Lian Li O11D | AMD Ryzen 7 3700X | ASUS ROG Strix B550-E Gaming | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC| 32GB DDR4 3200MHz