Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:

Otroligt dyrt för 1440p! Särskilt stor panel är det ju inte heller så 13 500 hade jag aldrig lagt.

KLUBBPRIS 7490, då är den något mer intressant. Men jag är osäker på om priset fortfarande är något högt.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

KLUBBPRIS 7490, då är den något mer intressant. Men jag är osäker på om priset fortfarande är något högt.

Ok, jag kanske missar något men hur kan priset uppfattas som högt. Övriga 34 tums 1440p IPS, Gsync/freesync ligger ju på typ 12-25tkr??

De billigare modellerna har ju TN och VA-paneler!?

Mvh J

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem

va fasen. Nu har ju proshop höjt priset på arctic p12 fläktarna... var det så många som köpte efter att jag länkade dom i fyndtråden :s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

va fasen. Nu har ju proshop höjt priset på arctic p12 fläktarna... var det så många som köpte efter att jag länkade dom i fyndtråden :s

Märkte också det precis när jag skulle beställa...ja det var nog för många som köpte, det snappade prisroboten upp förstås.

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

Produkt : AMD Ryzen 5 3600 (Fyndvara)

Undrar hur många orders dom fick på denna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RunRookieRun:

Går ju fortfarande att beställa så måååånga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RunRookieRun:

Jag köpte en, bara för att! 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerryE:

Märkte också det precis när jag skulle beställa...ja det var nog för många som köpte, det snappade prisroboten upp förstås.

i och för sig fortfarande en jäkla bra deal om man inte vill plöja ner tusentals kronor på noctua

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

Jag köpte en, bara för att! 😁

Gött! Var det listad flera när du beställde? Stod 1 stk när jag la order, men får nu att den inte finns i lager, så var nog inte snabb nok denna gången.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

i och för sig fortfarande en jäkla bra deal om man inte vill plöja ner tusentals kronor på noctua

Ja priset ökade bara med fraktkostnaden. Detta med 5-packet var ett bra fyndtips, hade inte hittat det annars.

140 mm 5-pack verkar inte ha ökat i pris eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RunRookieRun:

Gött! Var det listad flera när du beställde? Stod 1 stk när jag la order, men får nu att den inte finns i lager, så var nog inte snabb nok denna gången.

Jag tror att det stod ej i lager på alla orter + webblager så då kanske jag också var lite för sen. Men det visar sig. 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerryE:

Ja priset ökade bara med fraktkostnaden. Detta med 5-packet var ett bra fyndtips, hade inte hittat det annars.

140 mm 5-pack verkar inte ha ökat i pris eller?

osäker där faktiskt, det kan vara så att 140mm varianten inte är lika poppis då dom flesta kör 120mm

Permalänk
Medlem

Har vi olika pris på fläktarna? Hann aldrig se lägre pris på 120mm fläktarna nämligen så undrar om de var ännu lägre innan?
120mm 266kr
140mm 297kr

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Sh4d0wfi3nd: är det dessa du menar?

Skrivet av Blub:

Osäker på om det är ett fynd eller inte men ett 5 pack PWM styrda radiatorfläktar för priset av 1 vanlig är inte fy skam

https://www.proshop.se/Chassi-kylare/Arctic-P12-PWM-PST-5-pcs...

Pris: 228:- (lång leveranstid verkar det som)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Har vi olika pris på fläktarna? Hann aldrig se lägre pris på 120mm fläktarna nämligen så undrar om de var ännu lägre innan?
120mm 266kr
140mm 297kr

Ja när @Blub tipsade så var det 228 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerryE:

Ja när @Blub tipsade så var det 228 kr.

Det är ju ingen jättehöjning, knappa 10kr/fläkt... Fortfarande en bra deal skulle jag säga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prebz:

Det är ju ingen jättehöjning, knappa 10kr/fläkt... Fortfarande en bra deal skulle jag säga!

jo om man kan få en fläkt för runt 50:-/stycket som dessutom hänger på noctuas 250kr fläktar så får det räknas som en bra deal anser jag iallafall

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av anon298854:

Produkt: AMD Ryzen 3 3100 / 4 cores / 8 threads / 3.9 GHz (Fyndvara - Klass 2)
Länk: https://www.webhallen.com/se/product/324477-AMD-Ryzen-3-3100-...
Kategori: Processor
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5347547
Pris: 910 kr

När du länkar till Webhallen, lista då priset som gäller utan bonus från medlemsnivåer. Att lista ett lägre pris än vad många får betala blir närmast vilseledande.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

När du länkar till Webhallen, lista då priset som gäller utan bonus från medlemsnivåer. Att lista ett lägre pris än vad många får betala blir närmast vilseledande.

Iom att du inte skrev något så. 989 kr som användare utan konto.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Produkt : AMD Ryzen 5 3600 (Fyndvara)
Länk: https://www.webhallen.com/se/product/304976-AMD-Ryzen-5-3600-...
Kategori: Processor
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5139853
Pris: 1 275 kr

Står beställningsvara på denna fyndvara och den går fortfarande att beställa. Hur hänger det ihop? Hur många ex har dom?
Fel på Webhallens hemsida?

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Står beställningsvara på denna fyndvara och den går fortfarande att beställa. Hur hänger det ihop? Hur många ex har dom?

Jag vet faktiskt inte hur det fungerar. Det kanske @Webhallen kan svara på.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av b-fire:

De brukar ha ett gäng kartong skadade ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

De brukar ha ett gäng kartong skadade ibland.

Annars får de väl ta av de 45 som de har i webblagret. 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Gött, blev ett impulsköp

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Gött, blev ett impulsköp

Skönt att du hann med, för nu står det att den utgått.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Skönt att du hann med, för nu står det att den utgått.

Typsikt att man missade det här då.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Viktorph:

@Viktorph

Japp, jag beställde 10st

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Skrivet av Grim2you:

Ok, jag kanske missar något men hur kan priset uppfattas som högt. Övriga 34 tums 1440p IPS, Gsync/freesync ligger ju på typ 12-25tkr??

De billigare modellerna har ju TN och VA-paneler!?

Mvh J

Jag trodde 13 500 var kampanjpriset. 7500 är jättebra!

Permalänk
Medlem

@Viktorph: Trevligt tips du kom med lyckades få iväg en order på 2st så att ja vi får helt enkelt se hur det slutar.

Skrivet av anon298854:

Japp, jag beställde 10st

Dvs om inte @anon298854 köpte hem hela lagret!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paw:

@Viktorph: Trevligt tips du kom med lyckades få iväg en order på 2st så att ja vi får helt enkelt se hur det slutar.

Dvs om inte @anon298854 köpte hem hela lagret!

Tack! Ja vi håller tummarna för att alla får varsin. Eller ja, att @anon298854 får sina 10 också. 😁

Verkar dessvärre som att min beställning (som gjordes efter 3 minuter) inte gick igenom.

"Din beställning med ordernummer 13785627 kan inte skickas då en eller flera produkter har utgått ur sortimentet. Ordern innehåller följande produkt(er):

AMD Ryzen 3600..."

😔