NetOnNet försvunnen order mina sidor

Permalänk
Medlem

NetOnNet försvunnen order mina sidor

Hej!

En fråga till er där ute om ni observerat något liknande. Beställde i tisdags, 15/9 en tv. Ordern har sedan dess synts på mina sidor under köphistorik som ”mottagen”. Nu på morgonen när jag loggar in för att titta på status finns inte ordern kvar längre, jag tar kontakt med kundtjänst och får svaret att ordern håller på att packas och att då tas den bort från ”mina sidor” för att sedan igen synas när den skickats.

Kan detta verkligen stämma?

***Flyttar tråden till rätt forumdel för Butiker och tillverkare/Thomas Y
Visa signatur

CPU: Intel i9 12900K | Grafikkort: ASUS RTX 3090 ROG STRIX | Moderkort: ASUS MAXIMUS HERO Z690|
PSU: ASUS ROG THOR PLATINUM 1200W | Minne: Corsair DOMINATOR DDR5 64GB | Systemdisk: SAMSUNG 980 PRO 2TB | Kylare: ASUS ROG RYUJIN II 360 | Chassi: ASUS ROG HELIOS | Skärm: ASUS PG27AQDM |

Permalänk
Medlem

Tja, om kundtjänst svarar att det är så det fungerar så är det väl inte omöjligt att det är så det fungerar.. 🤔

Permalänk
Inaktiv

Du får lita på kundtjänst helt enkelt att detta stämmer.

Mvh

Permalänk
Medlem

Kom ordern fram tillslut? Har själv samma problem just nu men kundtjänsten är stängd!

Permalänk
Medlem

Ja, när den hade skickats då kom den upp!

Skrivet av NorthBadass:

Kom ordern fram tillslut? Har själv samma problem just nu men kundtjänsten är stängd!

Visa signatur

CPU: Intel i9 12900K | Grafikkort: ASUS RTX 3090 ROG STRIX | Moderkort: ASUS MAXIMUS HERO Z690|
PSU: ASUS ROG THOR PLATINUM 1200W | Minne: Corsair DOMINATOR DDR5 64GB | Systemdisk: SAMSUNG 980 PRO 2TB | Kylare: ASUS ROG RYUJIN II 360 | Chassi: ASUS ROG HELIOS | Skärm: ASUS PG27AQDM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ml9l:

Ja, när den hade skickats då kom den upp!

Får hålla tummarna då! Tack så mycket för svaret!